Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli nawet gdybym sam sobie wymienił to ich nie zakoduje żadnym bimmercodem czy btoolem bo tam takich funkcji serwisowych nie widziałem.
Opublikowano

Panowie, padł mi tylny prawy amor (wyciek i brak tłumienia). I jest dramat z dostępnością: amorów tylnych z EDC do F11 nie ma w tej chwili dostępnych. Nie ma używek (ogłoszenie 1400zl - nieaktualne). Jedynie regeneracja za 1300 - po wysłaniu mojego amortyzatora na 2 tygodnie, rok gwarancji. Równie słaba opcja.

ASO wyceniło wymianę na ok 8k (wraz z wymianą płynu hamulcowego), nie udało im sie dodzwonić do mnie, wiec mam anonimową wycenę w SMS. Info z działu części aso - nie ma, będą ale póki co nie ma.

Kupiłem finalnie 1 szt. w Niemczech, ok 2500zł. Lewego sprzedawca z DE nie miał, w PL też nie. Ebay z Litwy? Chyba poczekam. Póki co wymienię to co padło.

Gdzie wyście te amortyzatory dostali? To nagle biały kruk się zrobił…

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli nawet gdybym sam sobie wymienił to ich nie zakoduje żadnym bimmercodem czy btoolem bo tam takich funkcji serwisowych nie widziałem.

e-sys - darmowy, bez loadera, aktyawcji itp to zrobi

Opublikowano
W mojej F10 lekko popukuje lewy przedni amortyzator edc, kupiłem używany . Po wymianie pojawił się błąd EDCSVL Czujnik amortyzatora lewy przód 3.0.1. - nieprawidłowy sygnał . Nie udało się skasować tego błędu , lewy przód był napięty jak struna , mechanik zdemontował go i założył poprzedni . Czy trzeba to zakodować w aso i jakie są tego koszty ? Bo może ten używany , który kupiłem był dobry ? Poproszę o informacje i pomoc w temacie .
Opublikowano
W mojej F10 lekko popukuje lewy przedni amortyzator edc, kupiłem używany . Po wymianie pojawił się błąd EDCSVL Czujnik amortyzatora lewy przód 3.0.1. - nieprawidłowy sygnał . Nie udało się skasować tego błędu , lewy przód był napięty jak struna , mechanik zdemontował go i założył poprzedni . Czy trzeba to zakodować w aso i jakie są tego koszty ? Bo może ten używany , który kupiłem był dobry ? Poproszę o informacje i pomoc w temacie .

 

Gdyby ktoś mógłby mi pomóc z tym zakodowaniem z Gdańska byłbym wdzięczny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W mojej F10 lekko popukuje lewy przedni amortyzator edc, kupiłem używany . Po wymianie pojawił się błąd EDCSVL Czujnik amortyzatora lewy przód 3.0.1. - nieprawidłowy sygnał . Nie udało się skasować tego błędu , lewy przód był napięty jak struna , mechanik zdemontował go i założył poprzedni . Czy trzeba to zakodować w aso i jakie są tego koszty ? Bo może ten używany , który kupiłem był dobry ? Poproszę o informacje i pomoc w temacie .

 

Gdyby ktoś mógłby mi pomóc z tym zakodowaniem z Gdańska byłbym wdzięczny

Elbląg:

https://www.facebook.com/Bavariasgarage

Opublikowano
Dziękuję , skontaktowałem się z kolegami z Elbląga i dowiedziałem, że po wymianie amortyzatora czasami potrzebna jest tylko kalibracja wysokości natomiast gdy występuje błąd tak jak miało to miejsce w moim przypadku to amortyzator ma uszkodzony nastawnik . Dziękuję za pomoc kolego :handshake:
Opublikowano
U mnie też wyskoczył błąd i nic nie było uszkodzone. Amory zakodowane, ustawione poziomowanie i jest dobrze.
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze po wymianie amortyzatorów trzeba je zakodować.
U mnie tył był jak zabetonowany do czasu kodowania. 
wytrzymał 10 lat i 140tkm.  

Opublikowano
6 godzin temu, bbmw napisał(a):

Zawsze po wymianie amortyzatorów trzeba je zakodować.
U mnie tył był jak zabetonowany do czasu kodowania. 
wytrzymał 10 lat i 140tkm.  

 

Opublikowano

U mnie rozciekł się lewy tył. Przebieg wtedy był około 185 000 kilometrów. Auto jeżdżone od nowości przeze mnie bez jakiegoś nadmiernego eksploatowania... Jak widać nie ma reguły 🥲

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Tyły wymieniłem przy 210 tys, koszt 6000 w oryginale, po wymianie oczywiście trzeba zakodować. Przody mimo ju 240 tys wciąż są w porządku.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

U mnie też zaczął pocić się tylny amortyzator.

Czy jeżeli kupię używkę to też będzie to trzeba kodować?

 

Jest jakiś sposób aby sprawdzić uzywany amortyzator przed zakupem ?

 

Gdzieś wyczytałem że Amortyzatory EDC nie zachowują się jak standardowe czyli wychodzą po wciśnięciu. 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
W dniu 5.06.2024 o 10:22, jakubhab napisał(a):

Polecam regenerację 🙂

Założony rok temu i nadal wszystko śmiga elegancko!

@jakubhab a gdzie regenerowałeś i ile zapłaciłeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.