Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam od niedawna BMW E90 i ostatnio zauważyłem że z przodu przy maksymalnym skręcie koło ociera o nadkole.

Opona z przodu to 225/45/r18, ET34 + dystans 15mm. Czy to może być wina dystansu? Dodam że samochód jest w M-pakiecie, zawieszenie też jest M-pakietowe.


7cc03035d5ba7c69med.jpg

66a7eb12ceb38283med.jpg

57b465719fda671amed.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy nadkole jest prawidłowo przymocowane? Te trytytki to rozumiem odświętne na niedziele założone?
3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

Skąd masz oponę 225/45 jak tam idą 225/40 to raz. I wszystkie a nie tylko przód. Chyba, że na tyle masz szerszą felgę wtedy tył 255/35.

Dystans 15 mm na przód na obniżeniu to dobrze, że ci nadkola nie połamało i nie wyrwało.

Na obniżeniu M auto schodzi 10 mm i MAKSYMALNIE możesz dać dystans 10 mm na przód wtedy. Na eibachu -30 mm, 10 mm dystans będzie opona tarła o nadkole.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.