Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest zwykły drut, a nie jakaś super technologia. Możesz sobie to sprawdzić obcinając ten czujnik i zwierając dwa kable. Kasujesz i jeździsz dalej. To co jest wyświetlane, zurzycie, to oblicza super komputer. Z tego co pamiętam na youtubie są filmy jak oszukać ten czujnik np. w E90, ale to to samo co E8x. Jak się przetrze wtedy dostajesz informacje, że klocków jest chyba na 2500km.


P.S. widzę scaramanga, że edytowałeś post, potwierdzając co ładnie napisaliśmy :D jakby to był super kabel to BMW by za to kasowało minimum 300 zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja juz sie wypowiedzialem. Jesli sadzicie, ze to jest takiego samego typu, zasady dzialania, sensor jak w starych bmw, typu e46, to jestescie w bledzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW brake wear sensor is nothing more than a wire that runs at the tip of the sensor.


Once the brake pads wear out, the tip of the sensor where the wire runs are cut as well which opens the circuit.


z mojej strony EOT.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
The sensor picks up a magnetic signal and feeds the OBC with info in regard to how much life is left in the pads. It may be that if this is ignored that the sensor might ultimately contact the pad and wear through as used to be the case with older cars, eg my old 318i E36. The manual also states that you cannot reset the OBC unless it is showing less than 20% pad life left.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czujnik zmienia swoją rezystancję z biegiem czasu. Jako nowy jest zwykłą zworką. Po czasie jego rezystancja zaczyna wzrastać powyżej 0 i m.in. stąd ubywanie kilometrów z inspekcji klocków.

Gdyby był to zwykły drut, to można by go nie wymieniać przy wymianie klocków(pod warunkiem, że nie dotknął tarczy) i bez problemu skasowałbyś inspekcję.


Spróbuj w aucie, które już ma nieco zmniejszony licznik z tej inspekcji, skasować wymianę klocków na nową. Nie dostajesz wskazania od nowa, tylko wykoleja się to wszystko, a w DSC pojawia się błąd logiczności czujnika klocków. Jakbyś zastąpił go zworą, skasował jeszcze raz to pójdzie bez problemu. Uśpisz auto, podłączysz stary czujnik i kilometry z automatu polecą w dół

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.