Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wczoraj jak odpalilem auto, zauwazylem ze nie chodzi prawidlowo. Potrzymalem troche na wyzszych obrotach i jak reka odjal - wszystko minelo. Auto chodzi jak zawsze. dzis podpialem INPA i wyskoczyly bledy 241, 242 i 125.

Dwa pierwsze to bledy cylindrow 4 i 5. Na 4tym, wuymienilem cewke zaplonowa (wydaje mi sie ze niepotrzebnie), na 5tym pozostawilem stara cewke.

Zastanawia mnie blad 125 to blad wentylatora (blad elektryczny) a silniki 2.0 mialy wentylator na VISCO. O co chodzi? Do zbiornika wyrownawczego plyny dolalem okolo 1/4 butelki (litrowej) plynu. Ale nie jestem pewny czy czasami nie mialem za malo od czasu wymiany weza. Nie czuc zadnego smrodu plynu chlodzacego pod maska, wiec wyciek plynu raczej niemozliwy....

Teorie na temat tych bledow mam taka ze winna jest pogoda (moze to smieszne, lecz sam wiem po sobie, jak potrafi aluminium zajsc mchem po miesiacu stania auta) (mieszkam w Norwegii, w Stavanger a tu pogoda jak w aAnglii- zamiast sniegu i mrozu +10 stopni i deszcz - duzy deszcz)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.