Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Swoją szosą ciekawe od czego to zależy, że jedni nie kojarzą tematu mimo jazdy G30 od prawie 7 lat, a inni już za chwilę spodziewają się powrotu problemu, bo 2 lata temu wymienili ten akumulatorek. Warunki użytkowania? Warunki parkowania? Inna losowa przyczyna, np. partia towaru?

Opublikowano
W dniu 9.03.2024 o 11:37, pikopiko napisał(a):

U mnie w G32 wszystko jest łatwo dostępne.

 

 

 

 

 

20240309_110553.jpg

Jestem użytkownikiem G32 i słyszałem (na razie), że w tym modelu dostęp jest pracochłonny - trzeba zdemontować boczki i tylną część podsufitki. Napisałeś: "U mnie w G32 wszystko jest łatwo dostępne." Możesz podpowiedzieć, jak w łatwy sposób dostać się do modułu z baterią ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
24 minuty temu, s0nar napisał(a):

Swoją szosą ciekawe od czego to zależy, że jedni nie kojarzą tematu mimo jazdy G30 od prawie 7 lat, a inni już za chwilę spodziewają się powrotu problemu, bo 2 lata temu wymienili ten akumulatorek. Warunki użytkowania? Warunki parkowania? Inna losowa przyczyna, np. partia towaru?

Może i dłużej wytrzyma😉. Jak pisałem wymieniony był jakieś 2 lata temu. Poprzedni jeszcze leży w szafce i był od nowości bo jest na nim data 2017, czyli te 5 lat wytrzymał. 

  • Lubię to 1

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.01.2025 o 10:30, RobertP napisał(a):

Jestem użytkownikiem G32 i słyszałem (na razie), że w tym modelu dostęp jest pracochłonny - trzeba zdemontować boczki i tylną część podsufitki. Napisałeś: "U mnie w G32 wszystko jest łatwo dostępne." Możesz podpowiedzieć, jak w łatwy sposób dostać się do modułu z baterią ?

Wchodzisz sobie do bagażnika, najlepiej z latarką na czole.

Odchylasz na środku końcówkę podsufitki, widać wtedy jeden jedyny zatrzask.

Wypinasz go śrubokrętem albo ściągaczem do spinek.

Później odchylasz podsufitkę jeszcze mocniej i masz wszystko na dłoni.

Edytowane przez pikopiko
Opublikowano
W dniu 24.01.2025 o 18:26, wasylek_wawa napisał(a):

Wyciągnąłem tęn akumulator. Ale nie jest rozładowany. Napięcie 8,2V. WTF?

Włożyłem nowy akumulatorek, skasowałem błędy i problem zniknął. 2000 zł w kieszeni 🙂 (bo tyle liczy sobie Inchcape w Warszawie).

Serdeczne podziękowanie dla pikopiko za podpowiedź jak się do niego dostać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.