Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie, może pomożecie, wyświetla mi się w mojej Bmce 5 g30/31 530i 2017r „ system alarmowy niedostępny” w serwisie inchape zasugerowali wymiana baterii modułu atm , baterie wyjalem z podsufitki i wyglada na dobra ( sprawdziłem miernikiem) , macie jakies pomysły, nie ukrywam ze komunikat mi przeszkadza, nie da się go usunąć .
Opublikowano

W moim samochodzie też zaczął się pojawiać ten komunikat.

Zaczęło się tak dziać od momentu wymiany baterii w kluczyku.

Opublikowano
Witam mam podobny problem. W pon. Dzwonię do mechanika umówić się na diagnostykę. Podobno nieszczelność płetwy powoduje zalanie modułu atm i w/W usterkę. Jak coś więcej ustala to postaram się napisać
Opublikowano
Mam ten sam problem. Daj znać jak ustalisz przyczynę.
Larsen
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie również zalatwione. Wymiana batt w module w podsufitce.

 


Przy przycisku SOS, przy lusterku wstecznym i lampce??

Jaka wchodzi tam bateria?

Typ, symbol?


Pozdrawiam, Michał

Opublikowano
U mnie okazała się konieczna wymiana sterownika. Na szczęście auto jeszcze na gwarancji.
Larsen
Opublikowano

Tylko to jest instrukcja do G30, ja mam niestety G31 więc wg innej instrukcji trzeba całą podsufitkę zdejmować :shock:

Zostaje serwis :(

Opublikowano

U mnie dzisiaj rano ta sama historia...

Jeździliście z tym do ASO czy jest to do zrobienia we własnym zakresie?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Ja jeszcze nie byłem. Nie mam czasu. Komunikat pokazuje się co jakiś czas. Około raz na tydzień-dwa. Edytowane przez damianbl
Opublikowano
Wg instrukcji załączonej przeze mnie wyżej, myślę, że można przynajmniej baterię sprawdzić samemu w G30. W G1 pozostaje ASO. Za dużo roboty z podsufitką.
Opublikowano

Czy może ktoś pokusił się wymienić akumulatorek samodzielnie w G30 ?

U mnie również okresowo (co kilkanaście dni) pojawia się komunikat o niedostępności systemu alarmowego. Serwis zapowiedział wstępnie koszt robocizny na 300-400zł.

Jeśli udałoby się to zrobić samodzielnie wg w/w instrukcji to zawsze coś w kieszeni na inne przyjemności zostaje. :wink:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Podbijam temat. Czy może ktoś wymieniał samodzielnie akumulatorek systemu alarmowego w G30?

Chyba problem związany z temperaturą jest, bo natychmiast jak pojawiły się mrozy to problem wrócił u mnie po kilkutygodniowej przerwie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie

Mi też pojawił się ten problem. Dziś dobrałem się do akumulatorka, wyciągnąłem go i pomierzyłem napięcia. W G30 trzeba zdjąć osłonę przy tylnej lampie stop - jest na wcisk na kilka spinek do tapicerki. Następnie lekko odchylić podsufitkę - moduł telematik jest zamontowany nad głową środkowego pasażera.

Po prawej stronie modułu jest klapka na zatrzask. Jak się ją odchyli, to można wyjąć akumulator.

Ja już zamówiłem nowy, jak przyjdzie, to postaram się wrzucić kilka zdjęć z wymiany. Koszt 175 zł i 10 minut pracy :)

Znalazłem taki filmik z wymiany w 340i, w G30 sprawa wygląda niemal identycznie


Opublikowano
..... Ja już zamówiłem nowy, jak przyjdzie, to postaram się wrzucić kilka zdjęć z wymiany. Koszt 175 zł i 10 minut pracy :)

@tkwiat

Czy możesz podać gdzie zamawiałeś w tej cenie? jeśli to sklep to, aby nie było reklamy to ew. poproszę na priva.

Opublikowano
Zakupiłem akumulatorek i wymieniłem go. Wymiana w G30 jest nawet prostsza niż w filmie, do którego link podał kolega @tkwiat. W zasadzie można to zrobić gołymi rękoma. Niestety, ale po wymianie komunikat u mnie pozostał. Być może akumulatorek musi się doładować lub co gorsze to nie tu tkwi problem. Nie wiem czy nie trzeba skasować jakiegoś błędu. Na tę chwilę przyglądam się temu.
Opublikowano

@Filipss

Doładowaniu? jeśli masz na myśli doładowanie z pojazdu (z modułu telematik) to niestety nie. Też myślałem, że to kwestia doładowania.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Koledzy, i u mnie w mojej G30 pojawił się identyczny komunikat.

Auto jest jeszcze na przedłużonej gwarancji.

Pytanie: czy wymiana jest w ramach gwarancji, czy serwis mnie skasuje?

Ile to może kosztować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.