Skocz do zawartości

E46 przedlift złącze OBD2 problem.


piotr520

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Witam.

Pacjent to e46 z 98 roku z dwoma złączami diagnostycznymi, problem tyczy złącza umieszczonego w aucie OBD2. Inpa (interfejs k+dcan) i pasoft normalnie łączą się z silnikiem, natomiast interfejs vag kkl i program do odczytu wsadu Ms4x flascher w ogóle nie wykrywa sterownika. W mojej e39 rocznik 2000 interfejs vag bez problemu odczytuje i zapisuje wsad. Są jakieś różnice w tych złączach w zależności od rocznika? Dodam tylko że inpa od razu po podpięciu do złącza pokazuje napięciu akumulatora i zapłon po kluczyku mimo że kluczyk nie jest nawet w stacyjce. W e39 zachowuje się normalnie. Interfejsem do inpy też nie mogę sczytać wsadu, nie widzi sterownika. W tkwi czym problem chłopaki?

Sterownik to ms42.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Z gniazdem OBD2 w przedlifcie jest wszystko ok, można czytać i wgrywać pełny jak i częściowy wsad, niestety program MS4X Dev Group Flasher v1.1.3 nie rusza sterowników MS42 o numerach 5WK9031 index 01, ani przez gniazdo, ani na stole. Działa tylko z galetto i pełny wsad przez Chipster MSS5x Flasher v1.1.2.3.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.