Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich,

zostałem niedawno nowym posiadaczem bmw x3. Ostatnio pojawił się problem przy odpalaniu przy dłuższym postoju (po nocy). Auto odpala i zaraz gaśnie, przy drugim odpaleniu już jest wszystko tak jak być powinno. Mechanik wymienił wszystkie filtry, oleje, ale problem był nadal. Po jakimś czasie znowu umówiłem się z mechanikiem, sprawdził ciśnienie na listwie, mówił, że jest wszystko ok, powyczyszczał styki, masę i przez dwa tygodnie był spokój. Po nocy odpalał normalnie. Teraz znowu pojawił się ten sam problem. Czy ktoś miał kiedyś podobny przypadek ? Co może być przyczyną, niby nie jest to uciążliwe, ale niezwykle denerwujące :) Z góry wszystkim dziękuję za pomoc, pozdrawiam !

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wygląda jak by paliwo Ci się cofało z powodu nieszczelności w układzie.

Na noc zaparkuj z górki i zobacz jak odpali. Jak zatankujesz pod korek to też może pomóc.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Mnie wczoraj dopadło coś podobnego w Kangoo ( 1.5 dci ) ... wymieniałem wtryski i po wymianie zapalał idealnie .. potem coś mnie podkusiło i umyłem silnik Dimerem :/ bo resztki ropy z układu były w zakamarkach .. silnik wysuszyłem, wsiadam ... i kręcę i kręcę i kręcę i nic :( ... znowu rozrusznik i 2 obroty i zapalił ... Niestety jak postoi 3 - 4 godziny znowu to samo :( .. trzeba drugi raz zakręcić bo inaczej bardzo długo trzeba piłować żeby zaskoczył ... no masakra :( ....

Posprawdzam jutro układ i wtyczki ... ale nie mam pomysłu .. :duh:

ALE >>> rozmawiałem z kolegą który miał podobnie w bejcy... i u niego nieszczelność była na filtrze paliwa >> tam jest w zestawie taka guma i ktoś jej nie założył ... paliwo nie kapało na ziemię ale auto 2 a czasem 3 razy musiał po nocy rozrusznikiem kopać żeby zaskoczyło .. potem już cały dzień paliło od strzała ..

Opublikowano
Wielkie dzięki chłopaki ! też uważam, że jest nieszczelność w układzie paliwowym, ale ciężko to w ogóle znaleźć, nie ma gdzie nawet na kanał pojechać, żeby coś podpatrzeć, tułam sie po mechanikach, juz do 3 będę jechał ! istna tragedia, ale dzięki za pomoc, serio. Pozdrawiam
Opublikowano
Ja ogarnąłem wczoraj Kangoo .. zapowietrzony miałem filtr paliwa ( jest nieco inny niż w BMW czy AUDI.. podobny jest do tego który mam w Sprinterze i ten filtr ma odpowietrznik ) .. Ze 2 godziny się bawiłem ale powietrza już zero w układzie i dCi pali od strzała po nocy ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.