Skocz do zawartości

G70 pierwsze rendery


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najbardziej mnie w tym paszkwilu dziwi, że są ludzie, którym się to auto bardzo podoba. To jest dla mnie kosmos po prostu, ile to auto pozytywnych komentarzy dostaje, będąc tak okrutnie spieprzonym projektem.

 

Ja widziałem ten design już w zeszłym roku i mi się podoba w wersji all-black :D


Szkoda że wszędzie na premierę wsadzili obłe i7, bo ten zderzak w wersji bazowej wygląda strasznie.


attachment.php?attachmentid=2863207&d=1650365003

 

Czekam jeszcze na nowe, potencjalnie brzydkie M2, ale jako tako Mercedes staje się powoli moim pierwszym wyborem jako auto do jazdy na co dzień. W zasadzie nawet z żoną gadałem już, że dla Cayenne Turbo dobrym zamiennikiem by było G63 za jakieś 2-3 lata, jak prosiak zacznie być stary i dobije do 200tys km.

 

Też nie planuje kontynuować drogi z BMW. Na pewno bede dorzucał jakieś starocie do "kolekcji", ale na daily coraz bardziej myślę o jakimś Mercedesie...

Opublikowano

Wszystkie nowe BMW najlepiej wyglądają w czarnym, bo mniej wtedy widać, co jest nie tak w projekcie auta :(


Ciekawe czy w EU wszyscy chętnie zapomną o benzynie w 7er, czy jednak będą cisnęli BMW o dostępność...

Opublikowano

Beda „zwykle silniki”. Oczywiscie dziennikarzyna sie nie przylozyl. Z profilu Bawaria Motors:



W ofercie pojawią się cztery wersje napędowe:

➡️ 740d xDrive - diesel o pojemności 3 litrów i mocy 300 KM

➡️ i7 xDrive60 - elektryk o mocy 544 KM

➡️ 750e xDrive - benzynowa hybryda PHEV o mocy 490 KM

➡️ M760e xDrive - benzynowa hybryda PHEV o mocy 571 KM

Opublikowano
ciekawe w której wersji DMC przekroczy 3,5 t :D Przy obecnej masie 2,7t (całkowita 3,3t !) już nie wolno legalnie parkować na chodniku nawet w wyznaczonych miejscach :D
Opublikowano
Najbardziej mnie w tym paszkwilu dziwi, że są ludzie, którym się to auto bardzo podoba. To jest dla mnie kosmos po prostu, ile to auto pozytywnych komentarzy dostaje, będąc tak okrutnie spieprzonym projektem.


I z tego co zrozumiałem, nie będzie już wersji krótkiej i długiej, będzie już tylko jedna, bardzo długa (539cm!!). Do tego szersza i wyższa, więc aparycją na żywo zbliży się do Rollsa. Co znaczy też, że BMW 5 będzie musiało być znów cięższe i większe. Brak benzyn w europie idiotyczny, pewnie chodzi o średnie spalanie sprzedawanej floty.


Kiedy premiera nowej 5tki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Beda „zwykle silniki”. Oczywiscie dziennikarzyna sie nie przylozyl. Z profilu Bawaria Motors:



W ofercie pojawią się cztery wersje napędowe:

➡️ 740d xDrive - diesel o pojemności 3 litrów i mocy 300 KM

➡️ i7 xDrive60 - elektryk o mocy 544 KM

➡️ 750e xDrive - benzynowa hybryda PHEV o mocy 490 KM

➡️ M760e xDrive - benzynowa hybryda PHEV o mocy 571 KM

 

To nie są "zwykłe" silniki, tylko PHEV. Ameryka dostała czyste benzyny i V8, my nie.

Opublikowano
To nie są "zwykłe" silniki, tylko PHEV. Ameryka dostała czyste benzyny i V8, my nie.

Ja już swoich V12-stek nie planuję sprzedawać :D

Opublikowano

G70 wygląda wspaniale!

Oby tak samo dobrze jeździła!

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Opublikowano

Katastrofa - nawet E65 nie było tak trudne w odbiorze w momencie debiutu (tu dopiero LCI sprawiło, że auto zaczęło wyglądać dobrze).


Mega ciężka bryła, fatalny przód, kompletnie nijaki tył. Trudno mi znaleźć choćby jeden element nadwozia, który budziłby jakiekolwiek pozytywne emocje.

Brak nadziei, że się opatrzy (być może przód z czasem spowszednieje, ale klockowata sylwetka i nudny tył - tu raczej zachwytu już nie będzie).

Opublikowano

Czekałem na tą premierę. Decyzja podjęta, zamawiam Panamerę GTS.

Z BMW zostaje E38 i jeszcze jakiś czas E31.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Mega ciężka bryła

To jego zaleta.

jeszcze jakiś czas E31

E31 to zostaw do czasu aż będzie się nadawało na żyletki, to jedno z najładniejszych wyprodukowanych BMW.

Opublikowano
Czekałem na tą premierę. Decyzja podjęta, zamawiam Panamerę GTS.

Z BMW zostaje E38 i jeszcze jakiś czas E31.

Panamera to zdeczko inne auto, mniej komfortu, a więcej sportu, ale w gruncie rzeczy bardzo dobry wybór. Ja generalnie bardzo lubię wersje GTS u Porsche, bo to takie optimum przyjemności, gdzie osiągi Turbo tak są do niczego poza szpanem.


A co do ciężkiej bryły nowej 7er, tak właśnie mi się przypomniało, moja żona bardzo szanuje moje G12, ale ma OGROMNE opory, żebym tym jeździć na miasto, bo za duże. Nie wyobrażam sobie dokładać do tego jeszcze kilkanaście centymetrów długości. Zależy jeszcze od ceny, ale może BMW chce żeby klienci 7er przenieśli się do 5er, a na 7er zostali tylko Ci topowi? Dziwne.

Opublikowano

Rolls wycofuje z oferty Ghosta. Bmw wprowadza 2 kolorowe malowanie i rezygnuje z krótkiej wersji…

Przypadek?

Opublikowano

21MZm8L.jpg


Jak dla mnie, to auto to tragedia. Nie wiem czy da się przyzwyczaić do tak złego projektu.

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
smutne bo następny nowy samochód i tak dużo budzi wątpliwości do wyglądu zewnętrznego serii 7.Dla mnie tragedia i jak seria 3,5 nowa będzie podobna to aż serce boli że po BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mocno trzymam kciuki - a ten co wymyślił nową 7-ke niech przestanie pić
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
21MZm8L.jpg


Jak dla mnie, to auto to tragedia. Nie wiem czy da się przyzwyczaić do tak złego projektu.

 

No nic, czekam zwyczajowo już na LCI :D

Opublikowano

Jak dla mnie, to auto to tragedia. Nie wiem czy da się przyzwyczaić do tak złego projektu.

 

No nic, czekam zwyczajowo już na LCI :D

Nie byłbym taki pewny, LCI X7 pogorszyło auto :P


A co do nowych 3/5 - moim zdaniem za duży wolumen sprzedaży jest tych aut, żeby mogli sobie tak eksperymentować jak z rzadkimi modelami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie byłbym taki pewny, LCI X7 pogorszyło auto :P


A co do nowych 3/5 - moim zdaniem za duży wolumen sprzedaży jest tych aut, żeby mogli sobie tak eksperymentować jak z rzadkimi modelami.

 

Ja rozumiem ten design language na nowej 7, ale za to co zrobili z X7 - designerzy powinni trafić do więzienia :mrgreen:


3-5 mają mieć "spokojny" design bo sie zarząd wystraszył po LCI G11 reakcji klientów i zakazał eksperymentowania na mainstreamowych modelach. G30 LCI według tych samych źródeł miało w inicjalnej wersji większy grill (i wyglądało jak "mini" G11 LCI), ale właśnie decyzją góry go zmniejszyli na kilka mies przed finlanym klepnięciem do produkcji.


PS. Z dobrych wieści poza XM będzie jeszcze niebawem decyzja o produkcji modelu z tymi samymi jednostkami napędowymi i pozycjonowaniem "nad 7" - to ma być luksuowe coupe 4ry drzwi, którym aktualna seria 8 nigdy nie była :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.