Skocz do zawartości

BMW E 60 535 D polift 286 km podciśnienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzień dobry. Zauważyłem jakby brakowało mi trochę dołu.niby auto zbiera się dobrz 0k 21 s do 200 km/h, ale na wolnych obrotach jakby mało żwawo. Jest czasem trochę twardy pedał chamulca.Ma ktoś schemat połączeń wszystkich wężyków podciśnienia.A może podobne odczucia co do jazdy.
Opublikowano

Po co Ci schemat? Cudów nie będzie po tylu latach wężyki będą w agonalnym stanie. Problem nie wiem czy do końca leży w podciśnieniu bo w polifcie jest sterowanie elektrycznie turbinami.


Co do hamulca może oznaczać nieszczelność. Kupujesz jakieś 6m wężyka 3.5 mm wewnątrz i wymieniasz po kawałki.

Opublikowano

wszystkie biturbo i najnowsze są sterowane na podciśnienie...

i począwszy od wszystkich silników v8 i v12 biturbo w BMW też mają podciśnieniowe sterowane turbo a tylko dlatego, że to nie kosztuje kompletnie NIC na etapie produkcji a jest to opatentowane od ćwierć wieku jak i jest praktycznie BEZOBSŁUGOWE


http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/Europe/535d-M57N2/mar2009/browse/engine/vacum_control_engine_turbo_charger/



a tylko f10 550D i g30 550D quad turbo jest pół na pół połowa turbin elektronicznie, połowa podciśnieniowo

Opublikowano
Z tego co piszesz wygląda na nieszczelne serwo i tam zacznij szukać. Jak pod serwem syf zatkał odpływ wody to mogło coś skorodować i puszcza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.