Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!


BMW 118D, 2.0d n47, 2008r.


Jestem po wizycie u mechanika, powodem było: ranne szarpanie, po kilkunastu minutowej jeździe szarpanie ustępuje. Dodatkowo czuję, że w wibracje wpada pedał gazu (przy rozgrzanym silniku) i głownie przy obrotach 1800-2000 (poniżej jak i powyżej efekt ustępuje) oraz lekko słyszalne tak jakby rezonanse.

Mechanik stwierdził uszkodzoną poduszkę silnika oraz kończąca się dwumase. Jednakże oprócz rannego szarpania, innych objawów takich jak stuki przy odpalaniu i gaszeniu, drgania wydobywające się z okolic silnika podczas pracy na biegu jałowym nie ma. Zrobiłem również test jadąc 40km/h przy zapiętym piątym biegu i wcisniętym pedale gazu, brak szarpania i dziwnych stuków, auto wchodzi powoli wchodzi na obroty.

Czy to faktycznie dwumasa może już kończyć swój żywot czy powyższe objawy mogą sugerować na uszkodzoną poduszkę silnika? Wiadomo koszty znacząco się od siebie róznią.


Dodatkowo jako, że auto mam dosyć krótki okres czasu, słyszałem o wadliwych łańcuszkach rozrządu stąd też podsyłam filmik z dźwiękiem pracy silnika i proszę o ocenę ;)




Pozdrawiam!

Opublikowano
Po prostu szarpie autem. Dzieje się to tylko przy ruszaniu z 1 biegu i tylko na zimnym. Później efekt ustępuje bądź jest znikomy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.