Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanowne grono .

Potrzebuję pomocy przy zakupie 650i 2014 ok 80 tys nalotu .

Tzn ... Możecie napisać na co powinienem zwrócić szczególnie uwagę przy oględzinach i jeździe próbnej oraz jakie dokładniejsze pytania powinien zadać sprzedającemu ?

Nie chodzi mi o takie podstawowe ,,pitu-pitu,,,wiadomo , ale taki które będą konkretnie dotyczyły silnika N63TU.

Dzięki z góry za pomoc

Opublikowano

Sprzedawcy o nic nie pytaj. Poproś o papiery, jesli są i sprawdż czy są autentyczne, jeśli to możliwe. Jeśli nie sprawdzisz to nie bierz ich pod uwagę. Skanery i drukarki są tanie. Pieczątke według własnego projektu możesz zamówić wszędzie.

Weź sobie za parę stów jakiegoś eksperta z autotesto czy podobnej firmy i sprawdź gruntownie czy auto nie miało dzwona (lakier, poduszki, pasy itp...). To najważniejsze.

Reszta to sprawa losowa , zwłaszcza, że jak wiesz, jest to silnik specjalnej troski, choć rzeczywiście już mocno poprawiony w tym roczniku.

Opublikowano

Dołączę do tematu.

Czy przy takim silniku jaki ma 650i, warto mieć xdrive czy niekoniecznie?

Na forum BMW w USA piszą, ze nie jest to aż tak potrzebne. Odpada większe zużycie opon, lepiej się auto prowadzi i odpadają dodatkowe koszty naprawy takiego napędu. Wiadomo, ze w śniegu, deszczu będzie lepiej mając xdrive chociażby w momencie ruszania ale czy te systemy Esp itp tak bardzo będą beznadziejne gdy tego xdrive nie ma?

Wydaje się, ze przy takiej mocy silnika lepszym rozwiązaniem będzie mieć xdrive ale czy w momencie kupowania takiego auta, traktować ten napęd jako niezbędna opcje czy skupić się na innych kwestiach?


Pozdro

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja mam inne pytanie. Czy silnik V8 450 KM 650i wyprodukowany w marcu 2013 jest już w miarę bezpieczny? Zastanawiam się nad zamianą mojej "zabaweczki" 640i na 650i. Egzemplarz ktory zawrócił mi w głowie ma, mimo 8 lat, tylko 40kkm przebiegu!
Opublikowano
...Zastanawiam się nad zamianą mojej "zabaweczki" 640i na 650i.!

Wyłącznie z nudów bym się samodzielnie w takie kłopoty nie pchał. Rozumiem, że masz pokusę ale usiądź w kąciku i poczekaj aż ci przejdzie. Ja miałem wcześniej mało awaryjne 4,8 v8 i to sympatyczny motor był ale bez przesady ani dźwiękowo ani osiągowo szału nie było jakiegoś w porównaniu z obecnym 3.0 320hp.

O 4.4 turbo też oczywiście myślałem długo ale odpuściłem. Co prawda mój mechanik powiedział że po 2012 można już kupić jeśli cena niska i przebieg niski i że do 100 tysi raczej dojedzie bez remontu ale nie chciało mi się eksperymentować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...Zastanawiam się nad zamianą mojej "zabaweczki" 640i na 650i.!

Wyłącznie z nudów bym się samodzielnie w takie kłopoty nie pchał. Rozumiem, że masz pokusę ale usiądź w kąciku i poczekaj aż ci przejdzie. Ja miałem wcześniej mało awaryjne 4,8 v8 i to sympatyczny motor był ale bez przesady ani dźwiękowo ani osiągowo szału nie było jakiegoś w porównaniu z obecnym 3.0 320hp.

O 4.4 turbo też oczywiście myślałem długo ale odpuściłem. Co prawda mój mechanik powiedział że po 2012 można już kupić jeśli cena niska i przebieg niski i że do 100 tysi raczej dojedzie bez remontu ale nie chciało mi się eksperymentować.

 

No jest tak jak piszesz tylko to siedzenie i czekanie aż mi przejdzie jakoś nie dziala :lol:

Tym 4,8i tez mialem okazje jeździć w X5 E70 i tam też nie zachwycał osiagami. Przy 355KM w duzym suvie nie mogło być jednak inaczej.

Tutaj w 650i mamy do czynienia z 450KM z duzym potencjalem tuningowym. Do zrobienia samym programem

jest 570-580KM a to już zmienia postać rzeczy.

Gdyby to miala być zmiana w zakresie 100KM wiecej to moze faktycznie gra byłaby nie warta świeczki ale tutaj mogę mieć +230KM w stosunku do mojej podkręconej do 350KM 640i!

Samochod o ktorym myślę pochodzi z polskiego salonu z pełnym serwisem w ASO i ma wspomiane wcześniej 40kkm. Jeśli nie ten egzemplarz to chyba żaden się nie nadaje. Trudno to tak po prostu odpuścić...

Opublikowano

Jako auto postu...

Nie patrzac na to co tutaj pisza kupilem 4.4 z 2014 . wiecej dowiedzialem sie prywatnie i na forach usa na temat tego silnika niz tutaj , fakt jest wadliwy konstrukcyjnie ..wada grzeje sie -turbo - wtryski - olej - cala reszta i jeszcze kilka innych rzeczy , ale jesli ma sie kilka groszy i mysli sie o aucie jako hobby , milosci ,zabawce , itp ... to nie powinno byc problemu pod warunkiem,,,,, zakupu na prawde godnego modelu z histora itp ,,,,, w swojej jak na razie zrobilem cold air intake , i od razu czuc roznice w

doprowadzaniu / odprowadzaniu / rozprowadzaniu ciepla, wymiana oleju co 8-10 k km ( poprzedni wlasciciel takze tak wymienial ) niby bmw zmienilo zalecenie z bodajrze 30k na 15 k km ale z rozeznania prywatnego wiele osob radzi czestsza wymiane ... w planach downpipes w celu odciazenia silnika... i co najwazniejsze _nie palowac auta na zimnym silniku oraz studzenie po...

Wrazenia -ogolnie posrany z radosci - dzwiek po odpaleniu ,praca silnika , jazda , no wszystko...

Jedyna rzecza jaka zaluje to to ze nie pozbieralem na M6.

Oczywiscie nie namawiam , niech kazdy kupuje to co chce i na co go stac ..to tylko moja opinia jako autora postu , sa madrzejsi na forum i pewnie skrytykuja to co napislem ,ale to moje auto :) :) :)

Pozdro i szczescia w zakupie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Już mi raźniej po Twoim wpisie :D Potwierdzasz, że jest radość i o to w tym właśnie chodzi. Żałujesz że nie M? Ja nie chce M. Tył napęd przy mocy 600KM jest uciążliwy a samochód potwornie drogi w utrzymaniu. Dzisiaj gadałem z mechanikiem, który sam sobie F06 650i wyszykował dla siebie robiąc wydech, downpipe,turbiny, wtryski. Zrobił 650KM no i to zapier...a. znacznie lepiej niż seryjne M.

Jak tylko weryfikacja "mojego" egzemplarza wyjdzie ok to biorę!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.