Skocz do zawartości

Panel klimatronika.Wiatraczek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Może mi ktoś objaśnić zasadę wyłączania tego wiatraczka od panelu? Ciągle obciąża akumulator.Wyczyszczony panel i wiatrak nie wyłącza się po wyciągnieciu kluczyka bądź zamknięciu auta z centralki.Na drugim panelu to samo.Też rozebrany i wyczyszczony.Moduł komfortu zmieniony na nowszy.Jeż nowy.Ma 3 dni.Dodam,że problemu z niczym nie mam.Ale jak panel jest odłączony akumulator ładnie trzyma napiecie.Jak się wiatraczek nie wyłączy to ze 3 dni i po akumulatorze.Sprawdzane po zamknięciu centralką czy też nie.Drzwi zaryglowane i nie ważne czy zamknięte czy otworzone.Czy jest jeszcze coś co mogę zrobić ? 3 panel czy może przekaźnik jakiś.Panel ma związek z radiem? Proszę o pomoc bo się poddaje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panel klimatyzacji zabezpiecza bezpiecznik F28........5A. Wyjmij go i zobacz co się będzie działo.

Jeśli wiatraczek przestanie działać to kolejnym miejscem do sprawdzenia będzie kostka stacyjki. Tylko tu jest jeden problem. Bezpiecznik F28 jest zasilany z pinu nr. 9, kości X33 wpinanej do kości stacyjki S2. Ten pin zasila bezpieczniki od F23 do F34.

Jeśli byłoby coś nie tak że stacyjką to te elementy , które są za tymi bezpiecznikami też były by cały czas zasilane


Nie jestem specem w twoim modelu ale ten problem pewnie nie raz był poruszany na tym forum.


Bezpiecznik F28 dodatkowo zasila cewkę przekaźnika K13, który zasila grzanie tylnej szyby oraz czujnik temperatury oleju silnikowego B6235.


Jest jeszcze kwestia samego panelu klimatyzacji, zasady jego działania. Niestety ale w instrukcji nie nic na ten temat.

Najczęstszą radą kolegów jest chwilowe przełożenie panelu klimatyzacji z innego sprawnego E46.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten eistraczek w panelu wył się sam po dłuższym czasie cis około. 5 min nie wiem dokładnie ile czasu czekasz by się wyl

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
W tym problem.Idealnie wyczyszczony.Wiem jak oszukać auto,żeby myślało,że zamknięte.Wiatrak raz się wyłączy po tych 15 min a raz nie.Np wsiadam ok nie działa.Zapłon odpalam wiadomo chodzi.Jade 7 km.Na panelu 20 stopni nawiew np nogi.Wyjmuje kluczyk wciskam zapadki w drzwiach.Drzwi oszukane.Zamykam z centralki bach 30 min a on chodzi.Jade dalej.Wyłączam panel ręcznie.Zamykam się w środku i lipa.Jade do garazu oszukuje klape bagażnika.Ustawiam. auto 20 i się wyłaczyl 14.59 na stoperze.Jak wypiłem wiatraczek to i tak jedzie po baterii ale mniej.Tak jakby czujnik wariował i chcial by tam był.Raz przyciąłem go przed wymianą jeża jak chodził 12h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.