Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, powoli noszę się z zamiarem kupna 335i i interesuje mnie co można z tych silników wycisnąć, w jaki sposób, co daje konkretny mod itp. Temat jest bardzo obszerny, czytałem dużo na e90post ale fajnie mieć jakiś zbiór informacji na "swoim podwórku" :wink:. Tym bardziej, że samochody te tanieją i prawdopodobnie w niedalekiej przyszłości będzie coraz więcej zainteresowanych modzeniem 335i.

 

Między innymi chciałbym się dowiedzieć co jest lepsze/czym się różni "chip" od JB4 czy Cobb (nie ukrywam, że liczę na opinię GC-Sa i chłopaków z TC). Ile mocy uzyskuje się takim modem. Czy te silniki trzymają moc czy ~280KM to norma?

 

Jaki mniej więcej jest przyrost mocy przy zmianie intercoolera i chipie/JB4? To samo pytanie tyle, że dodatkowo montujemy downpipe.

Jaki wpływ na moc ma zmiana dolotu?

Co trzeba zrobić żeby pękło 4XX KM?

 

Ogólnie chciałbym się dowiedzieć, które mody są najważniejsze, które dają jaki przyrost, jaki wpływ mają mody na czasy na 1/4 mili i 100-200km/h itp (wujek? :D ). Metanol i E85 odpuszczam bo to byłby samochód na co dzień i czasem dla kobiety ale jeśli ktoś miałby jakieś informacje to czemu nie ;)

 

Prosiłbym jeszcze o jakieś rozróżnienie silników N54 i N55 jeśli konkretne mody inaczej wpływają na dany silnik.

Dzięki.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Rezerwy są spore :)

JB4, fajny gadżet ze sterowaniem CAN z kierownicy, ale to tylko "oszust" czujników, szczególnie boosta i średnio modyfikowalny, znaczy nie masz konkretnego wpływu na to co się dzieje (są możliwości programowania, ale to mało stabilne)

 

serię trzymają doskonale, wykres poniżej to już na IC+DP i dolocie, 323KM...całkiem seryjnie miała 304KM, więc warto iść w tym kierunku, tym bardziej że różnice po programie na przeróbkach mechanicznych, są jeszcze większe

 

jeśli układ paliwowy, a konkretnie pompa paliwa, wydolą, 400KM pęknie

 

na wykresie to N55 z 2011r. z USA, był problem z hasłem do procka, dlatego wpadł JB4...żal tylko kagańca na 230km/h!!! którego w N55 box nie ogarnia (w N54 i owszem)

europejskie N55 robią się bez problemów, tylko sterownik jest paskudnie schowany :)

 

 

http://images68.fotosik.pl/400/aeff280e84a739ffmed.jpg

Opublikowano

Ale że JB4 jest "oszustem" czujników to jakoś źle wpływa na kondycję silnika? Albo czy chip jest łagodniejszy dla silnika czy jak?

 

żal tylko kagańca na 230km/h!!! którego w N55 box nie ogarnia (w N54 i owszem)

 

To znaczy, że w N54 JB4 zdejmuje kaganiec a w N55 go nie zdejmuje?

 

A co do wykresu to programem tylko 40KM przyrostu?

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
A wersje z USA czymś się różnią (chodzi mi o silnik, osprzęt)? Gorzej się "robią"?
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

ja tam na modyfikacjach sie nie znam ale moge Ci przyblizyc osiagi:

335i seria:

100-200: 15s

po modach na 330ps (lekki program): 12.6s

po modach na 354ps (standardowy program): 11.4s

po modach na 369ps (program + cos z wydechem + customowy intercooler): 10.9s

atakujac 400koni i wiecej realne do uzyskania jest niskie 10s/wysokie 9s

 

Teraz gdybym mial 335i nie bawil bym sie w kompromisy tylko od razu instalowal hybrydowe turbo (z usa: RB turbo, 3-4k usd) lub z europy loba motorposrt -3k euro. do tego wydech markowy cooler i 500ps, i ok 8-9s 100-200, kazdy happy ;)

 

warto podrkeslic ze w tym 335i 369ps byly bardzo niestabilne osiagi z racji customowego nie markowego intercoolera i auto zwyczajnie... puchlo.

tzn: powiedzmy byl pomiar 100-200: 11.5s, a kolejny 15-20 sekund potem juz 12.5s, dodatkowo auto powyzej 200 zaczynalo juz bardzo mocno puchnac gdyz osiagi 200-250 byly nawet gorsze niz przed tym intercoolerem.

 

Do setki w automacie takie 335i powinno robic niskie 5.0s, na dobrym asfalcie moze troche lepiej - ale zejscie do poziomu 5.xs jest mozliwe praktycznie tylko poprzez "launch controll" tzw: "gaz i hamulec"... jadac normalnie, stoisz i gaz w podloge naszykuj sie na osiagi rzedu 6s do setki.

 

Czasy na 1/4 mili to okolo 13.5s dla 360konnego egzemplarza przy predkosci na koncu: 172 km/h

 

Dokladne czasy pomiarowe masz tutaj:

E92 335iA 354ps (pomiary z pasażerem 70kg)

0-100: 5.4s

100-200: 12.0s / 10.9s bez pasazera przy 369 koniach

200-250: 15.8s / 14.1s bez pasazera przy 369 koniach

1/4: [email protected]/h

1609: [email protected]/h

VMAX: 278.9km/h (jeszcze jest zapas)

Opublikowano
A wersje z USA czymś się różnią (chodzi mi o silnik, osprzęt)? Gorzej się "robią"?

problem z N55 USA jest taki, że nasze sprzęty EU nie czytają procków, więc modyfikacja jest niemożliwa...znaczy mam na to sposób, ale potrzebowałbym "dawcę" odczyty ze sterownika i kas z wersji europejskiej :wink:

Opublikowano

ja to się tylko zastanawiam jak taka LOBA brzmi od środka...żeby nie było że ucho puchnie...na YT widziałem jeden niby filmik z 335i,

ale słabej jakości i według tego co tam słychać...to głośno...ale ja się nie znam...

 

pytanie czy nie trzeba przypadkiem dostrajać fury po aplikacji turbo LOBA...kiedyś można było podesłać im swoją do modu,

ale teraz z tego co rozmawiałem, jedynie podsyłają gotowy swój produkt,a i dobrze...bo człowiek z nowym turbo jeździ...a i zapewniają

że pozostałe komponenty wytrzymują bez problemu taką moc + spalanie nie ulega drastycznym zmianą...(podobno;]..wiadomo,zależy jak

się ciśnie) :8)

 

co do alternatyw...goście z BR-Performance z Antwerpii robią remapy w cenie 1200Euro do wartości 450KM i 600Nm,oczywiście przy

założeniu że nie masz padaki,trwa to 2 dni,ale jak z nimi rozmawiałem,jacyś niewyraźni byli :duh: ...także orient :!:

Back to the roots...
Opublikowano

450KM samym softem, chyba ich głowy rozbolały :D

Loba robi dobre sprężarki, miałem brać do swojego, ale okazało się że w PL można zrobić także świetną turbinkę...i jestem niezmiernie zadowolony, po montażu, bez strojenia, +25KM . P&P..100% kute kółka są większe i lżejsze od seryjnych, więc 0 laga :)

Opublikowano (edytowane)

Widziałem ofertę na RB turbos ale aż tak grubo to chyba nie chciałbym iść. Poza tym lipa w przypadku usterki (a takie na e90post były opisywane), trzeba odsyłać do USA itp.

GCS rozumiem, że po wymianie IC+DP+dolot i JB4 można uzyskać ~360KM? Mało coś chyba?

Ile można uzyskać programem po IC+DP+dolot? Czy zamontowanie BOV dużo zmienia, bo na moc maksymalna chyba nie wpływa?

Edytowane przez bbrys
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Ja z kolei uważam, że przy takich wartościach...BOV ma jak najbardziej sens...oczywiście są gusta i guściki odnośnie dźwięku jaki zawór generuje,

ale nie o dźwięk się tu rozchodzi chyba, a nie spotkałem się z opinią, a żeby instalacja niosła ze sobą negatywne jakiekolwiek działanie :8)

Back to the roots...
Opublikowano
Czytalem gdzies ze przez upuszczenie powietrza uklad musi na nowo go uzupelnic powietrzem.Nastepuje maly lag ale nie wiem czy to w 100% prawda.Swoja droga tez zastanawiam sie nad zaworem
Opublikowano

poniżej profi film dla laików odnośnie tego jak to i kiedy funkcjonuje :cool2:

 

 

enjoy :8)

Back to the roots...
Opublikowano

Kolego Top Boy widzę że jesteś szczęśliwym posiadaczem 335i , możesz zdradzić co masz namodzone i jak maszyna to znosi?

Ja mam naszykowane wszystko pod 400 z dużym plusem (łącznie z hybrydami turbin, wydechem MG od turbin, dolotem Afe , IC wagner evo II competition) i dylemat czy JB4 czy konkretny program ...

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

viewtopic.php?f=158&t=241601 :cool2:

 

U mnie na razie prace stoją...na wiosnę ruszam z tematem, bo dodatkowe koszty mi teraz

wskoczyły...IC będzie identyczny co u Ciebie...a co do turbin, to będzie niespodzianka :8)

Na razie wskoczą najpewniej hample Performance, bo przy planowych mocach, te na których

śmigam, nie wydolą, to bardziej niż pewne...myślałem o JB4 stage 3 w tamtym roku, ale

potem stwierdziem, że jeśli chcę więcej...lepszy będzie dedykowany indywidualnie remap...

teraz myślę o mocnym turbo i pewnie nie będzie potrzeby dłubania mocniej...

 

Co to za hybrydy kolego...też myślałem naad tym, w PL słyszałem profi goście robią..jakie

wartości i jak z zużyciem i wytrzymałością pozostałych przy tym podzespołów?

 

W końcu ktoś z podobną zajawką...fuck yeah :mad2: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Back to the roots...
Opublikowano
Hybrydy do Michała z Warszawy podobno starczają na spoko do 470KM , robiłem u niego hybryde mitsubishi do 120d i z wtryskami od 335d jest 270KM , oczywiście z większym IC i downpipe , -DPF. Jestem z hybrydy mitsubishi do N47 bardzo zadowolony koło kompresji większe o 25% i ładnie dmucha, Michał w sprawie turbin pełna profeska nawet zmienna goemetria ustawiona na kodach bezpośrednio z Mitsubishi . A co TY planujesz za turbiny , może pojedynke z USA na 600KM?

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Myślę o zakupie nówek LOBA...da to ok.470-500KM...i tyle mi starczy...jeśli masz jakiś namiar www na te hybrydy

to poproszę na priv + info odnośnie przewidywanej ceny i kosztów dodatkowych...dzieki

Back to the roots...
Opublikowano

Wujek...nie podpuszczaj...na podatny grunt trafiłeś...jakaś alternatywa? :8)

>500KM?

Niech te polskie 335i zaczną w końcu latać na poziomie chociaż by europejskim :cool2:

Back to the roots...
Opublikowano

Nie jestem znawcą, należało by poczytać...coś tam już czytałem, ale z praktycznego punktu widzenia bliżej mi do LOBA gdyż...

Panowie są za miedzą, a nie za oceanem, dokładnie określają limity przyrostów KM i Nm...mam z nimi bardzo dobry kontakt,

wydają się być mocno profesjonalni, na turbo nie czekasz tygodniami, tylko masz w zasadzie od ręki, plus jakby coś już bardzo

nie poszło, to podjechać można,a to ważne...przynajmniej dla mnie. Takie odczucia laika.

 

Z tego co wiem, nie zajmują się już przerabianiem OEM turbin, więc masz nówkę produkt, kosztuje to ok.11,5 tys. PLN a i zawsze

możesz dokonać serwisu turbiny, a nie wysyłać do US i czekać tygodniami na serce. :mad2:

Zapewniają, iż nie ma potrzeby wymiany innych komponentów, wiadomo, że IC itd. trzeba by mieć ogarnięte...nie jasna jest dla

mnie natomiast kwestia dedykowanego softu w BR Performance...ale myślę że w PL znajdą się magicy co i to ogarną o ile takowi

są do tego potrzebni...

 

Jeśli ktoś ma jakieś info bądź doświadczenia odnośnie LOBA Motorsport...będę wdzięczny za podzielenie się nimi na forum :cool2:

Back to the roots...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.