Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z mocą otóż ostatnim razem wybrałem się na hamownie w celu sprawdzenia ponieważ odczucia z jazdy były nieco mniejsze niż oczekiwałem. Hamowania okazała się dobrym pomysłem i po zmierzeniu z nominalnych 231/500 wyszło 203/470 i tutaj moje pytanie ponieważ nie mam żadnych błędów w kompie jedynie co ostatnio w inpie pojawił się błąd od dpf ale jest on przelotny raz jest raz nie ma. z tego co mi mówili na hamowni z wykresu jest prosta linia od 3300 do 3700 rpm a powinien jeszcze ciągnąć w górę. Auto bierze bodajże około 1L na 10000km i jak zaglądałem od spodu to z turbo cieknie mam aplikacje Btool i fajnie jakby ktoś dysponował informacjami na temat jakie powinno być doładowanie turba oraz jakie powinno być ciśnienie na dpf. Jak mierzyłem przez Btool dpfa to wyszły mi następujące wyniki: 679rpm/6hPa

1813rpm/14hPa 2876rpm/103hPa 3877/104hPa. Ktoś coś poradzi albo nakieruje czego szukać ?

Opublikowano

Głupie pytanie gdzie i jak to sprawdzić ?

Zaznaczę ze mam prawdopodbnie termostat do wymiany jutro będę to robił ale

Odczyty wtrysków na biegu jałowym:

Temperatura 63 Stopni

1 +0,03

2 -0,53

3 +0,47

4 -0,07

5 -0,04

6 +0,18


Odczyty wtrysków na biegu jałowym przy około 2 tysiącach obrotów:

Temperatura 59 stopni

1 +0,09

2 -0,82

3 +0,40

4 -0,05

5 +0,00

6 +0,41

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.