Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Więc zacznę od tego że poprzednia pompa cr opilkowala. Została wymieniona wraz z wtryskarki. Zmieniłem już wszystko łącznie z dde. Przeprowadziłem kilkukronie procedurę odpowietrzania nie ma nawet grama powietrza w układzie tzn. Na rapię. Cisnienie wzrosło do Max 84 bar i skacze od 8 do 84. Cały czas pali błąd 4300 którego nie można wykasować. Zmienione części pochodzą od pojazdu który jeździ cały czas bo mam taka druga e60. Rampa z tej zepsutej chodzi w tej drugiej więc czujniki na rampie odpadają. Ponadto sprawdzone przejścia od czujników do komputera i są prawidłowe. A auto nadal nie odpala. Dodam że bezpieczniki i przekaznik niebieski również są sprawdzone. Edytowane przez ClinicAuto
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd dotyczy zaworu na pompie. Otwartego obwodu. Nie pomyliłeś wtyczek przy zmianie pompy(z czymś obok)?
Opublikowano
Nie tej nie da się chyba zamienić. Miałem kiedyś przypadek zmienionych ma czujniku oleju i doładowania. Teraz po odpięciu klemy wylądował się Ale nadal niskie ciśnienie i nie odpala.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Zamykam temat po wymianie pompy CR oraz kikunastokrotnym włączeniu funkcji serwisowej pompy wstępnej i odpowietrzeniu układu auto odpaliło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.