Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim po prawie rocznej przerwie :)


Sprzedałem z początkiem roku swoje e87, kupiłem Peugeota 508 sw który jest do bólu poprawnym autem, z dużym bagażnikiem ( którego potrzebowałem) i dosyć bogato wyposażonym ( brakuje masażu w fotelu kierowcy, ale dawca leży w garażu i czeka na montaż).

Wszystko byłoby z 508 w porządku gdyby nie to, ze więcej emocji wzbudza u mnie 4 liga turecka niż jazda tym autem.


W związku z czym, postanowiłem rozpocząć poszukiwania auta dla siebie( 508 zostanie dla żony) którym mógłbym jeździć do pracy ( benzyna lepiej zdecydowanie sprawdzi się niż diesel) i który da mi odrobine frajdy z jazdy.


Mam 4 typy( kolejność przypadkowa)


1. E92 335i

2. E82 135i

3. F30 328i

4. Nissan s14/15


Jeżeli chodzi o typy, jak widać tylko BMW będzie w miarę cywilizowane na codzień, f30 kusi mnie „normalnymi” wymiarami bagażnika i wnętrza jeżeli chodzi o jazdę z dzieckiem i żona. Wszystkie auta ( oprócz nissana) chciałbym kupić z USA, wiec naprawiając je, wprowadziłbym bym od razu jakieś mody, a na tym tez mi będzie zależało.


335i/135i są podatne na mody, to jest pewne, ale co z f30 328i? Da się z tego coś wykrzesać bez wkładania drugiej wartości auta?


Za każda informacje, wskazówkę z góry dziękuje, i myśle, ze znów uda mi się wrócić na dłuższa chwile do któregoś z działów „naszego” forum ;)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
135i ma nikczemnie mały zbiornik jak na ten silnik co jest uciążliwe jeżeli masz kawałek do pracy. 335i to auto które jest najbardziej wszechstronne, tj. można tam wsadzić ludzi a można tym robić 1/4 mili a F30 to R4 i zupełnie nie ta liga co poprzednie.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Zgadzam się co do zbiornika, do pracy mam jakieś 10-12km, wiec blisko.


Wiem, ze f30 to r4 ale jednak świeższe, większe. Pytanie z jakim potencjałem, bo wizualnie wiem, ze dużym, a na tym tez mi zalezy( gwint musi być! :D )

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • Moderatorzy
Opublikowano
Remap+DP+IC daje ok 300-310 KM co w połączeniu z dużo szybszą skrzynią zf8 robi robotę. Dopiero 100-200 35i pokaże wyższość i to po tuningu bo w serii nie będzie wielkiej różnicy.
Opublikowano
No skrzynia zdecydowanie za mną przemawia, jeździłem z nią właśnie 328i i było fajnie. 300-330 koni to dla mnie i tak wystarczająco jak ma auto do pracy, a świeży wygląd przemawia jeżeli chodzi o jakieś zmiany wizualne.

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najfajniejsze to 135i z dkg, tu nie ma o czym rozmawiac....328i, silnik n20, paaadaczkkkaaa straszna. Psuje sie w nich doslownie wszystko.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Trochę dziwne kategorie.

Silnikowo f30 odpada na start jeśli do twoich innych typów ją przyrównamy.

Co do miejsca - wygrywa 335i względem e82 ALE no na boga postaw e92 obok e82. E82 jakby go tiry ścisnęły w objęcia i pojechał dalej. Proporcje e92 są nawet dziś w 2020 r. niedoścignione, bo to klasyka.

Nie znam nikogo kto by wział e82 nad e92 jeśli mowa o tych silnikach, bo jak w e92 2.0d siedzi to sam bym wziął 135i :D

Ogromnym minusem serii 1 jest brak proporcji. Lampy są za duże względem frontu i to było wszędzie opisywane od auto bilda do top gear.

Ten nissan to nie wiem co tu robi w tym porównaniu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli tak by bylo to autem najdrozszym i najbardziej poszukiwanym byloby m3 a jest 1M, to raz, dwa, popatrz na ceny 135i vs 335i. Mam e82 na m paku w kolorze sedona red, bije wygladem kazda e92 co przyjezdza do warsztatu. Sa to kwestie gustu oczywiscie i bron boze sie nie sprzeczam. Jeden woli e92, ja wole e82.
  • Moderatorzy
Opublikowano
E82 135i jest autem mocno unikatowym na rynku, natomiast e92 jest pełno.
Opublikowano

1M można nazwać mocno unikatowym ,ale nie 135,335.

To już będą na tyle stare auta ,że nie opłaca się teraz ściągać 135i ,335 a nawet 328i f30 z USA do Polski. Przecież samo sprowadzenie i opłacenie auta będzie droższe niż samo auto + jeszcze naprawa.


Jeśli F30 to tylko z B48/N55. W N20 bałbym się jeździć w serii ,a co mówić o modach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.