Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Po 10-cio dniowym postoju auto zaczeło ciężko zapalać na benzynie. Nie chciało jechać, dławiło się Ale kiedy przeskoczyło na lpg sytuacja wracała do normy. Wczoraj po trudnym odpaleniu po nocy przeskoczyła na lpg, kiedy złapała optymalną temp. postanowiłem przerzucić ją na benzynę to auto odrazu zgasło i już nie odpaliło nawet na samym lpg( co prawda na początku próbowało załapać ale po kilku próbach totalny trup). Sprawdzałem pompę paliwa i tłoczy. Na listwie wtryskowej po upuszczeniu benzyny przez odpowietrznik pompka ponownie nabiła ciśnienie. Czyżby jakiś czujnik? Pytam, ponieważ nie chce wymieniać na ślepo. Może ktoś podpowie co sprawdzić I jak w kolejnych krokach? Pozdrawiam.
Opublikowano
Na początku jak jeszcze odpalała to inpa pokazywała wypadanie zapłonu na 3 I 5 cylindrze. Przekasowałem I było ok przez chwilę. Na drugi dzień znowu problemy z odpaleniem z rana I dalsza część już jest znana. Spróbuję jeszcze dziś zobaczyć w kompie. Nie wiem czy dobrze myślę Ale chyba można wykluczyć immobilaizer skoro pompa paliwa podaje?
Opublikowano
Obecnie koło 25 na wskazówce pokazuje. Ale pompa robi ciśnienie na listwie wtryskowej. Chyba że zbyt małe. Może ktoś wie jak sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej I jakie wartości prawidłowe powinien wykazać pomiar.
Opublikowano
Witam. Podłączyłem komputer, zero błędów. Postanowiłem jeszcze raz zajrzeć do pompki. Zdjąłem wężyk I przytkałem pompke palcem. Załączenie zapłonu. Reakcja była taka że pompka jakby nie miała siły tłoczyć. Przygasała. Wyczytałem że na listwie wtryskowej powinno być ciśnienie rzędu 2.5-3 bar w m54. Sądzę że ona nie ma siły nabić wymaganego ciśnienia do rozruchu.Nie jestem pewien ale zaryzykuje kupując drugą. Dodam że pompka którą podejrzewam jest zamiennikiem polskiej firmy. Ktoś może doradzić czy kupić kolejny zamiennik czy może używany oryginał?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Napisałeś, że na lpg też nie odpala.

Rozumiesz przez to awaryjne odpalanie na lpg?

Jeżeli pompka Pb padła to awaryjnie na lpg mógłbyś odpalić, nawet na zimnym silniku.

pzdr

yaz

Opublikowano
Dokładnie. Awaryjne odpalanie na lpg nie pomogło chociaż na początku były nadzieje że odpali bo zagadywała. Dzwoniłem nawet do gościa co mi zakładał ten gaz I mówił jak to robić. Bez rezultatu.
Opublikowano

Tylko teraz są zimne noce. Dlatego mógł nie odpalić na gazie. W lato nie ma problemu.


Nie chcesz pierburga to raczej szykuj się na cykliczną zmianę pomp paliwa. Ona majątku też nie kosztuje

Opublikowano
Przyznam Ci całkowitą racje ale 400 zł za pierburga to trochę dużo jak za samą wkładkę. Jeszcze się zastanowię. Po wymianie Napisze czy pomogło. Oczywiście jakby pecha było mało to Aku mi prawdopodobnie padł bo wychehłałem go do końca przy próbach odpalenia na lpg, ładowałem całą noc pod prostownikiem, wskazuje 12v A rozrusznik tylko cyka. Na szczęście udało mi się pożyczyć I bd miał na czym sprawdzić pompę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.