Skocz do zawartości

E91 330i N53 nierówna praca na zimnym silniku


Rupieć

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jest to mój pierwszy post, więc w razie jakiś błędów proszę o wyrozumiałość. Jakiś miesiąc temu stałem się posiadacze ww. auta. Samochód od zakupu pracował nierówno na zimnym silniku. Po 2 tyg wróciło od mechanika i diagnoza jest taka, że trzeba zdejmować głowice. Mechanik twierdzi, że sprawdził wszystko: sonda, świece, wtryski, przepustnica itd. Wgrał nawet nowy soft 2020 i nic nie pomogło. Na 1 z 6 cylindrów jest sprężanie mniejsze o 20 % i jest olej w spalinach. Czy to możliwe, że jest nieszczelnosc w zaworach i olej zalewa świece i puki jest zimny się nie zapala a po rozgrzaniu spala się z benzyna? Przeczytałem sporo wątków na ten temat i nigdzie nie znalazłem problemu w nieszczelności głowicy. Czy ma to sens?

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo się znam, ale mechanik mówił coś o sterowaniu zaworami, jak źle się układają to praca jest nierówna. Dziś rano zapaliła się dodatkowo kontrolka check engine, a po rozgrzaniu silnika auto dalej pracowało bardzo nierówno. Po ok 40 min kontrolka zgasła i auto zaczęło dobrze pracować więc wtryski raczej odpadają. Dodam, że na zimnym silniku auto nie wkręca się na obroty i praktycznie nie ma mocy, jakby chodziło na 3-4 cylindrach. Chyba bez remontu faktycznie się nie obejdzie :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.