Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A/C dodatkowa pompa wody, znajduje się w obudowie osłony wentylatora chłodnicy, przy samym dole.

EWS coś się dzieje z transponderem w kluczyku nr1 lub coś z cewką na stacyjce

LCM thermal oil level czujnik w misce, PowerMOS nie mam pojęcia, coś się dzieje ze światłami?

DME nie ma błędów, kiedyś coś było z pompą ABS. ASC

ZKE wygląda że uszkodzona dioda LED wl usterki wewnętrznym, masz alarm?

SRS brak błędów, komuś się chyba kiedyś odpieła wtyczką przy klemie pirotechnicznej lub spalił bezpiecznik

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

A/C dodatkowa pompa wody - Ona służy do ogrzewania postojowego, przycisk REST czy czegoś innego. Bo po naciśnięciu grzeje, więc czy się tym przejmować, robić coś z tym?

EWS - Co mogę z tym zrobić Zignorować? Nie ma problemu z odpalenie, czy może wykodować ews ze sterownika w przyszłości

LCM - Nie ma problemu ze światłami. Mam przedfiltra i zamiast postojówek ringi oraz led w podświetleniu rejestracji, możliwe ze to przez to taki błąd?

DME - Jakiś czas temu miałem problem z linką od ASC, blokowała się w pancerzu przez co zamykało przepustnice i nie było mocy

ZKE - Lusterko zwykłe, bez jakichkolwiek diód.

SRS - Mam emulator maty, ale i tak co jakiś czas jak ktoś ruszy fotelem to wyskakuje błąd poduchy i trzeba ponownie wykasować błąd

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A/C da się z tym żyć jak z teściową, jednak możesz kiedyś sprawdzić czy pompa działa i wymienić.

EWS jak auto pali to możesz zignorować, ale to zalezy od ciebie. Ja bym to przegladną w sensie połączenie cewki z Ewą

LCM to nie jest błąd postojówek, podepnij się inpą i to odczytaj.

DME i SRS nie ma błędów, to co pokazujesz to błędy które widniały w przeszłości,

ZKE prawdopodobnie auto nie posiada alarmu, a ktoś właczył tą funkcję po to żeby kierunki mrugały przy zamykaniu, otwieraniu więc się tym nie przejmuj

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W sterowniku masz błąd wysterowania sprężarki, możliwe że mało czynnika lub coś z przekaźnikiem,

W LCM masz błąd zdaje się że zwarty któryś mosfet, nie rozładowuje ci akumulatora? Dobrze byłoby wymienić LCM i przekodować.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Z akumulatorem nie miałem nigdy problemu. Lecz ostatnio gdy stałem około 2h na postojowkach i radiu to padł akumulator. A pare dni temu gdy sprawdzałem te błędy to laptop był podpięty pod zapalniczkę i po 20 minutach tez się rozładował. Tylko nwm czy miałem tez światła włączone. Chyba tylko wnętrze bo drzwi było otwarte. Tak to z akumulatorem nie było problemów.


W takim razie będę szukać lcm 3. Jakis konkretny symbol czy po prostu lcm3?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nie masz xenonow to szukaj z dopiskiem mit man lwr
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę że masz LCM ii, jak Xenon to zdaje się z dopiskiem ohne man LWR

W inpie możesz odczytać jego oznaczenie lub na wszelki wypadek zdemontuj i zobacz na naklejkę. Do zakodowania nowego niezbędny pasof

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.