Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Tydzień temu Kupiłem bmw e90 2005 r 2.0 benzyna 150KM pierwsze co to Problem jest taki jak pojeżdżę Trochę Zapała się na żółto trakcja i ręczny. Błąd w komputerze pokazywał czujnik położenia kątu skrętu. Drugi Błąd zapalił się chek I tylko raz mocy nie miała po ponownym zapaleniu moc jest ale chek nie idzie wykasować kody błędu 2A59 i 2A5B od tyg jeżdżę nią po 100 km i tylko raz mocy nie miała. I dziwnym przypadkiem szybko ubył litr oleju auto nie kopci itp
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam Tydzień temu Kupiłem bmw e90 2005 r 2.0 benzyna 150KM pierwsze co to Problem jest taki jak pojeżdżę Trochę Zapała się na żółto trakcja i ręczny. Błąd w komputerze pokazywał czujnik położenia kątu skrętu. Drugi Błąd zapalił się chek I tylko raz mocy nie miała po ponownym zapaleniu moc jest ale chek nie idzie wykasować kody błędu 2A59 i 2A5B od tyg jeżdżę nią po 100 km i tylko raz mocy nie miała. I dziwnym przypadkiem szybko ubył litr oleju auto nie kopci itp

To szykuj jakies 2.5tys, rozrzad, uszczelniacze zaworowe, valvetronic, zaleznie od bledu dsc, moze tylko kalibracja a moze wymiana "pajaka" +~500.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.