Skocz do zawartości

M340d co sądzicie?


Bartxxx

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, maxox napisał(a):

Czyli się wydaje, że rotacja kół nie jest jakoś mega potrzebna. Na angielskim forum pisali że tył do wymiany po 20 tys km maks

Jak jazda agresywna to tył schodzić szybciej. Jak ktoś jeździ normalnie/ bez upalania będzie podobnie. Powiem coś więcej za 2 lata 🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, maxox napisał(a):

Czyli się wydaje, że rotacja kół nie jest jakoś mega potrzebna. Na angielskim forum pisali że tył do wymiany po 20 tys km maks

Jak jeździsz tak masz, u mnie 123000km na blacie i latem wymieniałem letnie, teraz dobiję zimę i wymienię.

Faktycznie zimą można się więcej tyłem pobawić stąd może być większe zużycie niż latem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45000km do podzielenia mniej więcej na 2, czyli pop 22 500km na letnie i tyle samo zimowe..., ale to 340i, one nie maja siły haratać opon...😀

Przy 340d to już bym szedł w 300/330 na tył, co najmniej...😜😄

Edytowane przez GDX4
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę w złym wątku o tym piszemy, ale BMW początkowo na zimę miało chyba tylko jednolite koła/opony. Gdzieś też pisało że wtedy nacisk na 1cm jest ten sam na obydwu osiach i trakcja lepsza zimą. Uparłem się na mieszane, bo to 225 wygląda patrząc z tyłu, jakby ktoś dwie dojazdówki założył, ale co do trakcji zimowej na mieszanym i jednolitym zimą to już w sumie nie wiem co lepsze

Edytowane przez maxox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, maxox napisał(a):

Trochę w złym wątku o tym piszemy, ale BMW początkowo na zimę miało chyba tylko jednolite koła/opony. Gdzieś też pisało że wtedy nacisk na 1cm jest ten sam na obydwu osiach i trakcja lepsza zimą. Uparłem się na mieszane, bo to 225 wygląda patrząc z tyłu, jakby ktoś dwie dojazdówki założył, ale co do trakcji zimowej na mieszanym i jednolitym zimą to już w sumie nie wiem co lepsze

Pojeździmy, zobaczymy. Dla mnie to też pierwszy raz mieszane. Będzie dobrze jak na letnich i mokrym czyli trzeba będzie uważać w sport 😀 Fajnie by było przetestować na jakimś bezpiecznym torze jedne i drugie ale myślę, że dla takiego amatora jak ja różnica nie byłaby bardzo odczuwała (o ile w ogóle). Przy włączonej kontroli trakcji na pewno - też się adaptują do takiego setupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nikt jednych czy drugich nie polecał, dostałem ofertę na takie i takie i wybrałem taki sam układ jak letnie na których auto z fabryki wyjechało (niemieszane).

A rozpatrywanie względem wyglądu bo szersza lepiej hehe to raczej syndrom "nie mogę się już nowego auta doczekać, więc zagłębiam każdy nieistotny szczegół z nim związany". Wiem, też to przerabiałem 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, coś w tym jest, ale jechałem za tym autem na 225 gumce z tyłu i wygląda kuriozalnie, przy słabszych silnikach i jak komuś nie zależy ok, ale w m340i/d wygląda jakby auto jechało na dojazdówkach. A ja akurat kupilem felgi po rabacie , jak większość chyba i głównie dlatego, że tylko 796m czarne z 18tek mi się podobało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.