Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie m340i stało w miejscu, poza pozycją pedał dno, a w takiej pozycji tego pedału nie jeździ się cały czas, fatalnie mi się tym autem jechało, jak na ahy i ohy na temat tego silnika. Jak już mówiłem na tyle źle mi się tym jechało, że gotów byłem stracić zaliczkę i zrezygnować. 

Edytowane przez maxox
Opublikowano

Piszesz jakbyś porównywał Teslę Plaid ze spalinówką a nie auto, które ma o 40% wyższy moment. Jest lepiej ale nie przesadzaj. Jechałem dieslem 700Nm i czuć moment ale nie jest tak, że jedno stoi, drugie jedzie i to jak... przesada i tyle. Może to był zły dzień...

Kolega parę postów powyżej napisał jak jest 340d vs 340i (żeby nie było szczęśliwy posiadacz 340d posiadający brata posiadającego 340i)

Opublikowano

Cykl życia wątku o 340d:

1. Zaczepka, że 340d jedzie lepiej;

2. awantura, że nieprawda

3. gorąca dyskusja, włącza się kilku geeków, wjeżdżają wykresy, całki, wzory fizyczne, ale jest pat, bo nikt niczego nie udowadnia

4. wpada gość, który godzi towarzystwo;

5. wszyscy się zgadzają, że w sumie dyskusja jest bez sensu

6. dyskusja gaśnie na tydzień lub dwa.

1. Zaczepka, że 340d jedzie lepiej

.

.

.

 

  • Lubię to 2
  • Dziękuję 1
  • Haha 4
Opublikowano

Jakoś trza ten czas zabić, przeca nie ma nic lepszego do roboty 🤪

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano (edytowane)

Przepraszam bardzo, ale zaczepka była że 340i jedzie lepiej😁

A powiedzcie przy okazji, jeśli zimowe 18tki to używacie opony szerszej z tyłu? Czy jednakowych? Bo zamówiłem jednakowe 796m ale to chyba wizualnie będzie kicha patrząc od tyłu

Edytowane przez maxox
Opublikowano

Jest to obojętne. Aż tak tego nie widać.

Ja mam 2x 19 cali mieszane... 

W poprzednim aucie miałem na lato 19, na zimę 18, dobrane tak że wysokość koła różniła się o 2mm lato/zima. Ale tu wolę mieć tyle samo gumy co by zachowanie auta różniło się tylko samym typem opon, a nie jeszcze wysokością...

Ale to takie moje fanaberie....

Opublikowano (edytowane)

Właśnie za każdym razem są foty aut z boku i wtedy w ogóle nie widać, ale zobaczyłem jedno od tyłu i chyba jednak widać, że cienka opona i chyba to słabo wygląda mocno, choć  na żywo nie widziałem 

Edytowane przez maxox
Opublikowano

Jak ty chcesz przenieść na asfalt niuta tego 40d przy oponie 225 z tyłu? 🤔

 

Moje niejadące 40i ma problem z przeniesieniem 600Nm przy LC, z 255 klejącego PS4S 😅

Opublikowano (edytowane)

Zimą w śniegu przeniesie się lepiej, ale w deszczu i na suchym już nie ( w USA z tego co widzę dotąd m340i miało w standardzie 4x225, także na 19tkach letnich) Nie było mieszanych i jakoś tak mnie namówili w BMW, że na zimę lepiej węższe, można je zrotować i równomiernie zużyć, noi wziąłem, ale póki co po głębszym przemyśleniu mam zamiar dzwonić, że chce mieszane, bo widzę, że u innych dealerów są. Głównie estetyka mnie denerwuje.

Edytowane przez maxox
Opublikowano
12 godzin temu, komoornik napisał(a):

Jak ty chcesz przenieść na asfalt niuta tego 40d przy oponie 225 z tyłu? 🤔

 

Moje niejadące 40i ma problem z przeniesieniem 600Nm przy LC, z 255 klejącego PS4S 😅

600Nm... 🙃 po jakim że to virusie? Racechip? I czy wszystko w porządku, jak odczucia vs seria?

Opublikowano

Co do PS4S to przy ciepłych oponach kleją ale ja nie mam jakoś póki co do nich zaufania na mokrym i jak jest zimniej...

Fakt, że często się jedzie szybciej niż zwykle. Po prostu człowiek w tym aucie czuje się złudnie odizolowany i pozwala sobie na więcej...

Opublikowano

Jestem przekonany, że Conti Sporty 7 by sobie z nimi poradziły a i na torze w idealnych warunkach dużo by nie odstawały...

W RS3 kolegi mnie przekonały. Kleją niemiłosiernie, na pewno napęd też dużo robi w tym aucie. Ciężko znaleźć większego wariata nawet w cenie emczy.

Opublikowano (edytowane)

Powiedzta mi lepiej jak to wygląda od tyłu to 225

Na lato mam te nowe 19tki i one mają 255 na tyle i to jest ok, ale to 225 w tej zimowej 18tce nie wiem kto wymyslił i nie wiem czemu dałem się namówić. By the way, w USA 225 szer z tyłu to podstawowy setup w m340i na lato w 19tce, też dziwne, ale skoro tak jest, to zdecydowanie bardziej martwię się wyglądem patrząc z tyłu na to g21 niż trakcją

Edytowane przez maxox
Opublikowano

A ja bym wziął klucz do kół. Przełożył jedno koło z przodu na tył 

Wziął stołeczek i piwo, siadł trzy metry za samochodem i zerkał na lewe i prawe koło. 

Opublikowano

Haha, o właśnie, nawet dwa dla pełnego obrazu, tylko może jeszcze bym mógł zmienić te koła na mieszane póki nie odebrałem 

Opublikowano
2 godziny temu, maxox napisał(a):

Haha, o właśnie, nawet dwa dla pełnego obrazu, tylko może jeszcze bym mógł zmienić te koła na mieszane póki nie odebrałem 

Kup felgi 18 mieszane oraz opony z gwiazdka. Moim zdaniem 225, będzie wyglądać słabo od tyłu. Z trakcja też czasem może być problem, oczywiście dużo też zależy od opon, ale lepiej mieć większą powierzchnię kontaktu gumy z podłożem.

Opublikowano (edytowane)

Już kupiłem 4x225, bo nie było mieszanych, bo mnie namówili że zimą tak lepiej i tak zalecają, bo można rotować, noi wszystko pasi, tylko zapomniałem jak to wygląda z tyłu...

Teraz chce ich namówić żeby mi załatwili jednak mieszany zestaw i zamienili, oczywiście dopłacę różnice w cenie.

Tak w ogóle, to jak się zedrą, to na 7.5cala można by włożyć 235 ale zaś 235/45/18 nie jest pewnie homologowane. Ponoć tył szybko się zdziera w 40i/d więc to, że można rotować ten jednolity rozmiar jest jedynym sporym plusem w tym układzie.

P.s Grzegorz - moje zamówione końcem marca jest już w PL  ( g21 m340d). Przekładane trzy razy, ale jest, dość mocno się już kłóciłem, bo z sierpnia zrobił się listopad co rodzi same minusy 

Edytowane przez maxox
Opublikowano
7 minut temu, maxox napisał(a):

Już kupiłem 4x225, bo nie było mieszanych, bo mnie namówili że zimą tak lepiej i tak zalecają, bo można rotować, noi wszystko pasi, tylko zapomniałem jak to wygląda z tyłu...

Teraz chce ich namówić żeby mi załatwili jednak mieszany zestaw i zamienili, oczywiście dopłacę różnice w cenie.

Tak w ogóle, to jak się zedrą, to na 7.5cala można by włożyć 235 ale zaś 235/45/18 nie jest pewnie homologowane. Ponoć tył szybko się zdziera w 40i/d więc to, że można rotować ten jednolity rozmiar jest jedynym sporym plusem w tym układzie.

P.s Grzegorz - moje zamówione końcem marca jest już w PL  ( g21 m340d). Przekładane trzy razy, ale jest, dość mocno się już kłóciłem, bo z sierpnia zrobił się listopad co rodzi same minusy 

To dobrze słyszeć, że Ci się wyprodukowało. Ja mam maksymalny odbiór do 1 grudnia w umowie. Wpisany przez handlowca jako ,, bardzo bezpieczny ". Po tym terminie już zacznę się też ,,kłócić", z groźba rezygnacji z zamówienia.

Opublikowano
6 godzin temu, macste napisał(a):

600Nm... 🙃 po jakim że to virusie? Racechip? I czy wszystko w porządku, jak odczucia vs seria?

JB4 na map1.

Jeżdżę z tym od kilku miesięcy, zero problemów.

Wrzuciłem też xHP i muszę przyznać że auto zrobiło się zdecydowanie mniej grzeczne niż seria 😉

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jak jest ogólnie z oponami w BMW X drive? Przeżywają tylne od wymiany do wymiany czy tylne idą częściej ? 

Opublikowano
10 godzin temu, maxox napisał(a):

Jak jest ogólnie z oponami w BMW X drive? Przeżywają tylne od wymiany do wymiany czy tylne idą częściej ? 

Tył 3mm, przód 5, akurat montowałem zimowe teraz więc przy okazji sprawdziłem.

Opublikowano

Ja właśnie wróciłem z garażu po samodzielnej wymianie kół, więc mogę się pochwalić pomiarami 😉 

O dziwo na ten moment u mnie delikatnie większe zużycie z przodu 😮 

PS4S staggered, przebieg 28k (z czego 14k w moim posiadaniu)

PP 6.2mm
LP 5.8mm
PT 6.0mm
LT 6.0mm

Z czego przy PP trzeba brać korektę na to że poprzedni właściciel wymieniał oponę wraz z felgą - opona jest młodsza o niecały rok.

Opublikowano

Czyli się wydaje, że rotacja kół nie jest jakoś mega potrzebna. Na angielskim forum pisali że tył do wymiany po 20 tys km maks

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.