Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedyny test online aktualnie:

https://www.bmwblog.com/2020/10/05/2021-bmw-m340d-test-drive/


Krótki opis również tu:

https://www.instagram.com/p/CFjdnzCpJBl/?igshid=jygg5c8p77bc


Wrażenia użytkowników można znaleźć w tym wątku na niemieckim forum:

https://www.motor-talk.de/forum/bmw-m340xd-thread-t6580792.html


W ciągu tygodnia powinienem już odebrać swoje M340d Touring - wstawię fotki i napiszę kilka zdań.

Opublikowano
Juz w innym wątku pisałem, że się przymierzam - tak więc bardzo czekam na relację :) A z innej beczki - na zdjęciu na Insta które zapastowałeś jest auto w pięknym zielonym kolorze, którego nie ma w konfiguratorze! To jest San Remo Green z serii 4? Ktoś się orientuje? Rozumiem, ze to jakiś indyvidual za który płaci się milion cebulionów?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Juz w innym wątku pisałem, że się przymierzam - tak więc bardzo czekam na relację :) A z innej beczki - na zdjęciu na Insta które zapastowałeś jest auto w pięknym zielonym kolorze, którego nie ma w konfiguratorze! To jest San Remo Green z serii 4? Ktoś się orientuje? Rozumiem, ze to jakiś indyvidual za który płaci się milion cebulionów?

 

Boston green lub oxford green individual, z naciskiem na ten pierwszy.


Tutaj fajna strona: https://visualizer.bmw-individual.com/Ipps/bmwoac?page=imc&market=80001-DE&dc=1-1&header=1&qrcode=1&pdf=1&lang=EN#top

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ten nowy san remo jest trochę jak urban green z individuala, czyli kolor pojazdu wojskowego.

Ciężko pobić british racing green, tylko malachit podchodzi.

verde ermes na ceramice to jakiś kosmos jaką to ma głębie.

Opublikowano
Po testach m340d touring musze stwierdzic ze auto jezdzi super, duza moc w kazdym przedziale obrotow. Spora roznica w porownaniu z moją 428i na korzyść diesla :|
Opublikowano
Tak, świetny jest ten zielony, nie wiem jak się nazywa ani ile kosztuje. Jakie inne auta rozważasz oprócz M340d?

 

Czy warto brać M340d zamiast M340i, w panującej obecnie nagonce na diesla?

 

Lubię jeździć daleko i szybko. Mocne, 6 cylindrowe diesele(zwłaszcza te od BMW) są do tego stworzone.

Opublikowano
Tak, świetny jest ten zielony, nie wiem jak się nazywa ani ile kosztuje. Jakie inne auta rozważasz oprócz M340d?

Gość z Insta odpowiedział mi, że to Oxford Green. Ciekawy kolor, choć w dziennym świetle bardzo ciemny, momentami wygląda jak czarny..

Co do wyboru modelu, to w zasadzie rozważam tylko 340d spośród "mocnych sedanów w dieselu". Takie auto to dla mnie idealna opcja - chciałbym coś mocnego, ale także do codziennej jazdy, a robie 50tys km rocznie. Benzynowa 340i poza kosztami, zmuszałaby mnie choćby do tankowania codziennie.. Inną opcją w tym stylu jest Audi S4, ale jest absurdalnie droga, choć silnik taki sam. Ewentualnie jeśli wygra rozsądek to zostane przy 330iX, tylko nowym:)

Opublikowano
Po testach m340d touring musze stwierdzic ze auto jezdzi super, duza moc w kazdym przedziale obrotow. Spora roznica w porownaniu z moją 428i na korzyść diesla :|

A czy mogę spytać gdzie testowałeś? Gdzieś u dealera?

Opublikowano

Polecam M340d.

Mocy mu absolutnie nie brakuje 4.6 do 100...

Bardzo dobrze współpracuje ze skrzynią...

Jest cicho jak chodzi o odgłos motoru...2500rpm przy 200km/h.

Bez ryczenia, strzelania, popierdywania... nie ma odpustowych akcji... po prostu przyspiesza.


Ma relatywnie duży zasięg... raz zrobiłem ponad 1000km na niecałym 59 litrowym zbiorniku.

Pali tyle co i nic. Pierwsza trasa po odebraniu, jakieś 350km ze średnią 108 km/h dała średnią spalania 4.9.


Kapitalnie skręca - mam na 19 z rof.


Jest dosyć twardo.

Opublikowano
No jeśli to auto w "codziennej", ale nieprzesadnie wolnej jeździe schodzi poniżej 7l/100 to zamawiam na bank!
Opublikowano
Dla jasności co do spalania...

Pawianując na autostradzie i S można spalić zbiornik ze średnią 11 na 100.

Ciągle będzie przepaść w stosunku do 40i.

40d to petarda do budy mniejszej niż 5.

A po chipie to już w ogóle. Niut wbija w fotel cudownie :)

Opublikowano
Nie strzela, nie popierduje, jak napisał celnie powyżej jeden z Kolegów. To fakt. Ale coś tam porykuje. Sztucznie bo sztucznie, ale jak ktoś lubi (mi to nie przeszkadza), to jest to bardzo przyjemny dźwięk. Zresztą w menu można to wyłączyć i będzie cicho. Co do wrażeń z jazdy (u mnie touring), to obiema rękami się podpisuję pod opisami Kolegów. Przy dodaniu gazu jest takie „umpf” i, bez wysiłku, nagle łamiemy przepisy prawa drogowego. Super furmanka ;-)
Opublikowano

Bez ryczenia, strzelania, popierdywania... nie ma odpustowych akcji... po prostu przyspiesza.

 

Po co pisać takie bzdury.....klekot to klekot,poprostu wół roboczy...i choćby "skały srały" nigdy nie będzie mieć dźwięku benzyny....odpustowe akcje mogą być co najwyżej w dieslu udajacym jakąś V8 (muzyczka w głośnikach) bardzo modny wchodzacy trend ...

Opublikowano

Tssss... Marko0424 po co zaśmiecać temat takim postem?

Jak ktoś szuka solidnego brzmienia benzyny to kupuje rs3 z r5. Jeśli chce mieć dzwięk v8 to bierze mustanga...

Po co pisać bzdury, że m340d nie brzmi jak powyższe?

Kupując diesla nikt tego nie szuka...

  • Moderatorzy
Opublikowano

Mustang to opel calibra XXI wieku. Fakt jest taki, że nikt inny nie oferuje V8 w takich pieniądzach i koniec zalet. Prowadzenie i wnętrze w Mustangu to dramat.

Na ulicy tego więcej dziś niż Mazdy 6. Mustang M3 może buty czyścić.

rs3 z r5

Nie pisz za każdego, ja na Audi bym w życiu nie spojrzał, bo każde wygląda tak samo i zbytnio przypomina volkswagena.

Opublikowano
Tssss... Marko0424 po co zaśmiecać temat takim postem?

Jak ktoś szuka solidnego brzmienia benzyny to kupuje rs3 z r5. Jeśli chce mieć dzwięk v8 to bierze mustanga...

Po co pisać bzdury, że m340d nie brzmi jak powyższe?

Kupując diesla nikt tego nie szuka...

 

To po co piszesz o jak to określiłeś "odpustowym pierdzeniu" skoro tego nikt nie oczekuje w dieslu ,sam się gubisz...nie będę z Tobą dyskutować bo piszesz głupoty

 

Dokladnie, i taki dieselek spokojnie dotrzyma kroku twojej m3 ale nie spali 20l tylko 10l.

 

Ty mały detektywie ..... :mrgreen: jezdziłeś kiedyś M3 ??? Domyślam ze nawet nie siedziałeś.....to dwa inne swiaty ...dla mnie może spalać nawet 35 l na 100 km nie będę Ci tego tłumaczyć....

 

Siedziałeś kolego w mustangu? Mustang to opel calibra XXI wieku. Fakt jest taki, że nikt inny nie oferuje V8 w takich pieniądzach, ale prowadzenie i wnętrze w Mustangu to dramat.

Na ulicy tego więcej dziś niż Mazdy 6.

 

Dokladnie Ponta...ale oni tego nie zrozumieją...najważniejsze że nie pierdzi i nie strzela pod remizą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.