Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


BMW E87 118D, 2.0, 143KM, 2008r.


Zmagam się z problemem wyraźniej słyszalnego klekotu (nie stuków) w pierwszych minutach jazdy po nocnym postoju, gdy wciskam pedał gazu tak od 1200-1800 obrotów (więcej nie chce deptać na zimnym).

Po przejechaniu kilku km problem ustaje. Zdarza się również, że po zatrzymaniu do skrzyżowania i ruszeniem z pierwszego biegu czasami zaszarpie, tak jakby się dławił nawet po mocniejszym przegazowaniu w trakcie puszczania sprzęgła poszarpuje, ale tak jak mówiłem nie zawsze tak jest i nie wiem czy ma to coś wspólnego z wyżej głośniejszym klekotaniem, chrobotaniem.

Ponadto, mam strasznie wrażliwy słuch i przeszkadza mi również LEKKO metaliczna praca mojej jednostki, nawet ostatnio starałem się wygłuszyć maskę poprzez przyklejenie maty bitumicznej i zakupionego na 'alledrogo' wygłuszenia pod maskę (gdyż po zakupie auta takowej nie miałem) efekt- prawie znikomy. Stąd też moje pytanie czy wszystkie wyżej wymienione sytuacje mają coś wspólnego czy raczej ten model ma to do siebie, że tak już jest.

Na koniec jeszcze chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat oleju do paliwa przykładowo PLATINUM MOTO 2T, wyczytałem, że ma pozytywny wpływ między innymi na kulturę pracy jednostki.

Prosiłbym o rady, bo szczerze mówiąc też boje się trochę o rozrząd.


PS. Niedługo postaram się dodać filmik z samej pracy jednostki na zimnym.


Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.