Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiem, wiem na e92 bmw się skończyło... Cóż począć :mad2:

Wszyscy użytkownicy m340i muszą mierzyć się codziennie z tą swiadomoscia i zapewne marzą o powrocie do e92...

male-bmw-2.png
Opublikowano
Mam na osiedlu nowa czarna 4er 330i w mpakiecie i to auto moze nie jest brzydkie ale zalatuje lexusem z tymi krawedziami i dodatkowo jak ktos wspomnial toyota z ta linia nadwozia. Kiedys e46 coupe bylo marzeniem ze wzgledu na wyglad, e92 bylo klasa sama w sobie ze wzgledu na dyzajn, a f grancoupe bylo takim kompromisem, to to co wypuscili jest po prostu brzydkie... edytuje, to auto jest brzydkie

Zgadzam się w 100%, naprawdę nie wiem czemu to wypuścili, naprawdę to się komuś podoba?

Opublikowano

Nie spotkalem sie z cieknacym dyfrem w G20, zatluszczony - owszem, ale nie cieknacy.


A co do E92 - blagam was. Kazde pokolenie bedzie szydzic z nowego. Swiat idzie do przodu. Mam wam przypomniec co bylo Jak wychodzila E92 czy E60? Poczytajcie w archiwach. Za kazdym razem gdy pojawia sie nowy model to jest lament, ze to juz nie BMW, ze lampy ujowe, ze wnetrze projektowane toporkiem, ze te silniki to juz jakies eko *owna :D A prawda jest taka ze bedziemy te auta kupowac i sie z nich cieszyc, czasem jak dzieci :D

Opublikowano
Wiem, wiem na e92 bmw się skończyło... Cóż począć :mad2:

Wszyscy użytkownicy m340i muszą mierzyć się codziennie z tą swiadomoscia i zapewne marzą o powrocie do e92...

Nie zrozumiales... roznica miedzy e46 a e92 to byl kosmos i wizualnie i technologicznie. Nie mowie, ze e 92 jest najlepsze bo jezdzilem pozniej f36 a w miedzyczasie audi a5. Po prostu miedzy kolejnymi generacjami modelu bmw jest coraz mniejsz roznica a niwelowanie jej dziwacznym wygladem jest po prostu slabe. Zagorzalym fanem marku nie jestem ale to co mam traktuje zawsze lepiej biz inni. G20 mi sie bardzi podoba ale coupe jest dla mnie kiepskie. Zamowiles, super gratuluje auta i pewnie troche zazdroszcze ale to auto nie wyglada...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakoś nikt na świecie na szczęście nie podziela waszego zniesmaczenia.

Tak, te dziesiatki tysiecy komentarzy i memow w internecie to wypisuja platni hejterzy z Audi i MB :duh:

Nowa 4-er jest projektem absolutnie niespojnym - zenujacy grill, brak Hofmeister kink, klamki, generalnie od slupka C w tyl to dramat.

To auto dorownuje brzydocie E90 pre-LCI.

.

Opublikowano
Jakoś nikt na świecie na szczęście nie podziela waszego zniesmaczenia.

Tak, te dziesiatki tysiecy komentarzy i memow w internecie to wypisuja platni hejterzy z Audi i MB :duh:

Nowa 4-er jest projektem absolutnie niespojnym - zenujacy grill, brak Hofmeister kink, klamki, generalnie od slupka C w tyl to dramat.

To auto dorownuje brzydocie E90 pre-LCI.

 

Dravit grey z czarnym grillem mi się podoba. Śmiało, linczuj :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To wracając do tematu jakie są rabaty na G22? Zastanawiam się czy czekać na M440i GC czy jednak kupić M340i/M3.
Opublikowano
Ciekawe kiedy w ogóle wyjdzie GC. Widziałem jakieś artykuły na PL stronach z 06.2020 że ma być na początku 2021. Na carwow wyczytałem że raczej koniec 2021 lub początek 2022. Wypuścili teraz i4 w nadwoziu GC więc może niedługo? Nie mam pojęcia
Opublikowano
Tez się właśnie zastanawiam nad M340i, ale 4ka bardziej smukła, pomimo kontrowersyjnego grilla wolałbym M440i GC... dealer mi mówił ze do odbioru będzie najwcześniej jesienią. Pojeżdżę chyba jeszcze chwilę F36, bo g20 pomimo tego ze nowsza, nowocześniejsza to jednak słaba zamiana... jednak jestem zdecydowanie za (gran)coupé, o żonie nie wspomnę bo to głównie dla niej będzie autko;) wsiadła do G20 i stwierdziła że za wysoko się siedzi;) aż sprawdziłem ustawienie fotela z f36 i rzeczywiście wbity ma na maksa w podłogę :duh:
Life's too short to drive boring cars!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez się właśnie zastanawiam nad M340i, ale 4ka bardziej smukła, pomimo kontrowersyjnego grilla wolałbym M440i GC... dealer mi mówił ze do odbioru będzie najwcześniej jesienią. Pojeżdżę chyba jeszcze chwilę F36, bo g20 pomimo tego ze nowsza, nowocześniejsza to jednak słaba zamiana... jednak jestem zdecydowanie za (gran)coupé, o żonie nie wspomnę bo to głównie dla niej będzie autko;) wsiadła do G20 i stwierdziła że za wysoko się siedzi;) aż sprawdziłem ustawienie fotela z f36 i rzeczywiście wbity ma na maksa w podłogę :duh:

Nie ma nigdzie właśnie podanej daty dla 4GC. Wczęsniej był początek 2021, ostatnio widziałem July 2021 ale dealerzy właśnie twierdzą,że jesień. Przez Covid brakuje części więc mogą wstrzymać nowe modele. Po części już jest bo i4 to G26.

G20 jest ładne ale jeździ ich już dużo i będzie dużo bo od 318 do 340 w GC zawsze wybór silników jest mniejszy cena wyższa więc mniej tego na drogach. Duży minus za nerki w G22/6. Mam nadzieje że w G26 nie będą szumieć szyby tak jak w G22 bo tam porażka a w F36 było bdb.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Szybkie pytanko

Miał ktoś do czynienia z zawieszeniem adaptacyjnym M w serii 4? Jak wygląda porównanie tego zawieszenia (comfort,sport) do standardowego M?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szybkie pytanko

Miał ktoś do czynienia z zawieszeniem adaptacyjnym M w serii 4? Jak wygląda porównanie tego zawieszenia (comfort,sport) do standardowego M?

Poczytaj o serii 3 bo to dokładnie to samo.

Jak lubisz trochę sztywniejsze auta lubisz obniżać samochody to zwykłe M jest bardzo dobre jak wolisz komfort to adapracyjne.

Opublikowano
Nie wiem jak w serii G ale w F idealne polaczenie to adaptacyjne + sprężyny Eibacha wtedy jak chcesz komfortowo to masz komfortowo, a jak chcesz twardo to masz twardo.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,

wracając do rabatów - na 430i M-sport za 250k bez targowania się dostałem w lutym 9% + 2% za zawód. Osoba prywatna, bez wcześniejszej historii z salonem, znajomości itp.

Opublikowano

Teraz jest tak, że nie dają w ogóle rabatów. Są poza tym blokady na niektóre opcje jak np na HK. Auta z opcją HK mają blokadę produkcji do lipca włącznie, Auta zamawiane w tym momencie nie mają gwarancji produkcji w tym roku !!!

Więc po co dawać rabaty jak i tak w tej chwili cała produkcja na długie miesiące w przód została wyprzedana.

Są to informacje z pierwszej ręki z salonu z Wawy.

Opublikowano
Szybkie pytanko

Miał ktoś do czynienia z zawieszeniem adaptacyjnym M w serii 4? Jak wygląda porównanie tego zawieszenia (comfort,sport) do standardowego M?

 

Różnica jest taka np, że adaptacyjne M jest wyższe o 1 cm od zawieszenia M, czyli ma wysokość zawieszenia standardowego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W serii 3 konfigurator podaje że zawieszenie adaptacyjne M jest niższe o 10mm ale w serii 4 nie ma ani słowa na ten temat.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jako właściciel poprzedniej 4GC oglądałem dzisiaj dogłebnie 430i mojego kolegi, wszystko wypada nowocześniej ale jednocześnie progres jest dość słaby, a wnętrze z trójki paskudnie generyczne. Co mi się rzuciło w oczy: silnik dokładnie to samo nie zrobili specjalnie postępu, wyciszenie w końcu lepsze i ogólnie więcej miejsca.

Kolega był napalony na wersje GC ale go handlowiec szybko ostudził, bo plany są i na pewno będzie ale są duże obsuwy na prawie każdy zamawiany model i wszystkie premiery poza elekrykami będą opóźniane.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Teraz już jest postęp w silniku bo obniżyli mu moc do 245 koni :lol:
Opublikowano
Jako właściciel poprzedniej 4GC oglądałem dzisiaj dogłebnie 430i mojego kolegi, wszystko wypada nowocześniej ale jednocześnie progres jest dość słaby, a wnętrze z trójki paskudnie generyczne. Co mi się rzuciło w oczy: silnik dokładnie to samo nie zrobili specjalnie postępu, wyciszenie w końcu lepsze i ogólnie więcej miejsca.

Kolega był napalony na wersje GC ale go handlowiec szybko ostudził, bo plany są i na pewno będzie ale są duże obsuwy na prawie każdy zamawiany model i wszystkie premiery poza elekrykami będą opóźniane.

 

Ja powiem tak. W każdym nowym modelu po zajęciu miejsca za kierownicą moja odczucia są na plus dla nowego modelu. Dużo dużo nowocześniej niż u poprzednika. Tak było z e46 na e90 tak było z e90 na f32 i tak jest z f32 na g22. Deska, fotele, przestrzeń i pozycja.

Także zawsze komuś cos nie pasuje w wyglądzie nowego. Prawda jest taka, że jeśli się chce jeździć nowym modelem a nie schodzącym czyli starym to nie ma wyjścia. Kupuje się ten albo zmienia się markę.

Dla mnie g22 to inny świat niż f32 pod każdym względem. Nawet silnik mimo tego że jest ten sam to inaczej brzmi i jest wyraźnie lepiej wyciszony co zauważył kolega. Więc jednak jest inaczej.

Reasumując. G22 na niektórych zdjęciach wygląda tak sobie, ale na żywo w ruchu to już dla mnie extra.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nerki są tragiczne i nie pasują do niczego nic tego nie zmieni. W m3 jest kontrowersyjnie ale dużo lepiej.

Całe auto jest fajne w GC będzie jeszcze lepiej ale nerki kompletnie bez pomysłu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W niemieckim konfiguratorze pojawił się model gran coupe. Teraz mam zagwostkę czy zmienić zamówienie z m340i na m440i. Minusy są dwa nerki są tragiczne nie umiem ich przetrawić i nie wiem czemu ale M340i ma 4.4s do 100km/h a M440i 4.7s to jest spora różnica w zakresie 100-200 odbije się już min 1s+ a to dużo. Może kwestia wagi nie mogę znaleźć danych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.