Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z e92 n57. Mianowicie na drugim biegu przy spokojnej jeździe obroty silnika zatrzymują się na chwile i jakby leciutko falują, dopiero idą do góry po chwili. Przy mocniejszym dodaniu gazu a zwłaszcza jeździe pod górkę widać jak obroty poprostu spadają i po chwili lecą do góry. Miał ktoś może podobny problem albo wie co może być przyczyna? Serwis asb twierdzi ze to lock up. Dodam, ze czasem na tym drugim biegu miedzy 1000 a 2000 obrotów zwłaszcza na zimnym silniku słychać jakby gwizdanie. Dołączam linki do filmików na których widać jak to wygląda. Poniżej lista rzeczy które zostały zrobione w aucie a problem dalej nie zniknął. Obecnie auto ma 220k przebiegu.

205K Downpipe/zaślepiony egr

213K Mechatronik tloczki, gumki

213K OLEJ/FILTRY/ODMA Liqui moly 5w30

214K Solenoidy/soft

216K Regeneracja skrzyni

218K Czyszczenie kolektora ssącego

Spokojna jazda:


Mocniejsze wciśnięcie gazu:

Opublikowano

Generalnie za falowanie odpowiada konwerter i nawet regenerowane nie ciesza sie najlepsza opinia. Chociaz u mnie pomoglo reset skrzynki xdrive, ale u ciebie jej nie ma. Rozumiem ze te spadajace obroty to chodzi o to wahniecie ok. setki obrotow w dol. Ja to bym na to nie zwrocil uwagi, szkoda pieniedzy na naprawianie tego.

Jezeli juz, to ten gwizd moze byc cos nie za bardzo. Film z mojego posta to niedomaganie pompy w skrzyni spowodowany malym stanem lub zanieczyszczonym olejem. Generalnie wymiana filtra i oleju pomaga. Ale rozumiem ze to robili jak regenerowali skrzynie?

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Generalnie za falowanie odpowiada konwerter i nawet regenerowane nie ciesza sie najlepsza opinia. Chociaz u mnie pomoglo reset skrzynki xdrive, ale u ciebie jej nie ma. Rozumiem ze te spadajace obroty to chodzi o to wahniecie ok. setki obrotow w dol. Ja to bym na to nie zwrocil uwagi, szkoda pieniedzy na naprawianie tego.

Jezeli juz, to ten gwizd moze byc cos nie za bardzo. Film z mojego posta to niedomaganie pompy w skrzyni spowodowany malym stanem lub zanieczyszczonym olejem. Generalnie wymiana filtra i oleju pomaga. Ale rozumiem ze to robili jak regenerowali skrzynie?

Olej i filtr napewno zmienili bo cała skrzynie rozbierali. Dziwnie jest to ze zawsze te obroty spadają przed zmianą biegu

Opublikowano
Generalnie za falowanie odpowiada konwerter i nawet regenerowane nie ciesza sie najlepsza opinia. Chociaz u mnie pomoglo reset skrzynki xdrive, ale u ciebie jej nie ma. Rozumiem ze te spadajace obroty to chodzi o to wahniecie ok. setki obrotow w dol. Ja to bym na to nie zwrocil uwagi, szkoda pieniedzy na naprawianie tego.

Jezeli juz, to ten gwizd moze byc cos nie za bardzo. Film z mojego posta to niedomaganie pompy w skrzyni spowodowany malym stanem lub zanieczyszczonym olejem. Generalnie wymiana filtra i oleju pomaga. Ale rozumiem ze to robili jak regenerowali skrzynie?

Olej i filtr napewno zmienili bo cała skrzynie rozbierali. Dziwnie jest to ze zawsze te obroty spadają przed zmianą biegu

 

Nie no moment. Mowisz o tym ze obroty spadaja o te zalozmy 1000 obrotow przed zmiana biegu? No to normalne jest jak lock up jest zalaczony. To nie skrzynia CVT. Chyba ze chodzi o te drobne wahniecie.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Generalnie za falowanie odpowiada konwerter i nawet regenerowane nie ciesza sie najlepsza opinia. Chociaz u mnie pomoglo reset skrzynki xdrive, ale u ciebie jej nie ma. Rozumiem ze te spadajace obroty to chodzi o to wahniecie ok. setki obrotow w dol. Ja to bym na to nie zwrocil uwagi, szkoda pieniedzy na naprawianie tego.

Jezeli juz, to ten gwizd moze byc cos nie za bardzo. Film z mojego posta to niedomaganie pompy w skrzyni spowodowany malym stanem lub zanieczyszczonym olejem. Generalnie wymiana filtra i oleju pomaga. Ale rozumiem ze to robili jak regenerowali skrzynie?

Olej i filtr napewno zmienili bo cała skrzynie rozbierali. Dziwnie jest to ze zawsze te obroty spadają przed zmianą biegu

 

Nie no moment. Mowisz o tym ze obroty spadaja o te zalozmy 1000 obrotow przed zmiana biegu? No to normalne jest jak lock up jest zalaczony. To nie skrzynia CVT. Chyba ze chodzi o te drobne wahniecie.

 

Chodzi o te Wahnięcia, znajomy ma identyczne auto (model silnik skrzynia) i u niego coś takiego nie występuje. Mi tez się to normalne nie wydaje.

Opublikowano
Kto robil soft po idiotycznym wycieciu dpf i egr?

 

Tuner, gość sporo dobrych opini ma i patrząc po tym jakie auta i jak robi to ogarnia temat. Wcześniej mi w e90 m47 robił to samo + stage 1 i wszystko jest dobrze. Myślisz ze mapa może mieć na to wpływ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zachowanie tych obrotow jest dziwne, jakby silnik wysylal zle info do skrzyni, moge sie mylic ale cos mi silnikowo nie pasuje. Od kiedy masz te problemy?
Opublikowano
Zachowanie tych obrotow jest dziwne, jakby silnik wysylal zle info do skrzyni, moge sie mylic ale cos mi silnikowo nie pasuje. Od kiedy masz te problemy?


Właśnie nie jestem w 100% pewny czy zaczęło się to przed mapa czy po ale od około 15 tysięcy kilometrów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.