Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej.

Pacjent to 520d n47 skrzynia automat. 2008r

Jadę spokojnie 50km/h, dodaję mocniej gazu a cały samochód strasznie drży, tak jakby wał miał wypaść z samochodu. Myślę, podpora wału. Wsadzam nową, łącznik elastyczny wału ze skrzynią wygląda jak nowy, więc nie wymieniam, brak luzów na wyjściu ze skrzyni, brak luzów na dyfrze. Z nową podporą jest znacznie lepiej, jednak drgania znów się pojawiły, ale tylko przy kick-downie, gdy skrzynia redukuje bieg. Gdy zadrży - odpuszczam troszkę gaz i już przyspiesza normalnie. Mam też wrażenie, że czuć bardzo delikatne wibracje przy prędkościach powyżej 100km/h

Nowe opony, brak luzów w zawieszeniu, właśnie wróciłem ze zbieżności/geometrii, nowe hamulce.

Czytałem kilka podobnych tematów, komuś pomogła wymiana przepływomierza, innemu poduszek pod silnikiem i skrzynią, jeszcze komuś tłumik drgań, czyli koło pasowe, a jeszcze innemu wyważenie wału.

Jakieś pomysły koledzy?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sam już nie wiem, myślę nad poduszką skrzyni, wałem do wyważenia lub jakimiś elektrozaworami w skrzyni, które odpowiadają za zmianę biegów, bo to dzieje się tylko przy redukcji, to jest jakby skrzynia się wahała, zredukować, czy zostawić na obecnym biegu. Skłaniam się ku temu, bo miałem też taką sytuację, gdy po dłuższej trasie stanąłem na kawę, po chwili chciałem ruszyć dalej i nie mogłem wbić biegu D, wyskakiwało mi na P, dopiero za 3 razem załapało. Gdzieś wyczytałem, że powodem tego są właśnie elektrozawory. Ciekawe czy do tego trzeba rozbierać skrzynię, czy są one na wierzchu. Jakby co, to problem nadal nie rozwiązany :(

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może konwerter skrzyni

 

Chyba to jest strzał w 10.

W sobotę miałem okazję trochę pojeździć, dziwne szarpania i wahania obrotów przy stałej prędkości, wszystko wskazuje na konwerter.

Możecie mi podpowiedzieć/doradzić co i jaki konwerter kupić, stawiam na regenerowany ze względu na koszty, tylko nie wiem nawet jaką mam dokładnie skrzynię, jaki konwerter powinienem kupić.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 11 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W coś Ty sie władował kolego? Takie fajne e60 miałes...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zachciało się znowu E60 :D

Już dawno sprzedałem i zapomniałem, a nawet na nim jeszcze zarobiłem jakieś dwa tysie, ale technicznie całe odnowiłem. Kolejna Beemka, to będzie F10, obecnie śmigam sobie SAABem 9-3 cabrio i żony X3 E83 :wink:

 

W coś Ty sie władował kolego? Takie fajne e60 miałes...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.