Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!!!

Mam duże podciśnienie w BMW 320d e90 177KM z 2007r. silnik N47D20A przebieg 261 tys. Trochę mnie to przeraża i przed poważnym postawieniem go do mechanika chciałbym zasięgnąć informacji odnośnie tego objawu. Po trochu opiszę niepokojące mnie objawy . A mianowicie po krótkiej przejażdżce ( 30 min. tyle wystarczy aby wystąpił ten objaw) nie jestem w stanie odkręcić wlewu oleju oraz wyjąć bagnet do sprawdzenia poziomu oleju. Dopiero po kilku minutach ( na wyłączonym silniku) jestem w stanie ( z użyciem dużej siły ) odkręcić korek wlewu oleju lub wyjąć bagnet. Po ponownym zamknięciu lub włożeniu miarki poziomu oleju ale jeszcze przed uruchomieniem , nie mam najmniejszego problemu aby go otworzyć lub wyjąć bagnet. Problem ten powraca ponownie po wcześniej wspomnianej min. 30 minutowej pracy silnika. Czy ktoś może miał taki problem i czy mógłby się podzielić ze mną wiedzą jak go rozwiązać . Pozdrawiam pitrak :8)

Opublikowano
Odma w tym silniku to nie jest pojedynczy element i jest zintegrowana razem z pokrywą zaworów. Czyli jest bezobsługowa i nie wymienna. Cała pokrywa głowicy to 1500 zł w ASO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.