Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uszanowanko!


W lutym tego roku kupiłem ciekawy egzemplarz BMW E90 z tym rozsławionym silnikiem, w którym pękają łańcuchy na rozrządzie. Dokładnie jest to wersja 177KM z xDrive. Rozrząd hałasował od początku, był słyszalny nawet w środku kabiny przy przyspieszaniu. Przy przebiegu 130tys. oddałem samochód do polecanego mechanika w celu wymiany elementów rozrządu. Wymienione zostały wszystkie trzy łańcuchy, wszystkie zębatki, napinacze, ślizgi i kilka uszczelek. Czyli komplet. Okazało się, że górny łańcuch był rozciągnięty o pół ogniwa w porównaniu z nowym.


Teraz, po zrobieniu 5tys. km, uwagę moją przykuł grzechot/szmer dobiegający znów z silnika podczas pracy na biegu jałowym. Jest zdecydowanie wyróżniający się podczas słuchania pracy silnika.


Proszę o poradę, jest się czym przejmować, ten typ tak ma, czy powinienem raczej udać się do serwisu i zgłosić reklamację? Co wiązałoby się znów ze zdejmowaniem całego napędu. Nie chciałbym też robić gównogburzy mechanikowi o nic.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedź do mechanika, nie może tak szurać. Nie musisz od razu robić goownoburzy, możesz kulturalnie prosić, niech mechanik zweryfikuje, może to coś innego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdjac pasek klinowy, sprawdzic czy to na pewno rozrzad. Alternator daje bardzo podobne odglosy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.