Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pytanie jak w tytule, czy ktos robił w e39 swap z silnika m52b20 2xvanos na M52B28 1xvanos, czy stanowi to jakis problem? Nigdzie nie moge znalezc takiego tematu zawsze kazdy zmienia z 1xvanos na 2xvanos. Poszukuje aktualnie albo calej e39 z 2.8 albo kompletnego swapa ale wiadomo wygodniej miec caly samochod i przekladac reszte rzeczy potrzebnych do swapa(np dyfer, poloski)

A wy bardziej polecilibyscie 1 czy 2 vanosy?

Ja nastawilem sie na 1 vanos ze względu na mozliwosc zalozenia pozniej dolotu od m50b25 i moze jeszcze walkow rozrzadu od m3 e36 :D :D , co o tym myslicie? :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czemu nie chcesz zrobić łatwiej i zmienić M52TUB20 na M52TUB28?

Wtedy cały osprzęt zostawiasz, włącznie ze sterownikiem silnika. Tylko program w sterowniku silnika do zmiany na właściwy

Opublikowano

Z czego co czytałem to jest problemowe założenie kolektora dolotowego od m52b25 , aczkolwiek jesli tak nie jest to wyprowadzcie mnie z błędu.

Ogólnie sam nie wiem co lepsze czy wersja z 1 czy 2 vanosami i caly czas sie zastanawiam który silnik wybrac :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.