Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem po pierwszej wymianie przy przebiegu 3 tys km. Wymiana w ASO w Dąbrowie usługa przy moim oleju i filtrze 290 zł.

Zero rozmowy ze na sowich materiałach jak w innych serwisach.

Zdziwiłem się tylko jak popatrzyłem na resztkę oleju który mi zostawili. Mam tez 120i i tam wchodzi 5,25l. Do 330i b48d wchodzi 5,75l


Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 482
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Coś jest na rzeczy. BMW Team nie chcial mi zrobic serwisu miedzy interwałami na wlasnym oleju, a robilem w zeszlym roku bez problemu. Podobno ostatnio mieli problem z gwarancja u jednego z klientow.

Inchcape Wroclaw za sama robocizne kasuje 450pln.

Robiliscie gdzies w ASO serwis na wlasnym oleju w sensownej cenie we Wroclawiu/okolice Łodzi?

Opublikowano

Umówiłem się na 24 września do Zdunka w Gdańsku - maja promocję i za wymianę w silnikach 4 cylindry z ich olejem i filtrem biorą 599 brutto.

Cena według mnie rewelacyjna.

Auto będzie miało przebieg ok. 5.500 km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś jest na rzeczy. BMW Team nie chcial mi zrobic serwisu miedzy interwałami na wlasnym oleju, a robilem w zeszlym roku bez problemu. Podobno ostatnio mieli problem z gwarancja u jednego z klientow.

Inchcape Wroclaw za sama robocizne kasuje 450pln.

Robiliscie gdzies w ASO serwis na wlasnym oleju w sensownej cenie we Wroclawiu/okolice Łodzi?

Jak już chcesz podjechać do Łodzi to podjedź do Warszawy i zrób w bawarii Motors/lub autofus które mają atrakcyjne ceny z ich olejem. (jak wyżej ktoś napisał około 600zł)

Opublikowano

Czytając forum odnoszę wrażenie, że wymiana oleju urosła do rangi czynności religijnej. Każdy się prześciga ile przed czasem przewidzianym przez producenta wleje nowy olej.

Ciekawi mnie czy tyle wagi przywiązujecie do oleju, który wlewacie we własne gardła, bo na bank większość używa złego, co później odbije się na waszym zdrowiu.

Opublikowano

W okolicach Łodzi jestem dość często. Do Warszawy to juz wycieczka, nie jestem aż tak zdesperowany.

Cena faktycznie konkurencyjna. Niestety we Wrocławiu nie ma tak dobrze.

Opublikowano
Inchcape Wrocław z dzisiaj: wymiana oleju 185zł brutto. Własny olej i filtr.

A ile materiały?

 

niecałe 340 brutto. Oryginalny filtr bmw + olej Motul.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam posiadam od 2 miesięcy BMW X4 2.0d F26 przebieg:80.000km salon Polska.

--Pierwsza wymiana oleju w skrzyni biegów podpowiedzcie ile litrów oleju i jakiego wchodzi do skrzyni biegów i czy jest filtr :?:

--Pierwsza wymiana oleju w napędach jaki i ile litrów :?:

PS. Dynamiczna czy wymiana całkowita w skrzyni zużytego oleju, bo sam nie wiem która 100% skuteczna :duh:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dla kolegów z Krakowa i okolic:


Dobrzański z okazji otwarcia nowego salonu przy Wielickiej ma rabat na wymiane oleju:

80% na robociznę oraz 15% na materiały

https://wielicka.bmwdobrzanski.pl/wymiana-oleju-silnikowego/

 

A pytałeś może ile finalnie wychodzi za wymianę w 318i?

 

Nie ;)

Pytałem o zabiegi w CarSpa bo też mają promocję ( -50 % ) i ceny są jak poniżej:

 

Usługi do wyboru:


1. Hydrofobizacja Szyby czołowej / wszystkich szyb.

Zakres: odpowiednie przygotowanie powierzchni, aplikacja powłoki hydrofobowej na szybę czołową / wszystkie szyby.

Właściwości: zdecydowanie zwiększa komfort jazdy w trakcie deszczu, przy prędkościach powyżej 70-80 km/h nie ma potrzeby używania wycieraczek.

Szyba czołowa: 123 zł brutto,

Wszystkie szyby: 246 zł brutto


2. Basic Car Care / Pakiet Standard - Kompleksowa pielęgnacja samochodu.

Zakres: Detailingowe mycie karoserii, aplikacja wosku (trwałość około 4-5 tygodni) dokładne odkurzanie wnętrza, odświeżenie elementów plastikowych oraz mycie szyb.

Cena: 149 zł brutto


3. Aplikacja wosku premium

Zakres: Detailingowe mycie karoserii, dekontaminacja chemiczna (oczyszczenie lakieru z trwałych zabrudzeń typu smoła, opiłki metaliczne), aplikacja twardego wosku Fusion Wax SiO2. (trwałość 4-6 miesięcy).

Cena: 249 zł brutto


Wszystkie ceny zawierają rabat, który obowiązuje do 31.10.2022 r. na ul. Wielickiej 119

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Był ktoś może ostatnio w salonie M-Cars Kraków Josepha Conrada na serwisie olejowym serii 3? Chciałbym porównać ceny usługi z faktury, bo mam wrażenie że mnie walą trochę w ciula. Możemy się wymienić uwagami na priv.
Opublikowano
Był ktoś może ostatnio w salonie M-Cars Kraków Josepha Conrada na serwisie olejowym serii 3? Chciałbym porównać ceny usługi z faktury, bo mam wrażenie że mnie walą trochę w ciula. Możemy się wymienić uwagami na priv.

 

Ile cie skasowali ? ;-)

Mi wyceniali coś pod 1000 zł, w dobrym serwisie tylko od BMW zrobili za 450.

W/g mnie serwisy olejowe w ASO to wydawanie kasy w błoto.

Ale ostatnio widziałem babkę która przyjechała kupić wycieraczki za 400 zł z wymianą więc można :mrgreen:

Opublikowano
Co salon to inne ceny, w Inchcape Wwa obecnie 899 zł brutto, w Bawaria Janki mają jakąś akcję promocyjną i 599 brutto.
Opublikowano
FUS 620 zł brutto więc ok, ale za wymianę filtra kabinowego chcieli 1200 zł. FIltr kupiłem za 310 zł a wymieniłem u Wróbla, oczywiście oficjalnie z wpisem w system za 100 zł.
Opublikowano

Zdunek proponuje

Wymiana oleju w promocyjnych cenach:

- 599 zł brutto – dla samochodów z silnikiem 4 – cylindrowym

- 699 zł brutto – dla samochodów z silnikiem 6 - cylindrowym


Ja skorzystałem we wrześniu przy przebiegu ok. 5 tyś.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wymieniał ktoś może olej w 320i LCI?

Zbliżam się do 2kkm po odbiorze i planuję niedługo wymienić.

Z tego co widziałem wcześniej ktoś pisał coś o oleju 5w30 do g20 320i, w LCI w instrukcji już jest tylko BMW LL-12 FE, BMW-17 FE+ z klasami lepkości 0w20 i 0w30.

Domyślam się, że w tym wypadku 0w30 jest lepszym wyborem.

Czy ktoś z was wie czym się różni silnik w LCI od pre-LCI, że zniknęły BMW LL-04 5w30?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Drodzy, od kilku dni cieszę się nowym M340i :). W związku z tym, że jestem świadomym użytkownikiem planuję zmienić olej po 2kkm, a kolejne wymiany przeprowadzać co około 10kkm (więcej delikatnych tras do (120-130) niż miasta, czasem przelot z prędkościami autostradowymi). Na temat oleju jeszcze się nie zdecydowałem (jakoś nie mam zaufania do OEM, nie udało mi się nigdzie znaleźć parametrów technicznych tego oleju, a dział techniczny Shell niestety nie odbiera telefonu i nie odpisuje na email). Poczytałem trochę na forum i temat jest o tyle ciekawy, że wszędzie piszecie o normie LL-04 do tego silnika, a tutaj trochę klops, bo w mojej instrukcji taka norma nie jest już akceptowana. Nie ma też lepkości 0W40 i 5W40....


To co zostało to:

- 0W20

- 0W30

- LL-12FE

- LL-17FE+

- LL-19FE

- ACEA C2

- ACEA C5


I tu pojawia się pytanie...co zalać :)? W ASO niby mówią normalnie o LL-04, ale czy to nie jest teraz sprzeczne z najnowszą instrukcją?


Dodatkowe pytanie. Jaka jest u Was standardowa temperatura robocza oleju? Do tej pory w autach miałem temperatury rzędu 90-100 stopni, a w M340i wydaje mi się, że robocza to około 105 stopni. Jestem też zaskoczony jak szybko (mimo spokojnej jazdy na docieraniu) ten olej się rozgrzewa. W poprzednim aucie benzynowym potrzebowałem ~10 km do osiągnięcia 90 stopni, tutaj po niespełna 4 km (plus 5 min w korku) już miałem 95 stopni :).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Drodzy, od kilku dni cieszę się nowym M340i :). W związku z tym, że jestem świadomym użytkownikiem planuję zmienić olej po 2kkm, a kolejne wymiany przeprowadzać co około 10kkm (więcej delikatnych tras do (120-130) niż miasta, czasem przelot z prędkościami autostradowymi). Na temat oleju jeszcze się nie zdecydowałem (jakoś nie mam zaufania do OEM, nie udało mi się nigdzie znaleźć parametrów technicznych tego oleju, a dział techniczny Shell niestety nie odbiera telefonu i nie odpisuje na email). Poczytałem trochę na forum i temat jest o tyle ciekawy, że wszędzie piszecie o normie LL-04 do tego silnika, a tutaj trochę klops, bo w mojej instrukcji taka norma nie jest już akceptowana. Nie ma też lepkości 0W40 i 5W40....


To co zostało to:

- 0W20

- 0W30

- LL-12FE

- LL-17FE+

- LL-19FE

- ACEA C2

- ACEA C5


I tu pojawia się pytanie...co zalać :)? W ASO niby mówią normalnie o LL-04, ale czy to nie jest teraz sprzeczne z najnowszą instrukcją?


Dodatkowe pytanie. Jaka jest u Was standardowa temperatura robocza oleju? Do tej pory w autach miałem temperatury rzędu 90-100 stopni, a w M340i wydaje mi się, że robocza to około 105 stopni. Jestem też zaskoczony jak szybko (mimo spokojnej jazdy na docieraniu) ten olej się rozgrzewa. W poprzednim aucie benzynowym potrzebowałem ~10 km do osiągnięcia 90 stopni, tutaj po niespełna 4 km (plus 5 min w korku) już miałem 95 stopni :).

 

Radzę wymienić po 1,3,13,23,33tysiacach jak ja w każdym aucie lej OEM ważniejsze jest dbanie o motor nie palowanie na zimnym itd.

male-bmw-2.png
Opublikowano

Wehyr, dzięki za opinię, miło. Czytałem Twój wątek, podziwiam!


Myślisz, że 1kkm i 3kkm jest uzasadnione? Dużo miałeś opiłków w oleju przy tych przebiegach?

Generalnie ani auta, ani motocykla na zimnym nie pałuję, czekam aż olej osiągnie co najmniej 90 stopni, żeby przekroczyć 3-4 tyś obrotów (a w sumie tyle to jeszcze przy moich 300km przebiegu nie przekroczyłem :)).

Auto jest na detailingu, a weekend czeka mnie mała wycieczka, po którym 1kkm już będzie nabite, stąd bardzo się zastanawiam co wziąć. Wybór jest naprawdę ograniczony, a zostając przy OEM może warto by było dokupić też BSI i co 10k dopłacać po prostu za wymianę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.