Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


interesuje mnie ten egzemplarz, jestem ciekaw waszych opinii, cena trochę wysoka, mam nadzieję że adekwatna do stanu. Co sądzicie o napędzie xDrive ,bo jak się czyta różne artykuły to jest to słaby punkt ma który należy uważać bo może być awaryjny i drogi w naprawach. Jeździłem wcześniej napędem Quatro i to była super sprawa ale on jest bezproblemowy z punktu widzenia serwisowania natomiast xDrive zbiera różne opinie. Będę wdzięczny za wnioski i opinie. Pzdr


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-3-0-benz-218-km-m-pakiet-ID6D6zRS.html

  • Moderatorzy
Opublikowano

To jest n53 na bezpośrednim wtrysku. Już możesz mieć 6k na wejście.

Podstawa xDrive to dobre opony, kolejne 2,5k.

Nie mówię, że masz je odrzucić, ale bądź gotów na pewne rzeczy. Może to i dobre auto.

Przebieg zweryfikuj, bo inaczej to między bajki. Tam auta jeżdżą a nie stoją. Tablice podróbki, bo tam trzeba je zdać na miejscu.

Gwarancja przebiegu.

Nie ma czegoś takiego, nawet ASO BMW ci nie gwarantuje przebiegu jak do nich zadzwonisz, tylko powiedzą przy jakim ówcześnie wskazaniu drogomierza odbył się np. serwis olejowy. Także można tym się wytrzeć.

Możliwość powrotu na kołach do domu.

Nie możesz poruszać się po drogach niezarejestrowanym autem. Nie ma takiej możliwości. Bajka handlarzy. Tylko laweta. W razie kontroli, bron boże kolizja - zobaczysz sam.

Radom to zagłębie handlarzy.

Auto ze Szwajcarii musi mieć opłacony VAT (w Niemczech najczęściej go opłacają - 19%) i akcyza 18,6%. To sobie policz ile on za niego tam zapłacił... Musi zarobić jeszcze.

Pewnie lekko uszkodzony był, że poduch nie wywaliło szybka naprawa i do żyda. Laik nic nie skuma i zadowolony sprzedawca. Zbadaj miernikiem i zobacz czy coś było odkręcane z blacharki.

Historię serwisową kupisz np. u bimmer checka na google sprawdź.

Jak masz 10k dodatkowe to można się bawić, nie ma co liczyć, że jakoś to będzie i auto w dobrym stanie - to BMW, tak nie będzie a handlarz ci nie powie kto jeździł i jak jeździł tym autem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Deklarowane 163000km przebiegu, a kierownica obszyta na nowo - czy jeszcze coś trzeba żeby Cię zniechęcić? :norty:


Miałem okazję pogadać przy okazji oglądania jakiejś fury z chyba z jedynym porządnym kolesiem w komisie, no chyba, że młody to był trochę szczery.

I po pierwsze - nie wiem po co te rejestracje do zdjęć przykręcają, na Warszawską do Radomia wszystko lawetami zwożą. Dzwonić też do nich nie ma sensu, VIN wyślą "za 5 minut" za każdym razem jak się spytasz.

A po drugie - przez telefon "Panie pinkna sztuka, nic nie stuka, nic nie puka, oleju nie bierze, jeździ jak nowa" ledwo ruszyłem, zawias wywalony, czek endżin się pali i pytam typa po co takie rzeczy opowiada, "Przepraszam, ale szef tak każe, na placu 500 samochodów, ważne żeby klienta zwabić to jak nie to, to inne sobie kupi".

Edytowane przez madseason
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Deklarowane 163000km przebiegu, a kierownica obszyta na nowo - czy jeszcze coś trzeba żeby Cię zniechęcić? :norty:

Jest popyt na konkretny "napis na liczniku", to jest i podaż...

I nie mówię tego o tej, bo nie wiem, ale dotyczy to realiów naszego rynku.


Bez dalszego komentarza.

 

Witam, Co sądzicie o napędzie xDrive ,bo jak się czyta różne artykuły to jest to słaby punkt ma który należy uważać bo może być awaryjny i drogi w naprawach. Jeździłem wcześniej napędem Quatro i to była super sprawa ale on jest bezproblemowy z punktu widzenia serwisowania natomiast xDrive zbiera różne opinie. Będę wdzięczny za wnioski i opinie. Pzdr

Bzdury piszą, najpierw kombinują z oponami / felgami i / lub jeżdżą na złym stanie oleju (w pewnych latach okazało się, że BMW oryginalnie zalewało go za mało) - a potem żale do wszystkich, że załatwili napęd...

Pewne jest, że jeśli będziesz jeździł na 4 całkowicie RÓWNYCH oponach całe życie (gdzie samo BMW stosując w wielu modelach różne szerokości felg na osiach sugeruje niejako inne rozmiary opon, na wlepkach na słupkach robią to samo), lub ewentualnie zastosujesz się do słynnych gwiazdek na oponach (osobiście w x-drive uważam to za błąd) ORAZ będziesz wymieniał olej w skrzynce redukcyjnej co 60 tys. km pamiętając o wlaniu POWYŻEJ korka kontrolnego - czyli PRZELANIU POZIOMU (jest na to instrukcja serwisowa, ale wielu o tym nie wie) to x-drive będzie żył tak, jak żyje quattro.

Chyba, że jest już zepsuty...


Martw się raczej tym benzynowym 3.0 N53...

Swoje kosztuje, do opieki serwisowej trzeba w nim podejść po męsku, a i tak potrafi męczyć...

No i lubi olej..., i lubi benzynę...


Może R6 3.0d, jak znajdziesz uczciwą sztukę, to przy odrobinie wysiłku masz spokój na lata..., i żadne V6 Merca czy Audi mu nie podskoczy... - i to w każdej kategorii...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak naprawdę to celuję w E60 w benzynie przed liftem na pośrednim wtrysku, ale nie wiele jest ciekawych egzemplarzy.. :(

Jeśli szukasz E60 3.0i M54 - to jak szukanie Yeti, wszyscy o nim słyszeli, ale nikt nie widział...

Mówię oczywiście o realnych ofertach sprzedaży sztuk w normalnym stanie.

Sam silnik M54 to oczywiście dobre żelazo, ale faktyczna konsumpcja oleju (szczególnie w teraźniejszości, a już nie daj Boże - w LPG) - mnie niestety poraża.

No i przedliftowe E60 swoje grzechy to też mają...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Sam silnik M54 to oczywiście dobre żelazo, ale faktyczna konsumpcja oleju (szczególnie w teraźniejszości, a już nie daj Boże - w LPG) - mnie niestety poraża.

No i przedliftowe E60 swoje grzechy to też mają...

 

LPG odpada...zdaje sobie że to nie łatwe zadanie ale będę szukał licząc że jakaś jedna sztuka godna uwagi uchowała się :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.