Skocz do zawartości

318 tds, stosunkowo wolno wchodzi na obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
moje bmw stosunkowo wolno wchodzi na obroty. nie to zeby się psuł. Mam np porównannie z bmw 525 tds kuzyna, które wkręca się ledwo się położy nogę na gaz. Moje jest pod tym względem trochę mułowate. Porównywałem też z golfem 1,9 tdi i tamten też lepiej się zachowywał. Troche jest to denerwujące na skrzyżowaniach bo żeby ruszyc szybciej najpierw musze wkręcić silnik. nie wiem po prostu czy jest to wada tego modelu, czy zwyczajnie muszę np zwiększyć dawkę paliwa na pompie, a nie chcę zacząć grzebać i wyrzucać kasy, dopóki nie zasięgnę opinii, a w żadnym warsztacie nikt nie potrafi mi nic doradzić.
Opublikowano
To jest normalny objaw tego modelu.Mam to samo,niestety. Autko warzy 1300kg i ma tylko 90 koni,przy tej masie bedzie mułowate,coś kosztem czegoś :) (spalanie-przyszpieszenie) Turbina tez sie załancza przy ok 2000 obrotów wiec jak chcesz szybko ruszyc musisz wcisnąć pedał uzyskując 2000 obrotów i rura ale i tez nie zapiszczy :( Takie sa uroki tego modelu.Pozdro
Opublikowano
potwierdzam, u mnie jest podobnie, ale sie przyzwyczailem i zawsze przed ostrzejszym ruszaniu wkrecam silnik na ok 2tys zeby turbinka sie wlaczyla. a co do piszczenia to ja nie widze problemu ;)

Bumier

http://img340.imageshack.us/img340/1074/bumier2.png

Opublikowano
Volverine. To właśnie jest cały ból, że ona wchodzi na te obroty nawet na luzie mułowato. masz na to jakąś radę? Prawdopodobnie przy niskich obrotach silnik jest troszke trzymany przez turbo, ale inne samochody o takich pojemnościach zachowują się troszkę lepiej.
Opublikowano
Dokładnie przy takim silniku - coś za coś - gorzej się wkręca ale za to na cpn jest uśmiech na twarzy :)
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
Jesli wchodzi wam wolno na obroty nawet na luzie, to macie problemy z pompami wtryskowymi. Proponuje sprawdzic pompy. I ewentualnie regeneracja napewno pomoze. Powodzenia.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Kamus23 niestety nie ma dobrej rady co do słbego wchodzenia na obroty?Nie jestem mechanikiem i nie miałem tego typu problemu.Z logiki mojej wnioskuje ze problem tkwi w dawce paliwa.Za mało dostaje ale mogą byc też inne przyczyny np. wtryski leją,zapłon

Sprawdz układ paliwowy

Opublikowano

W moim 318 TDS też nie mam takiego problemu. Na "luzie" szybko wchodzi na wysokie obroty i można beż problemu go kręcic do samego końca - chociaż wiem , że to nie zdrowe.......

Mam już przejechane (na liczniku) 180tys i jak narazie to nic nie robiłem. Oby tak dalej to bede zadowolony.

Opublikowano
Kamus23 dziś pytałem sie mechaników o Twoją przyczyne i najprowdopodobiej przyczyną jest filtr paliwa.Wymień Go i zobacz.Chyba nie dostaję odpowiedniej dawki paliwa ze jest taki mułowaty
Opublikowano

u mnie taka mułowatość jest tylko jak włącze klimę, a tak normalnie to rusza ze skrzyzowania całkiem przyzwoicie.

dobijało mnie to jak byłem latem w chorwacji- gdzie bez klimy nie ma po co jechac w ogóle- musiałem ostro kręcić silnik żeby bmw nie przynosiło mi wsydu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.