Skocz do zawartości

Wymiana zwrotnicy E39 528i


MrSiekacz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli chcesz zgłębić diagnostykę benzyny to polecam kanał Garażowe Hobby, szczególnie pierwsze odcinki. Co prawda na silniku M54, ale łopatologicznie tłumaczy pracę sond, korekty krótkie/długie i jak interpretować odczyty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik zobaczył na kompie, że sondy stoją na 4.8V na jałowym i stwierdził, że sondy obie do wymiany. Doszło do tego, że lewe powietrze gdzieś ciągnie przy kolektorze. Kupa roboty z tymi bmkami.

Ogólnie mam błąd 202 i 203 od sond, ale przecież to też może być od tego lewego powietrza? Benzyne też dosyć czuć w spalinach, pali jak smok, ma muła od dołu troche.

Dużo gimnastyki jest żeby kolektor dolotowy ściągnać?

Dyfer zakupiłem, musze wymienić. Co do wymiany łożyska to musiałem też zaopatrzyć się w półoś i zwrotnice bo mechanik stwierdził, że będzie wyciskał półoś ze zwrotnicy na prasie i może coś sie zepsuć dlatego kazał się zaopatrzyć w półoś i zwrotnice. Normalnie pierwszy i ostatni raz oddaje auto do mechanika na takie naprawy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Słychać wiatraczek czy się kręci ? Bo jak się nie kręci to nie będzie poprawnie odczytywać temperatury i dmuchać może nie tak jak trzeba. Nie ma dużo roboty - panel wyciągasz, rozkręcasz i czyścisz, sprawdzasz czy się lekko obraca. Nawet jak jest sprawny to raz na 20 lat warto tam zajrzeć i przedmuchać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarne to co mówisz. A jeszcze sprawa taka. Jaka powinna być temp w 2.8? m52 bo ja jak jade w trase to mam 98-99-100 stopni, takie temperatury. Czasem spada do 96, ale raczej trzyma sie na 98-99. w korku nawet 101 potrafie miec. Przy takiej pogodzie to chyba niezbyt normalne? jak włącze nawiew ciepło na maxa to temp spada o kilka stopni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie mam doświadczenia w benzynach R6, ale pierwsze to bym sprawdził wisko czy się załącza. Było trochę tematów o wysokiej temperaturze. Może tutaj

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=356030&hilit=temperatura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do dyfra ( sorry, że tak skacze, ale wole wszystko w jednym temacie załatwić) Kupiłem nowy używany dyfer ;p niby wszystko z nim ok, woziłem go w bagażniku kilka dni w pozycji takiej w jakiej jest przymocowany, dziś go wyjąłem z auta, położyłem na chwile na "plecach" czyli tych mocowaniach i zaczął z niego wypływać olej.. i to na dodatek mega świeży. Co z nim może być nie tak, że wylewa się z niego olej w takiej pozycji? korek może puszczać aż tak ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieknie dokładnie z tego miejsca jak go postawie w pionie, po chwili kałuża jest:

OS9hGc.jpg

LGV9Yf.jpg


a tutaj filmik jak ruszam lekko przod tyl to stuka coś w nim.. do tego z jednej strony gdzie półoś idzie to lekki luz jest. Czy to się nadaje wgl do użytku czy szukać innego? :

https://www.youtube.com/watch?v=c4q16aK95ic&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.