Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli chcesz zgłębić diagnostykę benzyny to polecam kanał Garażowe Hobby, szczególnie pierwsze odcinki. Co prawda na silniku M54, ale łopatologicznie tłumaczy pracę sond, korekty krótkie/długie i jak interpretować odczyty.
Opublikowano

Mechanik zobaczył na kompie, że sondy stoją na 4.8V na jałowym i stwierdził, że sondy obie do wymiany. Doszło do tego, że lewe powietrze gdzieś ciągnie przy kolektorze. Kupa roboty z tymi bmkami.

Ogólnie mam błąd 202 i 203 od sond, ale przecież to też może być od tego lewego powietrza? Benzyne też dosyć czuć w spalinach, pali jak smok, ma muła od dołu troche.

Dużo gimnastyki jest żeby kolektor dolotowy ściągnać?

Dyfer zakupiłem, musze wymienić. Co do wymiany łożyska to musiałem też zaopatrzyć się w półoś i zwrotnice bo mechanik stwierdził, że będzie wyciskał półoś ze zwrotnicy na prasie i może coś sie zepsuć dlatego kazał się zaopatrzyć w półoś i zwrotnice. Normalnie pierwszy i ostatni raz oddaje auto do mechanika na takie naprawy..

Opublikowano
Robiłem, dymem papierosowym. Wylatywał gdzieś spod kolektora, ale nie mogłem zlokalizować gdzie dokładnie. Jak mechanikowi powiedziałem, że dmuchałem dymem w dolot to mnie wyśmiał >.< .
Opublikowano

Ale z tego co jest w błędzie to jakieś zwarcie do masy jest,

ostatnio coś się działo takiego, że jak włączylem nawiew na szybe to chłodne leciało

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słychać wiatraczek czy się kręci ? Bo jak się nie kręci to nie będzie poprawnie odczytywać temperatury i dmuchać może nie tak jak trzeba. Nie ma dużo roboty - panel wyciągasz, rozkręcasz i czyścisz, sprawdzasz czy się lekko obraca. Nawet jak jest sprawny to raz na 20 lat warto tam zajrzeć i przedmuchać.
Opublikowano
Ogarne to co mówisz. A jeszcze sprawa taka. Jaka powinna być temp w 2.8? m52 bo ja jak jade w trase to mam 98-99-100 stopni, takie temperatury. Czasem spada do 96, ale raczej trzyma sie na 98-99. w korku nawet 101 potrafie miec. Przy takiej pogodzie to chyba niezbyt normalne? jak włącze nawiew ciepło na maxa to temp spada o kilka stopni.
Opublikowano
A wracając do dyfra ( sorry, że tak skacze, ale wole wszystko w jednym temacie załatwić) Kupiłem nowy używany dyfer ;p niby wszystko z nim ok, woziłem go w bagażniku kilka dni w pozycji takiej w jakiej jest przymocowany, dziś go wyjąłem z auta, położyłem na chwile na "plecach" czyli tych mocowaniach i zaczął z niego wypływać olej.. i to na dodatek mega świeży. Co z nim może być nie tak, że wylewa się z niego olej w takiej pozycji? korek może puszczać aż tak ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tam nie ma przypadkiem odpowietrznika ? Nigdy nie prułem mostu, nawet się nie przyglądałem jak to tam szczegółowo wygląda. Jak korek nie ma uszczelki to będzie się wylewać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak w tym podlinkowanym filmie - odpowietrznik ma być drożny. Zobaczysz jeszcze w swoim czy też leci jak wywrócisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.