Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chyba chcą zniechęcić ludzi do zamawiania 3-ki :D

Jak robiłem sobie konfigurację na początku 2021 to wychodziło mi mniej o około 20 tys zł za 330i niż teraz :shock:

Nie wspominając o rabacie który teraz też jest mniejszy.

 

Dlatego wytrwale czekam na swoją 330i która zamówiłem w czerwcu. Jestem tylko ciekawy czy gdy przyjdzie do finalizacji nie podniosą mi ceny

Opublikowano
Chyba chcą zniechęcić ludzi do zamawiania 3-ki :D

Jak robiłem sobie konfigurację na początku 2021 to wychodziło mi mniej o około 20 tys zł za 330i niż teraz :shock:

Nie wspominając o rabacie który teraz też jest mniejszy.

 

Dlatego wytrwale czekam na swoją 330i która zamówiłem w czerwcu. Jestem tylko ciekawy czy gdy przyjdzie do finalizacji nie podniosą mi ceny

 

Jak już czekasz tak długo to jasne, że trzeba poczekać jeszcze trochę. Ceny nie mogą ci zmienić. Jakieś tam drobne korekty jak coś wypada z pakietu i tylko tyle.

Opublikowano

Też czekam od czerwca i w sumie to jestem ciekaw czy finalnie samochód będzie bardziej w marcu czy lipcu

Jeśli w ogóle sie wyprodukuje przed liftem :D

Opublikowano

Jak już czekasz tak długo to jasne, że trzeba poczekać jeszcze trochę. Ceny nie mogą ci zmienić. Jakieś tam drobne korekty jak coś wypada z pakietu i tylko tyle.

Te drobne korekty nie są takie drobne, bo dla przykładu po propozycji dodania znaczków gratis powiedziałem że ich nie chcę, wiec usłyszałem, że musza mieć rezygnację na aneksie. Aneks przyszedł z zapisem i minus400pln, więc się ucieszyłem, ale w tym samym aneksie miałem rezygnację z IDRIVE i sterowania gestami (1100)! ALE mpakiet z ceną wyższą o około 1000!! i jednym z pakietów droższym o 200! Co finalnie dało taką samą cenę, ale wywalono z konfiguracji coś za co dałem 1100PLN!!!! Dopiero po mojej interwencji mi to wyrównano tak jak powinno być, więc trzeba sprawdzać każdy papierek i każdy punkt.
Bez-tytu-u.jpg
Opublikowano
Też czekam od czerwca i w sumie to jestem ciekaw czy finalnie samochód będzie bardziej w marcu czy lipcu

Jeśli w ogóle sie wyprodukuje przed liftem :D

 

Ktoś wcześniej wspomniał, że BMW obiecuje, że jeśli ktoś będzie koniecznie chciał odebrać wersję przed LCI to taką dostanie.

Widocznie wychodzą z założenia, że Polacy to dziwny naród skoro na siłę chcą odbierać auta w sumie stare bo przedliftowe skoro mogę odebrać odświeżone poliftowe :P

Wiem wiem, zaraz spadną gromy, że stare ładniejsze i kokpit dziwny ale takie kokpity będą już teraz w każdym BMW.

To jak ze smartfonami. Jak weszły to eeeee po co mi mi taki wielki ekran przecież telefon to do dzwonienia służy. W przypadku nowych kokpitów BMW będzie tak samo. Za dwa trzy lata nikt nie spojrzy w stronę "normalnych" zegarów oprócz miłośników zabytków.

Więc bierzcie panowie wersję LCI jeśli taka będzie możliwość. Za kilka lat mi podziękujecie :D i piwo postawicie, że daliście się namówić na LCI.

Opublikowano
Marcin_S38

To i ja mam pytanie, g80 czy zauważyłeś aby był problem z kubłami ?

 


Cześć

Wiesz co ja widzę samochody już wyposażone kompletnie, i nie zauważyłem aby M jechały bez wnętrz. Były nawet wczoraj czarne, czerwone, oraz niebieskie kubły. Tak wiec ja problemu nie zauważyłem. Ale popytam kolegów co pracują na dziale foteli i jak się czegoś dowiem to dam znać.


Pozdrawiam

 

Z tego, co rozumiem, pracujesz w źródle :-) W takim razi i ja mam pytanie. Czy w tych ostatnio produkowanych, są M340stki G21? Czy wychodzą z produkcji egzemplarze z head up czy Harmanem? Bo to ponoć pozycje objęte restrykcjami i prawdopodobnie przez to czekam i czekam :-) Kolega tez w G21 ma jeszcze hak, który ponoć też jest niedostępny, więc również to pytanie czy widziałeś jakąś z hakiem :-)?


Pozdr

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
Wie ktoś jak wygląda sytuacja z tymi znaczkami BMW na 50-lecie? Jak teraz idą te samochodu na produkcje to dilerzy pytają czy ktoś chce ten znaczek, czy standardowy? Bo teraz widzę że w konfiguratorze można to sobie wybrać, a jak jest z samochodami zamówionymi wcześniej?

 

Mój opiekun-handlowiec twierdzi, że dopiero od marca będzie to dostępne w opcjach i tylko na jakiś czas i jeśli mi nie nadadzą VIN do końca lutego, to w marcu może mi to dorzucić, ale dopiero w marcu. Jeśli ViN dostanę wcześniej, i nawet produkcja była by na początek marca, to nie.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano


Informacja z dziś że auto ma status 152 czyli lakiernia. Status 150 pojawił się tydzień temu. Prawdopodobnie auto w tym tygodniu zjedzie z taśmy i zobaczymy jak czasowo wyjdzie dalej. Pod koniec grudnia auto miało termin planowany na 3t 2022r i na razie jest zgodnie z tym planem.

 

Aktualizacja dla czekających jak wygląda produkcja w terminach:


- w grudniu planowana produkcja na 3t/2022 status 111,

- w pierwszym tygodniu stycznia status 112

- 11 stycznia status 150 i VIN

- 17 stycznia status 152 lakiernia

- 21 stycznia auto w transporcie do PL

- 24 stycznia dyspozycja do transportu do dealera

- 27 stycznia auto na placu.


Teraz już czekam na rejestracje i w przyszłym tygodniu odbiór. W moim przypadku planowany termin odbioru auta z zamówienia 28.02.2022.

Opublikowano


Aktualizacja dla czekających jak wygląda produkcja w terminach:


- w grudniu planowana produkcja na 3t/2022 status 111,

- w pierwszym tygodniu stycznia status 112

- 11 stycznia status 150 i VIN

- 17 stycznia status 152 lakiernia

- 21 stycznia auto w transporcie do PL

- 24 stycznia dyspozycja do transportu do dealera

- 27 stycznia auto na placu.


Teraz już czekam na rejestracje i w przyszłym tygodniu odbiór. W moim przypadku planowany termin odbioru auta z zamówienia 28.02.2022.

 

a kiedy złożyłeś zamówienie ? Ile trwał cały proces i czy miałeś jakieś restrykcje ?

Bez-tytu-u.jpg
Opublikowano


Informacja z dziś że auto ma status 152 czyli lakiernia. Status 150 pojawił się tydzień temu. Prawdopodobnie auto w tym tygodniu zjedzie z taśmy i zobaczymy jak czasowo wyjdzie dalej. Pod koniec grudnia auto miało termin planowany na 3t 2022r i na razie jest zgodnie z tym planem.

 

Aktualizacja dla czekających jak wygląda produkcja w terminach:


- w grudniu planowana produkcja na 3t/2022 status 111,

- w pierwszym tygodniu stycznia status 112

- 11 stycznia status 150 i VIN

- 17 stycznia status 152 lakiernia

- 21 stycznia auto w transporcie do PL

- 24 stycznia dyspozycja do transportu do dealera

- 27 stycznia auto na placu.


Teraz już czekam na rejestracje i w przyszłym tygodniu odbiór. W moim przypadku planowany termin odbioru auta z zamówienia 28.02.2022.

 

A jaki to model i kiedy zamawiany? Czy ma objęty restrykcjami head up lub sound system Harmanna?

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano


a kiedy złożyłeś zamówienie ? Ile trwał cały proces i czy miałeś jakieś restrykcje ?

 

Zamówienie 29.09.2021, jeśli o restrykcje to akurat auto nie miało nic w zamówieniu co opóźniałoby produkcję. Pewnie dlatego tak sprawnie to poszło. Jedyny brak w stosunku do zamówienia to 6P1 czyli brak możliwości podłączenia drugiego smartfona itd.

Ponadto z zamówienia auto miało być z roku produkcji 2022.

Opublikowano

Auto BMW 318 sportline wyposażenie bliskie std.

head up lub sound system Harmanna, tych opcji już nawet z tego co pamiętam nie było w konfiguratorze jak zmawiałem przynajmniej dla 318,

Opublikowano

Aktualizacja dla czekających jak wygląda produkcja w terminach:


- w grudniu planowana produkcja na 3t/2022 status 111,

- w pierwszym tygodniu stycznia status 112

- 11 stycznia status 150 i VIN

- 17 stycznia status 152 lakiernia

- 21 stycznia auto w transporcie do PL

- 24 stycznia dyspozycja do transportu do dealera

- 27 stycznia auto na placu.


Teraz już czekam na rejestracje i w przyszłym tygodniu odbiór. W moim przypadku planowany termin odbioru auta z zamówienia 28.02.2022.

 

Skąd masz aż takie szczegółowe informacje ? :D

U mnie od dealera dostałem tylko info "produkcja planowana na 01/2022", później "status 150" dalej dopiero "auto w salonie, można działać z leasingiem"

Opublikowano


Skąd masz aż takie szczegółowe informacje ? :D

U mnie od dealera dostałem tylko info "produkcja planowana na 01/2022", później "status 150" dalej dopiero "auto w salonie, można działać z leasingiem"

 

Bieżący kontakt z doradcą :)

Prosiłem o bieżącą informację i nie było problemu żeby przekazywać krótką informację.


A w Twoim przypadku auto już odebrane?

Opublikowano


Skąd masz aż takie szczegółowe informacje ? :D

U mnie od dealera dostałem tylko info "produkcja planowana na 01/2022", później "status 150" dalej dopiero "auto w salonie, można działać z leasingiem"

 

Bieżący kontakt z doradcą :)

Prosiłem o bieżącą informację i nie było problemu żeby przekazywać krótką informację.


A w Twoim przypadku auto już odebrane?

 

Dobry doradca - kontakt to podstawa :)

Ja dalej czekam bo BMW pomyliło daty produkcji w dokumentach i musze czekać na ponowne wyrobienie Karty Pojazdu przez PWPW. Umowa leasingowa podpisana tydzień temu i dopiero po tym sprawdzili papiery…

Opublikowano


Dobry doradca - kontakt to podstawa :)

Ja dalej czekam bo BMW pomyliło daty produkcji w dokumentach i musze czekać na ponowne wyrobienie Karty Pojazdu przez PWPW. Umowa leasingowa podpisana tydzień temu i dopiero po tym sprawdzili papiery…

 

Pewnie miał mnie dość :), ale wielki szcun za kontakt, podejście i przekaz informacji.


Czyli w karcie pojazdu wstawili Ci 2021, zamiast 2022, no to trochę Cię przeciągnęli z tym odbiorem

Opublikowano


Dobry doradca - kontakt to podstawa :)

Ja dalej czekam bo BMW pomyliło daty produkcji w dokumentach i musze czekać na ponowne wyrobienie Karty Pojazdu przez PWPW. Umowa leasingowa podpisana tydzień temu i dopiero po tym sprawdzili papiery…

 

Pewnie miał mnie dość :), ale wielki szcun za kontakt, podejście i przekaz informacji.


Czyli w karcie pojazdu wstawili Ci 2021, zamiast 2022, no to trochę Cię przeciągnęli z tym odbiorem

 

Dokladnie tak. Czeski błąd ale jednak irytuje biorąc pod uwagę ile już czekam na auto.

Szczególnie mając świadomość że już czeka w salonie.

Opublikowano
Też czekam od czerwca i w sumie to jestem ciekaw czy finalnie samochód będzie bardziej w marcu czy lipcu

Jeśli w ogóle sie wyprodukuje przed liftem :D

 

Ktoś wcześniej wspomniał, że BMW obiecuje, że jeśli ktoś będzie koniecznie chciał odebrać wersję przed LCI to taką dostanie.

Widocznie wychodzą z założenia, że Polacy to dziwny naród skoro na siłę chcą odbierać auta w sumie stare bo przedliftowe skoro mogę odebrać odświeżone poliftowe :P

Wiem wiem, zaraz spadną gromy, że stare ładniejsze i kokpit dziwny ale takie kokpity będą już teraz w każdym BMW.

To jak ze smartfonami. Jak weszły to eeeee po co mi mi taki wielki ekran przecież telefon to do dzwonienia służy. W przypadku nowych kokpitów BMW będzie tak samo. Za dwa trzy lata nikt nie spojrzy w stronę "normalnych" zegarów oprócz miłośników zabytków.

Więc bierzcie panowie wersję LCI jeśli taka będzie możliwość. Za kilka lat mi podziękujecie :D i piwo postawicie, że daliście się namówić na LCI.

 

Na szczęście lift w g21 dopiero w 2023. Ale się ustosunkuję do Twojej teorii :-) Oczywiście masz prawo do takiego zdania. Natomiast nie każdy myśli Twoim torem i łyka wszystko, co producent wymyśli :-) Bo to, że trendy się zmieniają, nie znaczy, że zmieniają się na lepsze. Czy np. to, że obecnie najmodniejsze są bezsensowne SUVy oznacza, że każdy musi nimi jeździć? Przecież to ani terenowe, ani osobowe, więcej waży i jest droższe, gorzej pokonuje zakręty, jedyny plus, że z wyższej pozycji więcej widać ;-) Albo auta jednobryłowe typu BMW 2 Grand tourer :-)? Ohyda, a ludzie kupują, bo duża przestrzeń w środku :-) W BMW zegary od zawsze były robione pod kierowcę i nie szpikowali ich milionem funkcji. Sam konfigurując we wrześniu M340i byłem lekko załamany, że muszę wybrać Live Cockpit Profesional a nie choćby imitację analogowych tarcz. Ale to już przebolałem, zresztą kumpel używający od ponad roku bardzo sobie chwali to rozwiązanie, bo jest użyteczne i wygodne. No i nadal jest to zamknięte w przestrzeni tylko dla kierowcy. Za to po lifcie ma wejść ten wielki podłużny iPad, jak w i4 czy Mercedesach i jest to tragedia, bo nie ma nic wspólnego z klimatem BMW. Gwarantuję, że za kilka lat, jeżdżąc nadal moją M340 będę nadal powtarzał, jakie to szczęście, że załapałem się jeszcze na Live Cockpit pod daszkiem a nie płaskiego podłużnego tableta :-) Motoryzacja idzie w większości niestety w kierunku autonomicznej jazdy i pełnej kontroli nad kierowcą. Nie bez powodu, mimo, że od nastu lat jeździłem kolejnymi 330d teraz wybrałem M340i, bo to ostatni moment, żeby kupić zajebistą 3litrową benzynę od BMW i to samo dotyczy obecnych zegarów :-) Pozdr

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano


Na szczęście lift w g21 dopiero w 2023. Ale się ustosunkuję do Twojej teorii :-) Oczywiście masz prawo do takiego zdania. Natomiast nie każdy myśli Twoim torem i łyka wszystko, co producent wymyśli :-) Bo to, że trendy się zmieniają, nie znaczy, że zmieniają się na lepsze. Czy np. to, że obecnie najmodniejsze są bezsensowne SUVy oznacza, że każdy musi nimi jeździć? Przecież to ani terenowe, ani osobowe, więcej waży i jest droższe, gorzej pokonuje zakręty, jedyny plus, że z wyższej pozycji więcej widać ;-) Albo auta jednobryłowe typu BMW 2 Grand tourer :-)? Ohyda, a ludzie kupują, bo duża przestrzeń w środku :-) W BMW zegary od zawsze były robione pod kierowcę i nie szpikowali ich milionem funkcji. Sam konfigurując we wrześniu M340i byłem lekko załamany, że muszę wybrać Live Cockpit Profesional a nie choćby imitację analogowych tarcz. Ale to już przebolałem, zresztą kumpel używający od ponad roku bardzo sobie chwali to rozwiązanie, bo jest użyteczne i wygodne. No i nadal jest to zamknięte w przestrzeni tylko dla kierowcy. Za to po lifcie ma wejść ten wielki podłużny iPad, jak w i4 czy Mercedesach i jest to tragedia, bo nie ma nic wspólnego z klimatem BMW. Gwarantuję, że za kilka lat, jeżdżąc nadal moją M340 będę nadal powtarzał, jakie to szczęście, że załapałem się jeszcze na Live Cockpit pod daszkiem a nie płaskiego podłużnego tableta :-) Motoryzacja idzie w większości niestety w kierunku autonomicznej jazdy i pełnej kontroli nad kierowcą. Nie bez powodu, mimo, że od nastu lat jeździłem kolejnymi 330d teraz wybrałem M340i, bo to ostatni moment, żeby kupić [bAD] 3litrową benzynę od BMW i to samo dotyczy obecnych zegarów :-) Pozdr

Jako gadżeciarz wymieniający co chwila telefony, tablety, laptopy itp itd powiem szczerze, że jak wsiadłem do I4 to sam się złapałem za głowę, jak to wygląda. Przy moim zamiłowani do technologii powinno mnie to urzec od pierwszego wejrzenia, a było zupełnie odwrotnie. Pewnie kwestia przyzwyczajenia i każdy się dostosuje, ale ja mimo iż się z tym liczę, wolałbym dostać jednak wersję przed liftem :)

Bez-tytu-u.jpg
Opublikowano


Na szczęście lift w g21 dopiero w 2023. Ale się ustosunkuję do Twojej teorii :-) Oczywiście masz prawo do takiego zdania. Natomiast nie każdy myśli Twoim torem i łyka wszystko, co producent wymyśli :-) Bo to, że trendy się zmieniają, nie znaczy, że zmieniają się na lepsze. Czy np. to, że obecnie najmodniejsze są bezsensowne SUVy oznacza, że każdy musi nimi jeździć? Przecież to ani terenowe, ani osobowe, więcej waży i jest droższe, gorzej pokonuje zakręty, jedyny plus, że z wyższej pozycji więcej widać ;-) Albo auta jednobryłowe typu BMW 2 Grand tourer :-)? Ohyda, a ludzie kupują, bo duża przestrzeń w środku :-) W BMW zegary od zawsze były robione pod kierowcę i nie szpikowali ich milionem funkcji. Sam konfigurując we wrześniu M340i byłem lekko załamany, że muszę wybrać Live Cockpit Profesional a nie choćby imitację analogowych tarcz. Ale to już przebolałem, zresztą kumpel używający od ponad roku bardzo sobie chwali to rozwiązanie, bo jest użyteczne i wygodne. No i nadal jest to zamknięte w przestrzeni tylko dla kierowcy. Za to po lifcie ma wejść ten wielki podłużny iPad, jak w i4 czy Mercedesach i jest to tragedia, bo nie ma nic wspólnego z klimatem BMW. Gwarantuję, że za kilka lat, jeżdżąc nadal moją M340 będę nadal powtarzał, jakie to szczęście, że załapałem się jeszcze na Live Cockpit pod daszkiem a nie płaskiego podłużnego tableta :-) Motoryzacja idzie w większości niestety w kierunku autonomicznej jazdy i pełnej kontroli nad kierowcą. Nie bez powodu, mimo, że od nastu lat jeździłem kolejnymi 330d teraz wybrałem M340i, bo to ostatni moment, żeby kupić [bAD] 3litrową benzynę od BMW i to samo dotyczy obecnych zegarów :-) Pozdr

Jako gadżeciarz wymieniający co chwila telefony, tablety, laptopy itp itd powiem szczerze, że jak wsiadłem do I4 to sam się złapałem za głowę, jak to wygląda. Przy moim zamiłowani do technologii powinno mnie to urzec od pierwszego wejrzenia, a było zupełnie odwrotnie. Pewnie kwestia przyzwyczajenia i każdy się dostosuje, ale ja mimo iż się z tym liczę, wolałbym dostać jednak wersję przed liftem :)

 

Również jestem elektronicznym gadżeciarzem i sprzęt muszę mieć zawsze PRO, ale ta nowa opcja może być fajna dla kogoś, kto szuka w aucie zupełnie innych rzeczy. Mają być nowe bajery i tyle :-) Na pewno będzie do przyzwyczajenia, bo człowiek przyzwyczai się do wszystkiego, ale to niestety odejście od tego, co petrol heads lubią najbardziej w BMW:-) Niemniej przy obecnych opóźnieniach i prognozach wprowadzenia liftu G20 pod koniec 2022 to raczej pieśń przyszłości i nawet ci, którzy zamówili sedany niedawno raczej wyjadą jeszcze na normalnym kokpicie :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
Niemniej przy obecnych opóźnieniach i prognozach wprowadzenia liftu G20 pod koniec 2022 to raczej pieśń przyszłości i nawet ci, którzy zamówili sedany niedawno raczej wyjadą jeszcze na normalnym kokpicie :-)

 

Kolega Marcin który pracuje w fabryce pisał o tym kilka stron temu:

 

Dzień dobry koledzy,


Po lift do produkcji seryjnej wchodzi za 274 dni. Informacja z tablicy informacyjnej Werk München


Pozdrawiam

 

Z obliczen wynika ze 22 pazdziernika 2022

Opublikowano
Niemniej przy obecnych opóźnieniach i prognozach wprowadzenia liftu G20 pod koniec 2022 to raczej pieśń przyszłości i nawet ci, którzy zamówili sedany niedawno raczej wyjadą jeszcze na normalnym kokpicie :-)

 

Kolega Marcin który pracuje w fabryce pisał o tym kilka stron temu:

 

Dzień dobry koledzy,


Po lift do produkcji seryjnej wchodzi za 274 dni. Informacja z tablicy informacyjnej Werk München


Pozdrawiam

 

Z obliczen wynika ze 22 pazdziernika 2022

 

Wiem, czytałem i jest to zgodne z tym, co napisałem.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
Zamowienie z poczatku Lipca, raczej uboga g20: 330ix, msport,led,hifi, business, bez restrykcji. Odbior za pare dni, chyba sie cos ruszylo.
Opublikowano
Zamowienie z poczatku Lipca, raczej uboga g20: 330ix, msport,led,hifi, business, bez restrykcji. Odbior za pare dni, chyba sie cos ruszylo.

 

Nie ruszyło się tylko zamówiłeś auto bez restrykcji dlatego Ci się wyprodukowało.


Ja wczoraj odwiedziłem ASO. Miły sprzedawca u którego zamówiłem w czerwcu samochód pokazał mi na co i kiedy mniej więcej skończą się restrykcje.

To co mnie interesuje to HK który ma się pojawić marzec kwiecień oraz aktywny tempomat który ma się pojawić czerwiec lipiec.


Ustaliłem ze rezygnuje z aktywnego tempomatu ale na HK czekamy dalej.

Opublikowano
Zamowienie z poczatku Lipca, raczej uboga g20: 330ix, msport,led,hifi, business, bez restrykcji. Odbior za pare dni, chyba sie cos ruszylo.

 

Nie ruszyło się tylko zamówiłeś auto bez restrykcji dlatego Ci się wyprodukowało.


Ja wczoraj odwiedziłem ASO. Miły sprzedawca u którego zamówiłem w czerwcu samochód pokazał mi na co i kiedy mniej więcej skończą się restrykcje.

To co mnie interesuje to HK który ma się pojawić marzec kwiecień oraz aktywny tempomat który ma się pojawić czerwiec lipiec.


Ustaliłem ze rezygnuje z aktywnego tempomatu ale na HK czekamy dalej.

 

Niestety się mylisz.

Zamówiłem 330ix w czerwcu też bez restrykcji i nadal status 105 więc nie ma reguły.

Bardziej jest to kwestia cięć produkcyjnych (oczywiscie nie mowie o przypadkach gdzie w zamówieniu jest naćkanych pełno restrykcji)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.