Skocz do zawartości

opóźnienie w odbiorze.


pawel629

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zamówiłem x5 z końcem Stycznia .Odbiór miałem mieć do 15 Lipca .Wczoraj dealer zadzwonił z informacja ,ze jak zrezygnuje z pneumatycznego zawieszenia to samochód powinien być wg terminu , jeżeli zostawię to produkcja jest na Lipiec odbiór Wrzesień. ( na ta chwile oczywiście ).

Jeżeli faktycznie byłby wyprodukowany w Lipcu to jaki jest czas logistyki żeby samochód był gotowy do odbioru ?

Zastanawiam się , jeżeli odbiór znowu się przesunie np na Październik (a wszystko możliwe dzisiaj) to czy nie lepiej zrezygnować i zamówić sobie z produkcja 2022 :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zamówiłem x5 z końcem Stycznia .Odbiór miałem mieć do 15 Lipca .Wczoraj dealer zadzwonił z informacja ,ze jak zrezygnuje z pneumatycznego zawieszenia to samochód powinien być wg terminu , jeżeli zostawię to produkcja jest na Lipiec odbiór Wrzesień. ( na ta chwile oczywiście ).

Jeżeli faktycznie byłby wyprodukowany w Lipcu to jaki jest czas logistyki żeby samochód był gotowy do odbioru ?

Zastanawiam się , jeżeli odbiór znowu się przesunie np na Październik (a wszystko możliwe dzisiaj) to czy nie lepiej zrezygnować i zamówić sobie z produkcja 2022 :wink: .

Jak już czekać do 2022 to lepiej poczekać troszkę dłużej i kupić LCI ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zamówiłem x5 z końcem Stycznia .Odbiór miałem mieć do 15 Lipca .Wczoraj dealer zadzwonił z informacja ,ze jak zrezygnuje z pneumatycznego zawieszenia to samochód powinien być wg terminu , jeżeli zostawię to produkcja jest na Lipiec odbiór Wrzesień. ( na ta chwile oczywiście ).

Jeżeli faktycznie byłby wyprodukowany w Lipcu to jaki jest czas logistyki żeby samochód był gotowy do odbioru ?

Zastanawiam się , jeżeli odbiór znowu się przesunie np na Październik (a wszystko możliwe dzisiaj) to czy nie lepiej zrezygnować i zamówić sobie z produkcja 2022 :wink: .

Jak już czekać do 2022 to lepiej poczekać troszkę dłużej i kupić LCI ;)

I dodatkowo poczekać jeszcze 2 lata i kupić nową x5 :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś informacje jak wygląda temat z restrykcjami na ten moment i auta się nie produkują ?


1. Podparcie lędźwiowe - brak

2. Systemy asystujące Professional - brak

3. H&K - był problem ale już się z tym uporali ?

 

1. Zgadza się - mnie pytali się czy zgadzam się na rezygnacje z lędźwi pasażera bo inaczej nie ma szans na produkcję

2. Dokładnie nie wiem bo nie mam ale podobno nie ma na to szans już w tym roku w ogóle

3. Mam HK i z tym już nie ma problemu u mnie.

Coś tam jeszcze z zegarami i NAVI, za małą dają dużą bo małej już nie ma.

Na pewno też hak, tak jak już koledzy często wspominali oraz jakiś dekor deski.

 

Z hakiem to gruba sprawa, bo domontowanie później to jakiś kosmiczny koszt w porównaniu do kupna od razu - chyba 5k jeśli dobrze pamiętam.

 

5k to kosztuje w konfiguracji. Dołożenie potem w ASO to mówili 15-20k, bo trzeba pół auta rozebrać by wiązkę poprowadzić :shock:

Dekor to aluminium mesh effect.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś informacje jak wygląda temat z restrykcjami na ten moment i auta się nie produkują ?


1. Podparcie lędźwiowe - brak

2. Systemy asystujące Professional - brak

3. H&K - był problem ale już się z tym uporali ?

 

1. Zgadza się - mnie pytali się czy zgadzam się na rezygnacje z lędźwi pasażera bo inaczej nie ma szans na produkcję

2. Dokładnie nie wiem bo nie mam ale podobno nie ma na to szans już w tym roku w ogóle

3. Mam HK i z tym już nie ma problemu u mnie.

Coś tam jeszcze z zegarami i NAVI, za małą dają dużą bo małej już nie ma.

Na pewno też hak, tak jak już koledzy często wspominali oraz jakiś dekor deski.

OK, a ma ktoś wiedzę czy zamieniając systemy asystujące kierowcy professional na systemy asystujące kierowcy dodając do nich aktywny regulator prędkości S&G rozwiązuje temat restrykcji czy jednak nie można go sobie do tych uboższych systemów dobrać bo dalej będzie to samo jak z SAKP? Mój handlowiec nie ma pojęcia, przypuszcza, że przez to i tak może wpaść w status 105 - restrykcje. Masakra jakaś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś informacje jak wygląda temat z restrykcjami na ten moment i auta się nie produkują ?


1. Podparcie lędźwiowe - brak

2. Systemy asystujące Professional - brak

3. H&K - był problem ale już się z tym uporali ?

 

1. Zgadza się - mnie pytali się czy zgadzam się na rezygnacje z lędźwi pasażera bo inaczej nie ma szans na produkcję

2. Dokładnie nie wiem bo nie mam ale podobno nie ma na to szans już w tym roku w ogóle

3. Mam HK i z tym już nie ma problemu u mnie.

Coś tam jeszcze z zegarami i NAVI, za małą dają dużą bo małej już nie ma.

Na pewno też hak, tak jak już koledzy często wspominali oraz jakiś dekor deski.

OK, a ma ktoś wiedzę czy zamieniając systemy asystujące kierowcy professional na systemy asystujące kierowcy dodając do nich aktywny regulator prędkości S&G rozwiązuje temat restrykcji czy jednak nie można go sobie do tych uboższych systemów dobrać bo dalej będzie to samo jak z SAKP? Mój handlowiec nie ma pojęcia, przypuszcza, że przez to i tak może wpaść w status 105 - restrykcje. Masakra jakaś...

 

Ja mam tak jak piszesz, dokładnie:

5AS Systemy asystujące kierowcy

5DF Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go


i z tym nie ma problemu. Handlowiec mówił że tylko Professional są w restrykcjach i to takich, że nie wiedzą czy w ogóle w tym roku będą. Aktywny regulator działa w tej opcji tylko do 160 km/h. Ale i tak mam problem przez ten hak nieszczęsny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak jak piszesz, dokładnie:

5AS Systemy asystujące kierowcy

5DF Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go


i z tym nie ma problemu. Handlowiec mówił że tylko Professional są w restrykcjach i to takich, że nie wiedzą czy w ogóle w tym roku będą. Aktywny regulator działa w tej opcji tylko do 160 km/h. Ale i tak mam problem przez ten hak nieszczęsny

Dzięki za odpowiedź. W takim razie dobrze, że zrobiłem po swojemu i mam tak samo jak Ty kosztem aystenów +. Ehh jak nie jedno to drugie... ja oprócz haka miałem każdy element z dotychczasowych restrykcji... życzę szczęśliwego zakończenia tematu i wytrwałości. Kiedy składałeś zamówienie i na kiedy odbiór na umowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co dostaje się w asystencie kierowcy nie-professional oprócz monitorowania martwego pola?

Za konfiguratorem:

 

System asystujący kierowcy obejmuje działające na bazie kamery ostrzeżenie przed kolizją czołową z uruchomieniem hamulców, asystenta ograniczeń prędkości ze wskazaniem ograniczenia prędkości i zakazu wyprzedzania z funkcją przewidywania oraz ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu. Ponadto urządzenia radarowe obejmują ostrzeganie przed ruchem poprzecznym z tyłu, ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu i ostrzeganie przed kolizją z tyłu.


Ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu rozpoznaje linie wyznaczające pas ruchu i działa powyżej prędkości 70 km/h poprzez wibracje kierownicy. W przypadku zbliżania się innego pojazdu poruszającego się w martwym kącie lusterka, funkcja ostrzegania przy zmianie pasa ruchu ostrzega kierowcę przez wibracje kierownicy i symbol migający w lusterku zewnętrznym.


Ostrzeganie przed ruchem poprzecznym ułatwia wyjazd z miejsca parkingowego. Ostrzeżenie przed kolizją czołową z uruchomieniem hamulców rozpoznaje samochody, a ostrzeganie przed pieszymi reaguje na pieszych. Jednocześnie hamulce przygotowywane są do szybszego zadziałania. Jeżeli kolizji nie da się uniknąć, system inicjuje nagłe hamowanie z pełną siłą. W ciemności i podczas mgły działanie systemu może być ograniczone. Ostrzeganie przed kolizją z tyłu aktywuje w niebezpiecznych sytuacjach miganie kierunkowskazów z dwukrotną prędkością. Ręczny ogranicznik prędkości służy do indywidualnego ustawienia maksymalnej prędkości jazdy. Asystent ograniczeń prędkości po potwierdzeniu przez kierowcę dostosowuje prędkość jazdy do obowiązujących ograniczeń prędkości rozpoznanych przez wskazanie ograniczenia prędkości i zakazu wyprzedzania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co dostaje się w asystencie kierowcy nie-professional oprócz monitorowania martwego pola?

Poprawiam, chodzi Ci o nie profesional to:

- Asystent martwego pola

- Ostrzeganie przed ruchem poprzecznym z tyłu

- Ostrzeganie przed kolizją z tyłu


+ Informacja z konfiguratora wklejona wyżej w poście przez kolegę.

Edytowane przez tutegotamtego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co dostaje się w asystencie kierowcy nie-professional oprócz monitorowania martwego pola?

- Aktywny regulator prędkości z funkcją S&G i ostrzeganiem przed kolizją z poprzedzającym pojazdem, pieszymi i rowerzystami z funkcją hamowania, utrzymuje do 210km/h ustawioną prędkość i odstęp od poprzedzającego pojazdu

- Asystenta kierowania i pasa ruchu, poprzez korekty toru jazdy pomaga utrzymać stabilny kurs na danym pasie ruchu

- Aktywną ochronę przed kolizją boczną

- Ostrzeganie przed ruchem poprzecznym z przodu

- Asystenta unikania kolizji

- Asystenta zatrzymywania awaryjnego

- Asystenta korytarza awaryjnego

 

Tutaj raczej piszesz o asystencie professional. Ja pytam o asystenta "nie-professional" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje autko sie juz produkuje w koncu.


Nic nie obcięte z wyposażenia lędźwie w obu fotelach,hk etc zamówione pod koniec grudnia.

Poczekaj jak dojedzie....oby tak bylo....

Moje tez jak wjechalo na tasme to mialo ledzwie w obu fotelach a przyjechalo do salonu bez

 


A VIN ci pokazuje nadal lędźwie w obu fotelach ? :mad2: Ja mam te dodatkowe płatne fotele M, i podobno w nich nie ma innej opcji ... :roll: :roll:


O masakra, myslalem ze jak handlowiec widzi ze wszystko z wyposazenia sie zgadza, po vin sie zgadza, to bmw innej opcji odwalić nie moze :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A VIN ci pokazuje nadal lędźwie w obu fotelach ? :mad2: Ja mam te dodatkowe płatne fotele M, i podobno w nich nie ma innej opcji ... :roll: :roll:


O masakra, myslalem ze jak handlowiec widzi ze wszystko z wyposazenia sie zgadza, po vin sie zgadza, to bmw innej opcji odwalić nie moze :mad2:

 

Powiedziałbym śpij spokojnie.

Jeśli w VINie po zakończonej produkcji masz podparcie, to z dużym prawdopodobieństwem masz je też w samochodzie. Samochody, które wyjeżdżają bez podparcia kierowcy i pasażera nie mają go w VINie w ogóle, a samochody bez podparcia tylko u pasażera mają w VINie opcję S48Z. I faktycznie do dealerów przyjeżdżają z takim stanem faktycznym, na jaki wskazuje VIN.

Po drugie również zgadza się, że fotele sportowe M zawsze to podparcie mają i inaczej z fabryki nie wyjeżdżają. Będzie dobrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.