Skocz do zawartości

opóźnienie w odbiorze.


pawel629

Rekomendowane odpowiedzi

Opiszę obszerniej swoją sytuacje:


Samochód zamawiany w Car Lease Polska, początkiem tego roku, narracja/informacja od pośrednika - posiadany slot produkcyjny, samochód do odbioru w maju. Do momentu podpisania umowy, wpłaty zaliczki - kontakt codzienny, bardzo pro-aktywny, zapewnienie że wszystko będzie zgodnie z umową.


Schody się zaczęły kiedy też zbliżał się termin produkcji - nagle kontakt urwany, mogłem czekać nawet po 10 dni, na informację, że nic nie wiadomo. W momencie kontaktu z dyrekcją, nie wiem czy żeby uspokoić mnie, i przetrzymać dłużej na umowie - dostałem info, iż warto poczekać, może chociaż przez czerwiec, finalnie dostałem info od doradcy, że samochód dostał termin produkcji na 23.06, po czym znowu nastąpiła bardzo długa cisza, podpytywałem, czy samochód rzeczywiście się produkuje - aż znowu po około 10 dniach dostałem info, że zamówienie jest anulowane i mam 2 opcje, albo wziąć inny ich samochód (niezgodny z moją konfiguracją) lub jeszcze raz możemy zlecić do produkcji mój samochód na grudzień (takie obecnie terminy też podają salony BMW). Wtf.


Zerwałem umowę, bardzo nieprofesjonalny kontakt, oraz traktowanie klienta. Odradzam korzystania z ich usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiszę obszerniej swoją sytuacje:


Samochód zamawiany w Car Lease Polska, początkiem tego roku, narracja/informacja od pośrednika - posiadany slot produkcyjny, samochód do odbioru w maju. Do momentu podpisania umowy, wpłaty zaliczki - kontakt codzienny, bardzo pro-aktywny, zapewnienie że wszystko będzie zgodnie z umową.


Schody się zaczęły kiedy też zbliżał się termin produkcji - nagle kontakt urwany, mogłem czekać nawet po 10 dni, na informację, że nic nie wiadomo. W momencie kontaktu z dyrekcją, nie wiem czy żeby uspokoić mnie, i przetrzymać dłużej na umowie - dostałem info, iż warto poczekać, może chociaż przez czerwiec, finalnie dostałem info od doradcy, że samochód dostał termin produkcji na 23.06, po czym znowu nastąpiła bardzo długa cisza, podpytywałem, czy samochód rzeczywiście się produkuje - aż znowu po około 10 dniach dostałem info, że zamówienie jest anulowane i mam 2 opcje, albo wziąć inny ich samochód (niezgodny z moją konfiguracją) lub jeszcze raz możemy zlecić do produkcji mój samochód na grudzień (takie obecnie terminy też podają salony BMW). Wtf.


Zerwałem umowę, bardzo nieprofesjonalny kontakt, oraz traktowanie klienta. Odradzam korzystania z ich usług.

 

Jest nowa i ładna 318i na sprzedaż jakbyś był zainteresowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam i nie maiłem żadnego statusu, na pytanie o status nigdy nie było odpowiedzi.

U mnie tak samo, tylko odpowiedzi w stylu: nadal nie mamy slotu. W pewnym momencie zacząłem się zastanawiać czy moje zamówienie w ogóle "opuściło" salon i zostało zarejestrowane w fabryce. Zakładam, że inaczej niż przez doradcę nie można tego sprawdzić?

 

A działa w LCI ta ładowarka indukcyjna? Moja nie w LCI tylko grzeje telefon :D Koniec końców i tak podpinam do kabla, bo się do niczego nie nadaje.

LCI ma mieć tam wentylator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy macie jakieś propozycje w miejsce kodu 32x "eliminacja bezdotykowego działania klapy tylnej" ???

Ja dostalem info sie z tym nie da zrobic. Dodatkowy mini rabat tez odpada. Jeszcze czekam na odpowiedz w sprawie pozniejszej akcji serwisowej w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak samo, tylko odpowiedzi w stylu: nadal nie mamy slotu. W pewnym momencie zacząłem się zastanawiać czy moje zamówienie w ogóle "opuściło" salon i zostało zarejestrowane w fabryce. Zakładam, że inaczej niż przez doradcę nie można tego sprawdzić?

Możesz pójść do innego salonu ze swoim numerem zamówienia i zapytać jaki jest status. Jeśli 105/111, no to zlecenie opuściło salon, zostało zarejestrowane w fabryce i oczekujesz na slot bądź masz przyznany termin, ale bez potwierdzenia jeszcze. A jeśli 47, to znaczy bodajże, że oczekujesz dopiero na pierwsze potwierdzenie przyjęcia zamówienia z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak samo, tylko odpowiedzi w stylu: nadal nie mamy slotu. W pewnym momencie zacząłem się zastanawiać czy moje zamówienie w ogóle "opuściło" salon i zostało zarejestrowane w fabryce. Zakładam, że inaczej niż przez doradcę nie można tego sprawdzić?

Możesz pójść do innego salonu ze swoim numerem zamówienia i zapytać jaki jest status. Jeśli 105/111, no to zlecenie opuściło salon, zostało zarejestrowane w fabryce i oczekujesz na slot bądź masz przyznany termin, ale bez potwierdzenia jeszcze. A jeśli 47, to znaczy bodajże, że oczekujesz dopiero na pierwsze potwierdzenie przyjęcia zamówienia z fabryki.

Dzięki, postaram się namierzyć przychylny salon. Chyba, że ktoś ma tu jakieś dojście? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak samo, tylko odpowiedzi w stylu: nadal nie mamy slotu. W pewnym momencie zacząłem się zastanawiać czy moje zamówienie w ogóle "opuściło" salon i zostało zarejestrowane w fabryce. Zakładam, że inaczej niż przez doradcę nie można tego sprawdzić?

Możesz pójść do innego salonu ze swoim numerem zamówienia i zapytać jaki jest status. Jeśli 105/111, no to zlecenie opuściło salon, zostało zarejestrowane w fabryce i oczekujesz na slot bądź masz przyznany termin, ale bez potwierdzenia jeszcze. A jeśli 47, to znaczy bodajże, że oczekujesz dopiero na pierwsze potwierdzenie przyjęcia zamówienia z fabryki.

Dzięki, postaram się namierzyć przychylny salon. Chyba, że ktoś ma tu jakieś dojście? :roll:

 

Idż do salonu tam gdzie składałeś zamówienie (lub poproś Twojego leasingodawce) o podanie numeru Twojego zamówienia (np order no. 924 00 00) - po tym numerze jesteś w stanie zidentyfikować status zamówienia u każdego dealera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Idż do salonu tam gdzie składałeś zamówienie (lub poproś Twojego leasingodawce) o podanie numeru Twojego zamówienia (np order no. 924 00 00) - po tym numerze jesteś w stanie zidentyfikować status zamówienia u każdego dealera.

 

Tak jak mówię - mój dealer/doradca unika odpowiedzi na pytania o status, nie mówiąc już o jakichkolwiek screenach (a kojarzę, że inni od swoich doradców dostawali). Nie biorę leasingu, finansowanie będę ogarniał zewnętrzne przy odbiorze. Mam tylko zamówienie - takie drukowane z podsumowaniem konfigu itp, jest tam na górze numer i sądziłem, że po tym numerze właśnie będę w stanie coś namierzyć. Pani na infolinii kategorycznie dała mi do zrozumienia, że tylko mój doradca jest mi w stanie pomóc i ona nic nie może zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiszę obszerniej swoją sytuacje:


Samochód zamawiany w Car Lease Polska, początkiem tego roku, narracja/informacja od pośrednika - posiadany slot produkcyjny, samochód do odbioru w maju. Do momentu podpisania umowy, wpłaty zaliczki - kontakt codzienny, bardzo pro-aktywny, zapewnienie że wszystko będzie zgodnie z umową.


Schody się zaczęły kiedy też zbliżał się termin produkcji - nagle kontakt urwany, mogłem czekać nawet po 10 dni, na informację, że nic nie wiadomo. W momencie kontaktu z dyrekcją, nie wiem czy żeby uspokoić mnie, i przetrzymać dłużej na umowie - dostałem info, iż warto poczekać, może chociaż przez czerwiec, finalnie dostałem info od doradcy, że samochód dostał termin produkcji na 23.06, po czym znowu nastąpiła bardzo długa cisza, podpytywałem, czy samochód rzeczywiście się produkuje - aż znowu po około 10 dniach dostałem info, że zamówienie jest anulowane i mam 2 opcje, albo wziąć inny ich samochód (niezgodny z moją konfiguracją) lub jeszcze raz możemy zlecić do produkcji mój samochód na grudzień (takie obecnie terminy też podają salony BMW). Wtf.


Zerwałem umowę, bardzo nieprofesjonalny kontakt, oraz traktowanie klienta. Odradzam korzystania z ich usług.

 

BMW skasowało większość, jeżeli nie wszystkie zamówienia, od dużych flotowych i instytucjonalnych klientów. Wynikało to przede wszystkim z faktu zapchania się produkcji i niemożliwości dostarczenia aut w terminie oraz faktem, że na klientach instytucjonalnych, pomimo iż kupują więcej aut na raz, zysk jednostkowy jest znacznie mniejszy. Mają znacznie lepsze rabaty. W sytuacji gdy mają więcej zamówień od klientów "drobnicowych" niż są w stanie wyprodukować w sensownym czasie, jest to ekonomicznie lepsze rozwiązanie, bo zysk jednostkowy jest większy.


Dobrze, że zerwałeś umowę. Idź do normlanego salonu/dealera i tam złóż zamówienie. Faktycznie póki co mówi się o terminach produkcji na grudzień, ale jednak są spore szanse że auto będzie szybciej. Moje auto, ponownie zamawiane na początku czerwca, póki co jest planowane na wrzesień. Może się jeszcze zmienić, ale nie musi ;)


A co do 32x to sorry, ale powinna być jakaś akcja serwisowa. W końcu jeżeli jest dostęp komfortowy, są czujniki zbliżeniowe w aucie, to jedyne czego brakuje to jedna wiązka oraz czujnik ruchu pod klapą bagażnika. Nie wyobrażam sobie, aby nie zrobili później akcji serwisowej. Jeżeli u mnie taka sytuacja będzie miała miejsce, będę się domagał uzupełnienia tej funkcjonalności. Ciekawe, czy BMW przy produkcji kładzie niezbędną wiązkę, czy nie? Bo podobno jest ograniczenie przez brak czujników. Ale kabel moim zdaniem powinni położyć. Dodanie czujnika i poprawki w oprogramowaniu to chwilka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do 32x to sorry, ale powinna być jakaś akcja serwisowa. W końcu jeżeli jest dostęp komfortowy, są czujniki zbliżeniowe w aucie, to jedyne czego brakuje to jedna wiązka oraz czujnik ruchu pod klapą bagażnika. Nie wyobrażam sobie, aby nie zrobili później akcji serwisowej. Jeżeli u mnie taka sytuacja będzie miała miejsce, będę się domagał uzupełnienia tej funkcjonalności. Ciekawe, czy BMW przy produkcji kładzie niezbędną wiązkę, czy nie? Bo podobno jest ograniczenie przez brak czujników. Ale kabel moim zdaniem powinni położyć. Dodanie czujnika i poprawki w oprogramowaniu to chwilka.

 

Zgadzam się w 100%. Zwłaszcza, że nawet w przypadku braku wiązki, nie powinno stanowić to większego problemu dla ASO.

Również bym zakładał, że odpowiednia wiązka będzie na wyposażeniu, bo będzie zależna od opcji (np. opcji 316+322), bo wątpię żeby przygotowali inną specjalnie pod wersje z 32X - a finalnie powinno brakować tylko samych czujników.

Może ktoś kto odbierał już samochód z taką opcję drążył temat? Bo to nie dotyczy tylko serii 3, ale zarówno 1 i 2 (nie wiem jak dla innych serii)


Wydaje mi się, że można w pierwszej kolejności zwrócić się do Dealera jak widzi rozwiązanie tej sytuacji, a później do Centrali BMW PL.

Wczoraj miałem okazję dzwonić do Centrali w tej sprawie i nic się nie dowiedziałem - akcji serwisowej nie ma, a czy będzie - nie wiadomo - a jak będzie to pojawi się biuletyn (magiczne słowo w tym wątku :)).

Jeśli Dealerzy umyją ręce- to jedynie "masowe" zasypywanie Centrali może coś zrobić w tej kwestii (taką mam nadzieję)

BMW THE1 F40 120d - M Sport, Skyscraper Grey (2022)

Odebrany! https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=229&t=395918

icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam ten wątek to wniosek jest jeden: "NIKT NIC NIE WIE". Jak tak dalej będzie to szanowne bmw wykupią chińczycy którzy zaleją nas elektrykami. A ten skansen dealerów i doradców jest..... szkoda słów.

Mam obecnie Hondę civic i obsługa, kontakt., serwis jest tam zdecydowanie powyżej moich oczekiwań. W bmw oczekiwałem czegoś więcej a jest jedno wielkie oczekiwanie na auto i bezgraniczny chaos. Zresztą po co pisać na forum wszystko "będzie" w biuletynie.

:mad2: :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam odpowiedź od dealera!


Przepraszam, wciąż czekamy na biuletyn aby móc przełożyć zamówienie na LCI... ale samochody z zamówień preLCI mają być produkowane w pierwszej kolejności...


Czyli wyciągam wnioski iż nie póścił zamówienia, tylko czekamy na biuletyn, aby je złożyć ponownie, z określeniem zmian...


Plus do tego prawdopodobnie w październiku lockdown i inne nie wiem czy się wyrobią na 2023... a cena już będzie przy tej inflacji i być może € po 5.50 o 100% nominalnie wyższa...

Co wtedy... perełka i okazja czy powiedzą, spadł z lawety w transporcie... trzeba czekać na 2025 może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam odpowiedź od dealera!


Przepraszam, wciąż czekamy na biuletyn aby móc przełożyć zamówienie na LCI... ale samochody z zamówień preLCI mają być produkowane w pierwszej kolejności...


Czyli wyciągam wnioski iż nie póścił zamówienia, tylko czekamy na biuletyn, aby je złożyć ponownie, z określeniem zmian...


Plus do tego prawdopodobnie w październiku lockdown i inne nie wiem czy się wyrobią na 2023... a cena już będzie przy tej inflacji i być może € po 5.50 o 100% nominalnie wyższa...

Co wtedy... perełka i okazja czy powiedzą, spadł z lawety w transporcie... trzeba czekać na 2025 może?

 


Dziwne mój salon mimo iż nie ma biuletynu zmienił mi zamówienie na LCI i auto czeka już w kleszczewie, co prawda cena to zagadka ale auto jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem parę dni temu, najlepsze rozmowy są w tym temacie, więc podzielę się z Wami moją historią.


Znudzony oczekiwaniem na produkcje mojego "wymarzonego" M340i Touring, zacząłem się rozglądać za innym autem.


W zeszłym tygodniu dostałem informację od Bawarii Katowice, że mają na stanie, dostępne od ręki X3 M40d.

Podobno było zarezerwowane, więc czekałem czwartek i piątek na info, czy będzie dostępne.


W piątek przyszła informacja, że jest ! No to ja - że biorę. Przygotowano umowę, zamówienie, wczoraj wysłałem zaliczkę i potwierdzenie przelewu.

Dziś dzwoni do mnie pracownik salonu i mówi, że jest problem ... :mad2: ... bo poprzedni klient zmienił zdanie i wcale nie chce rezygnować z zakupu.


Okazało się, że z poprzednim klientem nie została rozwiązana umowa, zanim reprezentant Bawarii Katowice podpisał umowę ze mną !!!


Obecnie sprawa wygląda tak, że są podpisane dwie umowy sprzedaży na dokładnie ten sam samochód.


Zapraszam do śledzenia tej komedii, będę na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem parę dni temu, najlepsze rozmowy są w tym temacie, więc podzielę się z Wami moją historią.


Znudzony oczekiwaniem na produkcje mojego "wymarzonego" M340i Touring, zacząłem się rozglądać za innym autem.


W zeszłym tygodniu dostałem informację od Bawarii Katowice, że mają na stanie, dostępne od ręki X3 M40d.

Podobno było zarezerwowane, więc czekałem czwartek i piątek na info, czy będzie dostępne.


W piątek przyszła informacja, że jest ! No to ja - że biorę. Przygotowano umowę, zamówienie, wczoraj wysłałem zaliczkę i potwierdzenie przelewu.

Dziś dzwoni do mnie pracownik salonu i mówi, że jest problem ... :mad2: ... bo poprzedni klient zmienił zdanie i wcale nie chce rezygnować z zakupu.


Okazało się, że z poprzednim klientem nie została rozwiązana umowa, zanim reprezentant Bawarii Katowice podpisał umowę ze mną !!!


Obecnie sprawa wygląda tak, że są podpisane dwie umowy sprzedaży na dokładnie ten sam samochód.


Zapraszam do śledzenia tej komedii, będę na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.

 

Akurat jeśli chodzi o dealera Bawaria to nie jestem zdziwiony, bo nie ma w PL gorszego dealera, Katowice chyba w tym wątku się nie pojawiły. Doradca delikatnie mówiąc nie popisał się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawaria to istna komedia! Jak czytam to co piszecie, to włos mi się na głowie jeży.


Zamawiałem auto jeszcze pre-LCI w kwietniu, konwersja bez problemu, gwarancja ceny, produkcja 7.07, ponowne zamówienie (bo BMW PL dało ciała) i planowana produkcja wrzesień (ale może się przesunąć).


Panowie, centrala BMW PL dobrze robi, że was odsyła do dealera. Bo jak widać, to właśnie oni odpowiadają za wiele i to oni robią was albo w ciula, albo nie traktują poważnie. Biuletyny i inne sprawy, to są wewnętrzne kwestie między dealerem a BMW PL. Jeżeli dealer jest poważny i traktuje was jako na serio, to nie powinno być żadnych niedomówień czy niejasności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem parę dni temu, najlepsze rozmowy są w tym temacie, więc podzielę się z Wami moją historią.


Znudzony oczekiwaniem na produkcje mojego "wymarzonego" M340i Touring, zacząłem się rozglądać za innym autem.


W zeszłym tygodniu dostałem informację od Bawarii Katowice, że mają na stanie, dostępne od ręki X3 M40d.

Podobno było zarezerwowane, więc czekałem czwartek i piątek na info, czy będzie dostępne.


W piątek przyszła informacja, że jest ! No to ja - że biorę. Przygotowano umowę, zamówienie, wczoraj wysłałem zaliczkę i potwierdzenie przelewu.

Dziś dzwoni do mnie pracownik salonu i mówi, że jest problem ... :mad2: ... bo poprzedni klient zmienił zdanie i wcale nie chce rezygnować z zakupu.


Okazało się, że z poprzednim klientem nie została rozwiązana umowa, zanim reprezentant Bawarii Katowice podpisał umowę ze mną !!!


Obecnie sprawa wygląda tak, że są podpisane dwie umowy sprzedaży na dokładnie ten sam samochód.


Zapraszam do śledzenia tej komedii, będę na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.

 

Dziś dostałem informację, że finalnie rozwiązano umowę z poprzednim klientem i samochód będę mógł nabyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem parę dni temu, najlepsze rozmowy są w tym temacie, więc podzielę się z Wami moją historią.


Znudzony oczekiwaniem na produkcje mojego "wymarzonego" M340i Touring, zacząłem się rozglądać za innym autem.


W zeszłym tygodniu dostałem informację od Bawarii Katowice, że mają na stanie, dostępne od ręki X3 M40d.

Podobno było zarezerwowane, więc czekałem czwartek i piątek na info, czy będzie dostępne.


W piątek przyszła informacja, że jest ! No to ja - że biorę. Przygotowano umowę, zamówienie, wczoraj wysłałem zaliczkę i potwierdzenie przelewu.

Dziś dzwoni do mnie pracownik salonu i mówi, że jest problem ... :mad2: ... bo poprzedni klient zmienił zdanie i wcale nie chce rezygnować z zakupu.


Okazało się, że z poprzednim klientem nie została rozwiązana umowa, zanim reprezentant Bawarii Katowice podpisał umowę ze mną !!!


Obecnie sprawa wygląda tak, że są podpisane dwie umowy sprzedaży na dokładnie ten sam samochód.


Zapraszam do śledzenia tej komedii, będę na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.

 

Dziś dostałem informację, że finalnie rozwiązano umowę z poprzednim klientem i samochód będę mógł nabyć...

 

Nie wiem czego oczekiwałeś po M340i ale według mnie ani X3 40d ani X3 40i nie są w stanie zastąpić G21. Wszystko gorzej, z wyjątkiem większego o 50l bagażnika.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego oczekiwałeś po M340i ale według mnie ani X3 40d ani X3 40i nie są w stanie zastąpić G21. Wszystko gorzej, z wyjątkiem większego o 50l bagażnika.



Poczułem się wywołany do tablicy bo właśnie zamieniam g21 na x3 m40d. Jakość wykonania, przestronność, komfort, pakowność, łatwość wsiadania/wysiadania. X3 bije g21 na głowę.


Dopóki nie zamówiłem x3, byłem przekonani, że to g21 na większych kółkach, a to niestety inna klasa wykonania.

Pozdrawiam


Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego oczekiwałeś po M340i ale według mnie ani X3 40d ani X3 40i nie są w stanie zastąpić G21. Wszystko gorzej, z wyjątkiem większego o 50l bagażnika.

 

Poczułem się wywołany do tablicy bo właśnie zamieniam g21 na x3 m40d. Jakość wykonania, przestronność, komfort, pakowność, łatwość wsiadania/wysiadania. X3 bije g21 na głowę.


Dopóki nie zamówiłem x3, byłem przekonani, że to g21 na większych kółkach, a to niestety inna klasa wykonania.

Witam podobnie myślącego kolegę.. :)

Edytowane przez ajt22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego oczekiwałeś po M340i ale według mnie ani X3 40d ani X3 40i nie są w stanie zastąpić G21. Wszystko gorzej, z wyjątkiem większego o 50l bagażnika.

 

Poczułem się wywołany do tablicy bo właśnie zamieniam g21 na x3 m40d. Jakość wykonania, przestronność, komfort, pakowność, łatwość wsiadania/wysiadania. X3 bije g21 na głowę.


Dopóki nie zamówiłem x3, byłem przekonani, że to g21 na większych kółkach, a to niestety inna klasa wykonania.



Miałem użyczenie X3 LCI 30i na weekend i w porównaniu do pre LCI lift zmienił dużo na korzyść. Gdybym potrzebował suva i chciał czekać kolejny rok na auto pewnie bym poszedł w małą „X5”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem parę dni temu, najlepsze rozmowy są w tym temacie, więc podzielę się z Wami moją historią.


Znudzony oczekiwaniem na produkcje mojego "wymarzonego" M340i Touring, zacząłem się rozglądać za innym autem.


W zeszłym tygodniu dostałem informację od Bawarii Katowice, że mają na stanie, dostępne od ręki X3 M40d.

Podobno było zarezerwowane, więc czekałem czwartek i piątek na info, czy będzie dostępne.


W piątek przyszła informacja, że jest ! No to ja - że biorę. Przygotowano umowę, zamówienie, wczoraj wysłałem zaliczkę i potwierdzenie przelewu.

Dziś dzwoni do mnie pracownik salonu i mówi, że jest problem ... :mad2: ... bo poprzedni klient zmienił zdanie i wcale nie chce rezygnować z zakupu.


Okazało się, że z poprzednim klientem nie została rozwiązana umowa, zanim reprezentant Bawarii Katowice podpisał umowę ze mną !!!


Obecnie sprawa wygląda tak, że są podpisane dwie umowy sprzedaży na dokładnie ten sam samochód.


Zapraszam do śledzenia tej komedii, będę na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.

 

Dziś dostałem informację, że finalnie rozwiązano umowę z poprzednim klientem i samochód będę mógł nabyć...

 

Nie wiem czego oczekiwałeś po M340i ale według mnie ani X3 40d ani X3 40i nie są w stanie zastąpić G21. Wszystko gorzej, z wyjątkiem większego o 50l bagażnika.

 

Dostępności! :D

Na M340i touring bym czekał jeszcze nie wiadomo ile, x3 była od ręki. Wziąłem. W ciągu 1-2 tygodni odbieram i jeżdżę nowym autem, z większym prześwitem, które lepiej pokona szutrowe, dziurawe drogi niż 3ka oraz będzie zadawalajaco palić w trasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.