Skocz do zawartości

opóźnienie w odbiorze.


pawel629

Rekomendowane odpowiedzi

przed chwilą rozmawiałem z moim handlowcem i powiedział:

-że żadnego aneksu nie potrzeba, wszystko zostaje po staremu, cena również, jeśli to prawda to dla mnie duża korzyść, zamawiałem bez navi...

-produkcja rusza od lipca ale realne terminy odbioru to 3-4 mce od produkcji czy mocno po pierwotnym terminie...

-wszystko co on mówi, przyjmuję z przymrużeniem oka i nie traktuje jako 100% prawdę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
przed chwilą rozmawiałem z moim handlowcem i powiedział:

-że żadnego aneksu nie potrzeba, wszystko zostaje po staremu, cena również, jeśli to prawda to dla mnie duża korzyść, zamawiałem bez navi...

-produkcja rusza od lipca ale realne terminy odbioru to 3-4 mce od produkcji czy mocno po pierwotnym terminie...

-wszystko co on mówi, przyjmuję z przymrużeniem oka i nie traktuje jako 100% prawdę

Już na wstępie powiedział bzdurę bo na pewno nie będzie przerwy w dostawach na 4 miesiące.

Po prostu chce ugrać sobie od razu dłuższy termin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą rozmawiałem z moim handlowcem i powiedział:

-że żadnego aneksu nie potrzeba, wszystko zostaje po staremu, cena również, jeśli to prawda to dla mnie duża korzyść, zamawiałem bez navi...

-produkcja rusza od lipca ale realne terminy odbioru to 3-4 mce od produkcji czy mocno po pierwotnym terminie...

-wszystko co on mówi, przyjmuję z przymrużeniem oka i nie traktuje jako 100% prawdę

Już na wstępie powiedział bzdurę bo na pewno nie będzie przerwy w dostawach na 4 miesiące.

Po prostu chce ugrać sobie od razu dłuższy termin.

 

pytanie jak będzie ustalana kolejność na produkcję lci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą rozmawiałem z moim handlowcem i powiedział:

-że żadnego aneksu nie potrzeba, wszystko zostaje po staremu, cena również, jeśli to prawda to dla mnie duża korzyść, zamawiałem bez navi...

-produkcja rusza od lipca ale realne terminy odbioru to 3-4 mce od produkcji czy mocno po pierwotnym terminie...

-wszystko co on mówi, przyjmuję z przymrużeniem oka i nie traktuje jako 100% prawdę

Już na wstępie powiedział bzdurę bo na pewno nie będzie przerwy w dostawach na 4 miesiące.

Po prostu chce ugrać sobie od razu dłuższy termin.

 

pytanie jak będzie ustalana kolejność na produkcję lci...

 


Ja zakładam, że wszystkie Pre-LCI, które nie zostaną wyprodukowane do momentu przezbrojenia fabryki na produkcję LCI, zostaną konwertowane na LCI. Przecież kolejka oczekujących w fabryce sięga co najmniej kilkunastu tysięcy zamówień. Czy na prawdę ktoś myśli, że fabryka uzna te zamówienia za niewykonalne i je ot tak anuluje? Zakładam, że jakaś akceptacja "dopasowania" konfiguracji do LCI powinna być, ale wolumen produkcji prawdopodobnie pójdzie do realizacji zgodnie z kolejką oczekujących, a którzy złożyli jeszcze zamówienie na Pre-LCI.


Może kolega Marcin z fabryki się wypowie, bo on chyba najlepiej z nas wszystkich wie jak to będzie wyglądało od strony zarządzania produkcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kolega Marcin z fabryki się wypowie, bo on chyba najlepiej z nas wszystkich wie jak to będzie wyglądało od strony zarządzania produkcją.

 

Najlepiej jakby się kolega Marcin wypowiedział z jakiego powodu fabryka zrzuca zamówienia z 112 na 105 kilka razy z rzędu. A może to nie fabryka a dealer/cenrtala BMW to robi? Że niby nasze auto już prawie miało się produkować a tu masz Ci los, fabryka odrzuciła z jakiegoś powodu. W sensie taka ściema dla klienta bo inne, ważniejsze zamówienie mieli na jego miejsce... A w przypadku Szakala - gdy dealerowi się nie spodobało że musi mu dać LCI, nagle od razu produkcja jego auta rusza. Magia. Reasumując, Marcinie, kto nas robi w CH?

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą rozmawiałem z moim handlowcem i powiedział:

-że żadnego aneksu nie potrzeba, wszystko zostaje po staremu, cena również, jeśli to prawda to dla mnie duża korzyść, zamawiałem bez navi...

-produkcja rusza od lipca ale realne terminy odbioru to 3-4 mce od produkcji czy mocno po pierwotnym terminie...

-wszystko co on mówi, przyjmuję z przymrużeniem oka i nie traktuje jako 100% prawdę

 


Ja zakładam, że wszystkie Pre-LCI, które nie zostaną wyprodukowane do momentu przezbrojenia fabryki na produkcję LCI, zostaną konwertowane na LCI. Przecież kolejka oczekujących w fabryce sięga co najmniej kilkunastu tysięcy zamówień. Czy na prawdę ktoś myśli, że fabryka uzna te zamówienia za niewykonalne i je ot tak anuluje? Zakładam, że jakaś akceptacja "dopasowania" konfiguracji do LCI powinna być, ale wolumen produkcji prawdopodobnie pójdzie do realizacji zgodnie z kolejką oczekujących, a którzy złożyli jeszcze zamówienie na Pre-LCI.


Może kolega Marcin z fabryki się wypowie, bo on chyba najlepiej z nas wszystkich wie jak to będzie wyglądało od strony zarządzania produkcją.



Ja nie wiem, czy wy nie czytacie postów czy co? Kolega Marcin już się dawno wypowiedział, preLCI będzie nadal równolegle produkowane, mimo, że LCI rusza w lipcu. To jest właśnie info od Marcina prosto z fabryki! Nie wiem, ile razy trzeba to powtarzać :-) Over

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą rozmawiałem z moim handlowcem i powiedział:

-że żadnego aneksu nie potrzeba, wszystko zostaje po staremu, cena również, jeśli to prawda to dla mnie duża korzyść, zamawiałem bez navi...

-produkcja rusza od lipca ale realne terminy odbioru to 3-4 mce od produkcji czy mocno po pierwotnym terminie...

-wszystko co on mówi, przyjmuję z przymrużeniem oka i nie traktuje jako 100% prawdę

 


Ja zakładam, że wszystkie Pre-LCI, które nie zostaną wyprodukowane do momentu przezbrojenia fabryki na produkcję LCI, zostaną konwertowane na LCI. Przecież kolejka oczekujących w fabryce sięga co najmniej kilkunastu tysięcy zamówień. Czy na prawdę ktoś myśli, że fabryka uzna te zamówienia za niewykonalne i je ot tak anuluje? Zakładam, że jakaś akceptacja "dopasowania" konfiguracji do LCI powinna być, ale wolumen produkcji prawdopodobnie pójdzie do realizacji zgodnie z kolejką oczekujących, a którzy złożyli jeszcze zamówienie na Pre-LCI.


Może kolega Marcin z fabryki się wypowie, bo on chyba najlepiej z nas wszystkich wie jak to będzie wyglądało od strony zarządzania produkcją.

 

Ja nie wiem, czy wy nie czytacie postów czy co? Kolega Marcin już się dawno wypowiedział, preLCI będzie nadal równolegle produkowane, mimo, że LCI rusza w lipcu. To jest właśnie info od Marcina prosto z fabryki! Nie wiem, ile razy trzeba to powtarzać :-) Over




Chciałbym zobaczyć jak jakikolwiek klient odbiera pre-LCI w listopadzie/grudniu :)


Po co mieliby jeszcze produkować pre-LCI po lipcu, skoro nikt nie może ich już nawet zamawiać (a każdą produkcję po lipcu zmieniają na LCI)? Chciałbym w to wierzyć, ale to nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą rozmawiałem z moim handlowcem i powiedział:

-że żadnego aneksu nie potrzeba, wszystko zostaje po staremu, cena również, jeśli to prawda to dla mnie duża korzyść, zamawiałem bez navi...

-produkcja rusza od lipca ale realne terminy odbioru to 3-4 mce od produkcji czy mocno po pierwotnym terminie...

-wszystko co on mówi, przyjmuję z przymrużeniem oka i nie traktuje jako 100% prawdę

 


Ja zakładam, że wszystkie Pre-LCI, które nie zostaną wyprodukowane do momentu przezbrojenia fabryki na produkcję LCI, zostaną konwertowane na LCI. Przecież kolejka oczekujących w fabryce sięga co najmniej kilkunastu tysięcy zamówień. Czy na prawdę ktoś myśli, że fabryka uzna te zamówienia za niewykonalne i je ot tak anuluje? Zakładam, że jakaś akceptacja "dopasowania" konfiguracji do LCI powinna być, ale wolumen produkcji prawdopodobnie pójdzie do realizacji zgodnie z kolejką oczekujących, a którzy złożyli jeszcze zamówienie na Pre-LCI.


Może kolega Marcin z fabryki się wypowie, bo on chyba najlepiej z nas wszystkich wie jak to będzie wyglądało od strony zarządzania produkcją.

 

Ja nie wiem, czy wy nie czytacie postów czy co? Kolega Marcin już się dawno wypowiedział, preLCI będzie nadal równolegle produkowane, mimo, że LCI rusza w lipcu. To jest właśnie info od Marcina prosto z fabryki! Nie wiem, ile razy trzeba to powtarzać :-) Over



to wklej taki cytat kolegi Marcina, wg mnie nic takiego nie mówił... Jedyne co twierdził to, że lci zaczynają robić ok października co jak widać też nie jest zgodne z prawdą skoro startują w lipcu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem do weryfikacji specyfikacje lci.

 

A miałeś zamówione lasery? Zastanawiam się, czy BMW z automatu obniży cene przez brak tej opcji.

 

Chu... obniży , ja miałem led o rozszerzonym zkresie a tego co wiem od innego handlowca po moim numerze order zmienili mi na ten podstawowe które defacto są w standardzie , to też mi powinni teraz oddać 4500?

Bo chyba tyle kosztowały przy pre lci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem do weryfikacji specyfikacje lci.

 

A miałeś zamówione lasery? Zastanawiam się, czy BMW z automatu obniży cene przez brak tej opcji.

 

Chu... obniży , ja miałem led o rozszerzonym zkresie a tego co wiem od innego handlowca po moim numerze order zmienili mi na ten podstawowe które defacto są w standardzie , to też mi powinni teraz oddać 4500?

Bo chyba tyle kosztowały przy pre lci

 

Skoro miałeś zamówione rozszerzone to teraz też powinieneś mieć rozszerzone…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na świeżo po wizycie u swojego dealera. Kilka rzeczy mi trochę naświetlił.

1. Problemy z zamówieniami w Bawarii, bo to z nią macie największy problem, zapewne wynikają z kasowania zamówień przez centralę na pojazdy flotowe (wypożyczalnie, car sharing itp.). Bawaria, aby dać lepsze rabaty (nawet 14%) podpina zapewne wasze zamówienia pod duże zamówienia. Jeżeli BMW je kasuje (bo się nie wyrabianą i nie wyrobią z pre-LCI), to macie problem bo dla BMW Polska nie istniejecie w bazie klientów.

2. Dla tych co podpisali umowy z gwarancją ceny, zaś dealer chce je nagle zmieniać, to zapewne dlatego że chce od was wyciągnąć więcej kasy. Lub ma złe relacje z BMW Polska (czyt. Bawaria). Mój dealer mi pokazał pismo, że dla wszystkich umów podpisanych i wprowadzonych do systemu przed dniem otrzymania pisma, gwarantuje utrzymanie cen.

3. Światła laserowe, które nie były wcześniej notyfikowane jako element którego nie będzie w LCI, powinny zostać zamienione na Adaptive LED, lub zostaną z automatu zamienione jeżeli były w pakiecie innowacji. Cena powinna zostać przez dealera odpowiednio dostosowana o różnicę między poprzednią ceną laserów a obecną LED’ów (lub pakietów).

4. System póki co na LCI przyjmuje zamówienia na produkcję wrześniową i dalszą. Mowa oczywiście o nowych zamówieniach. Wcześniej nie przyjmuje. Ale wiadomo, mogą być opóźnienia.


Podsumowując: ważne jest u jakiego dealera kupujecie. Są tacy co się lepiej dogadują z BMW Polska, są tacy co mniej. U tych co lepiej wszystko idzie bardziej gładko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na świeżo po wizycie u swojego dealera. Kilka rzeczy mi trochę naświetlił.

1. Problemy z zamówieniami w Bawarii, bo to z nią macie największy problem, zapewne wynikają z kasowania zamówień przez centralę na pojazdy flotowe (wypożyczalnie, car sharing itp.). Bawaria, aby dać lepsze rabaty (nawet 14%) podpina zapewne wasze zamówienia pod duże zamówienia. Jeżeli BMW je kasuje (bo się nie wyrabianą i nie wyrobią z pre-LCI), to macie problem bo dla BMW Polska nie istniejecie w bazie klientów.

2. Dla tych co podpisali umowy z gwarancją ceny, zaś dealer chce je nagle zmieniać, to zapewne dlatego że chce od was wyciągnąć więcej kasy. Lub ma złe relacje z BMW Polska (czyt. Bawaria). Mój dealer mi pokazał pismo, że dla wszystkich umów podpisanych i wprowadzonych do systemu przed dniem otrzymania pisma, gwarantuje utrzymanie cen.

3. Światła laserowe, które nie były wcześniej notyfikowane jako element którego nie będzie w LCI, powinny zostać zamienione na Adaptive LED, lub zostaną z automatu zamienione jeżeli były w pakiecie innowacji. Cena powinna zostać przez dealera odpowiednio dostosowana o różnicę między poprzednią ceną laserów a obecną LED’ów (lub pakietów).

4. System póki co na LCI przyjmuje zamówienia na produkcję wrześniową i dalszą. Mowa oczywiście o nowych zamówieniach. Wcześniej nie przyjmuje. Ale wiadomo, mogą być opóźnienia.


Podsumowując: ważne jest u jakiego dealera kupujecie. Są tacy co się lepiej dogadują z BMW Polska, są tacy co mniej. U tych co lepiej wszystko idzie bardziej gładko.

 

Późno się widujesz ze swoim dealerem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na świeżo po wizycie u swojego dealera. Kilka rzeczy mi trochę naświetlił.

1. Problemy z zamówieniami w Bawarii, bo to z nią macie największy problem, zapewne wynikają z kasowania zamówień przez centralę na pojazdy flotowe (wypożyczalnie, car sharing itp.). Bawaria, aby dać lepsze rabaty (nawet 14%) podpina zapewne wasze zamówienia pod duże zamówienia. Jeżeli BMW je kasuje (bo się nie wyrabianą i nie wyrobią z pre-LCI), to macie problem bo dla BMW Polska nie istniejecie w bazie klientów.

2. Dla tych co podpisali umowy z gwarancją ceny, zaś dealer chce je nagle zmieniać, to zapewne dlatego że chce od was wyciągnąć więcej kasy. Lub ma złe relacje z BMW Polska (czyt. Bawaria). Mój dealer mi pokazał pismo, że dla wszystkich umów podpisanych i wprowadzonych do systemu przed dniem otrzymania pisma, gwarantuje utrzymanie cen.

3. Światła laserowe, które nie były wcześniej notyfikowane jako element którego nie będzie w LCI, powinny zostać zamienione na Adaptive LED, lub zostaną z automatu zamienione jeżeli były w pakiecie innowacji. Cena powinna zostać przez dealera odpowiednio dostosowana o różnicę między poprzednią ceną laserów a obecną LED’ów (lub pakietów).

4. System póki co na LCI przyjmuje zamówienia na produkcję wrześniową i dalszą. Mowa oczywiście o nowych zamówieniach. Wcześniej nie przyjmuje. Ale wiadomo, mogą być opóźnienia.


Podsumowując: ważne jest u jakiego dealera kupujecie. Są tacy co się lepiej dogadują z BMW Polska, są tacy co mniej. U tych co lepiej wszystko idzie bardziej gładko.

 

Późno się widujesz ze swoim dealerem :mrgreen:

 

PKT 1 - Zapewne, zapewne

PKT 2 - Zapewne

PKT 3 - Powinny, powinna


na podstawie powyższych słów to można stwierdzić, że ziomkowi tylko coś się wydaje i sobie gdyba, a na 100% to nie wie czy tak jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.