Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Info od dealera, że w tym roku będą do odbioru sedany zamówione w te wakacje (tak, te co się właśnie skończyły), więc trochę mnie ścięło z nóg, bo czekam od początku roku. Także termin produkcji bliżej nie określony, beznadziejny tablet, brak laserów i niepewność co do ostatecznego wyposażenia i ceny powodują, że zastanawiam się nad wyciągnięciem zaliczki i udaniem się do konkurencji.

E klasa gdybym zamówił dziś to produkcja 18 stycznia i odbiór luty, więc o czym mówimy...

Opublikowano

W Stanach w duzych dealershipach mozesz kupic M3/4 od reki. Wchodzisz do salonu, placisz marze, lekko sie targujesz i wyjezdzasz. Nie czekaja tyle co my.

Jakoś, w ogóle nie jestem tym zdziwiony, ...niestety.

Co do oczekiwania 8 miesięcy to mega krótko zazwyczaj tylko z kolorami individual.

 

Jak to działa? Bierzesz kolor individual, reszta specyfikacji normalna i wybór lakieru decyduje, że masz auto gotowe po 6 miesiącach a typowy lakier czeka po 12 miesiecy ? :) To jest jakiś nonsens ;) Może niech wprowadzą jakąś flipową opłatę za priorytet jak Ryanair przy wejsciu na pokład Xd

Opublikowano
Zgadzam się z tobą i z twoim prawnikiem. Tylko problem polega na tym, że u nas sądy działają jak działają i ludzie unikają ich jak ognia i dealerzy o tym wiedzą, poza tym ich stać na grono dobrych prawników. Więc działają tak, aby klienci mieli odczucie, że sąd to jedyna droga. A wielu się nie chce, bo wszyscy wiemy jak działają nasze sądy i z jakimi kosztami to się wiąże. Ale jak już pisałem wcześniej, im bardziej będziesz na nich napierać, tym bardziej skłonni będą do ugody, bo sami też nie chcą iść do sądu. Kwestia wypracowania odpowiedniej ugody.

 

W tym aspekcie w pełni się zgadzamy. Kłopot na razie polega na tym, że dealer gra nieczysto i tak jakby już miał kupca na moje auto. Zamiast rzetelnie informować od samego początku czy chociażby teraz spróbować znaleźć kompromis, to w pasywno-agresywny sposób komunikują wciąż, że albo zrobimy jak oni chcą, albo będą zmuszeni anulować zamówienie - co jak wiemy jest im jeszcze bardziej na rękę. To nie negocjacje a szantaż i próba wywierania wpływu z pozycji siły. Nie mam pojęcia jakie są dokładnie relacje między Grupą BMW i dealerami, ale skoro to dealerzy reprezentują firmę przed klientem, to wątpię żeby takie zachowania były akceptowane. Z tego tytułu pytałem o namiary na kogoś, kto mógłby doprowadzić do pionu dealera i przypomnieć mu, że wartości korporacyjne to nie tylko winny wisieć na ścianie.

 

Czy jest ktoś kto oddał sprawę do sądu...

Ja chciałem, ale 5% trzeba wpłacić wartości sporu, a zapis o covidzie w umowie , czyli w związku z tym braki w całej branży motoryzacyjnej itp... prawnik powiedział mi iż do wygrania ale może ciągnąć się to długo...

po rocznym oczekiwaniu, pomimo iż już miałem date produkcji itp... samochód miał być droższy o 34 tyś, przy jednoczesnym jego jakndla mnie mniejszej atrakcyjności... brzydszy zderzak, tablet itp...

Po prostu zrezygnowałem, trafiło się coś innego od ręki, i jestem mega zadowolony...

aczkolwiek cena z zamówienia 2021 była bezkonkurecyjna i człowiek zawsze będzie pamiętał że umowy zamówień z BMW są jednostronne.

Jak ktoś.ma czas i kase to niech zrobi porządek, w szczególności z dealerami którzy wydawali auta zamówione później, a nas trzymali aby wpóścić w.LCI

Opublikowano
Co do tabletka w srodku, to idzie przełknąć. Do przeżycia

Mam go od miesiąca i zdecydowanie wolę stary środek.

Jakbym mógł zamienić auto na identyczne ze starym środkiem nawet chwilę bym się nie zastanawiał.

 

M340i wyprodukowane w pierwszym tygodniu LCI. Jeżdzę nim już 2,5 miesiąca i zrobiłem 6 tys km. Na początku byłem załamany tym nowym kokpitem z wielkim tabletem. Teraz jestem w nim zakochany i w życiu bym już nie zamienił na stary środek, który jakby nie było i tak miał elektroniczne zegary, więc nie ma co mówić o jakimś analogu w okrągłymi zegarami, do których wszyscy wzdychamy. Funkcjonalnie bajeczka! A do tego na żywo wygląda to naprawdę dobrze i nie czuje się żadnej tandety, której można się było doszukiwać na zdjęciach. A biorąc pod uwagę, że nowy MPak look w M340i jest boski naprawdę patrzę już na preLCi jak na serię F30, mimo, że jest nadal piękna :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
Co do tabletka w srodku, to idzie przełknąć. Do przeżycia

Mam go od miesiąca i zdecydowanie wolę stary środek.

Jakbym mógł zamienić auto na identyczne ze starym środkiem nawet chwilę bym się nie zastanawiał.

 

M340i wyprodukowane w pierwszym tygodniu LCI. Jeżdzę nim już 2,5 miesiąca i zrobiłem 6 tys km. Na początku byłem załamany tym nowym kokpitem z wielkim tabletem. Teraz jestem w nim zakochany i w życiu bym już nie zamienił na stary środek, który jakby nie było i tak miał elektroniczne zegary, więc nie ma co mówić o jakimś analogu w okrągłymi zegarami, do których wszyscy wzdychamy. Funkcjonalnie bajeczka! A do tego na żywo wygląda to naprawdę dobrze i nie czuje się żadnej tandety, której można się było doszukiwać na zdjęciach. A biorąc pod uwagę, że nowy MPak look w M340i jest boski naprawdę patrzę już na preLCi jak na serię F30, mimo, że jest nadal piękna :-)

Patrzysz na pre-LCI jak na F30 a to nadal techniczne 1:1 takie samo auto jak odebrałeś. Dostałeś nowy zderzak, gorsze lampy od laserów i już uważasz że to F30 :lol: :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W G20 LCI spowodowało duże różnice z zewnątrz i mimo że też przedlift jest ładniejszy zwłaszcza z tyłu to jednak lift to lift i dla samej wartości wg mnie plus nie minus. W M3 Lifting to tylko wnętrze i tutaj nie ma żadnych plusów. Nie wiem czy miałeś do czynienia z przed liftem ja mam w m340 i wszystko jest na minus.

Deska wygląda dużo gorzej dużo mniej sportowo i klasycznie. Tablet doczepiony na siłe bez pomyslu kompletnie.

Zegary są dużo brzydsze mniej czytelne i do wyboru mamy tylko jedną opcję na środku. W przedlifcie mogliśmy wybrać sobie dwie opcje według ustawień użytkownika na środku i w polu obrotomierza.

Sterowanie klimatyzacją i podgrzewaniem foteli to dramat w porównaniu do przedlifta. No i zniknęły fizyczne guziki pod którymi można było sobie zaprogramować skróty to było bardzo wygodne.

O takich detalach jak nakladki progowe z napisem m3 zamiast m3 competition czy brak loga m3 competition na konsoli środkowej już nie wspominam bo to detale ale były fajne.

Opublikowano

Mam go od miesiąca i zdecydowanie wolę stary środek.

Jakbym mógł zamienić auto na identyczne ze starym środkiem nawet chwilę bym się nie zastanawiał.

 

M340i wyprodukowane w pierwszym tygodniu LCI. Jeżdzę nim już 2,5 miesiąca i zrobiłem 6 tys km. Na początku byłem załamany tym nowym kokpitem z wielkim tabletem. Teraz jestem w nim zakochany i w życiu bym już nie zamienił na stary środek, który jakby nie było i tak miał elektroniczne zegary, więc nie ma co mówić o jakimś analogu w okrągłymi zegarami, do których wszyscy wzdychamy. Funkcjonalnie bajeczka! A do tego na żywo wygląda to naprawdę dobrze i nie czuje się żadnej tandety, której można się było doszukiwać na zdjęciach. A biorąc pod uwagę, że nowy MPak look w M340i jest boski naprawdę patrzę już na preLCi jak na serię F30, mimo, że jest nadal piękna :-)

Patrzysz na pre-LCI jak na F30 a to nadal techniczne 1:1 takie samo auto jak odebrałeś. Dostałeś nowy zderzak, gorsze lampy od laserów i już uważasz że to F30 :lol: :D



Chodziło mi tylko i wyłącznie o aspekt wizualny i uczucie świeżości. To oczywiste, że G20 jest o niebo lepszą konstrukcją od F30. Jeździłem E46, E91, F31 i teraz G21. Po mega udanych 3 litrowych E46, i E91, F31 jeździło mi się jak galaretą. 330d w xdrive zrobiona na 305 koni, a praktycznie przez całe 6,5 roku jeździłem nią w trybie SPORT, bo tylko w nim układ kierowniczy był znośny. W G20/21 mamy na szczęście powrót do korzeni marki i jeździ wyśmienicie :-) Także nie trzeba mi tłumaczyć oczywistości :-)


A co do laserów, nad stratą których bardzo też ubolewałem, to kiedy wczytałem się w temat, okazało się, że de facto były też mocnymi ledami. Nie wiem, czy jesteś świadomy, ale one odpalają się tylko w specyficznych momentach, a kiedy działa asystent świateł drogowych i wycina światła pod nadjeżdzające auta, to i tak robi to na takich samych ledach jak w LCI przy adaptacyjnych. Jedyną różnicą jest moment, kiedy jest ciemno i pusto, który zdarza się raz na ruski rok :-) No chyba, że jeździsz w Stanach i pokonujesz bezkresne tereny, gdzie taki laser może sobie poświecić dłużej :-)


Pozdr

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
E klasa gdybym zamówił dziś to produkcja 18 stycznia i odbiór luty, więc o czym mówimy...

 

Jaki z ciekawości Mercedes ma poziom rabatowania ?

Opublikowano
W G20 LCI spowodowało duże różnice z zewnątrz i mimo że też przedlift jest ładniejszy zwłaszcza z tyłu to jednak lift to lift i dla samej wartości wg mnie plus nie minus. W M3 Lifting to tylko wnętrze i tutaj nie ma żadnych plusów. Nie wiem czy miałeś do czynienia z przed liftem ja mam w m340 i wszystko jest na minus.

Deska wygląda dużo gorzej dużo mniej sportowo i klasycznie. Tablet doczepiony na siłe bez pomyslu kompletnie.

Zegary są dużo brzydsze mniej czytelne i do wyboru mamy tylko jedną opcję na środku. W przedlifcie mogliśmy wybrać sobie dwie opcje według ustawień użytkownika na środku i w polu obrotomierza.

Sterowanie klimatyzacją i podgrzewaniem foteli to dramat w porównaniu do przedlifta. No i zniknęły fizyczne guziki pod którymi można było sobie zaprogramować skróty to było bardzo wygodne.

O takich detalach jak nakladki progowe z napisem m3 zamiast m3 competition czy brak loga m3 competition na konsoli środkowej już nie wspominam bo to detale ale były fajne.

 

Jeśli oceniasz po zdjęciach to owszem. W realu LCI wygląda o niebo lepiej i wg mnie wygląda lepiej niż preLCI. Zauważyłem, że każdy mój kolega, który krytykował LCI na fotach, po obejrzeniu mojej na żywo odszczekuje i stwierdza, że wygląda bosko. Dotyczy to również tyłu. To samo dotyczy środka, tablet też nie wygląda jak na fotach, w rzeczywistości wygląda solidnie, w ogóle nie czuć tandety i nie jest to moje, jakby nie było subiektywne zdanie a osób postronnych.


Co do zegarów, to nie wiem o czym mowisz, bo są 3 layouty do wyboru. Fakt, że nie na do wyboru imitacji klasyków, analogowych okrągłych, ale w preLCI jest tak samo, też ich nie ma. Jak napisałem wyżej, jak patrze teraz na preLCI, to już w niej widzę poprzedni model, mimo, że oczywiście to tylko facelift. Jednak chyba najbardziej wyraźny facelift w stosunku do faceliftów poprzednich generacji. Wracając do zegarów, są równie czytelne a cały iDrive 8 o niebo lepszy w obsłudze i intuicyjny. Brak przycisków ogrzewania foteli i klimy, jest tak rozwiązany, że jest i tak dostępny na jedno kliknięcie, zawsze na dole pod ekranem głównym. Wystarczy się przestawić i jest to równie wygodne. A przynajmniej przy włączaniu ogrzewania fotela po jednym kliknięciu mam najsłabsze grzanie a w przyciskach zawsze musiałem 3 razy nacisnąć :-)


Także jak widać, są gusta i guściki :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano

Ze zdjęć byłem bardzo zagorzałym przeciwnikiem tableta. Nie mniej po oględzinach i4 miałem już dość pomieszane odczucia.

Nadal wolałbym przyciski do klimy i fotela, ale tablet ma jedna fajna rzecz - nie ma tych plastikowych czarnych zabiłem, które trochę mi nie pasowały przy pre lci. Dla mnie obie wersje kokpitu maja swoje fajne i słabe strony

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wookie ja to oceniam z autopsji. Mamy zarówno M340i pre lci jak i M3 LCI. Często nawet jednego dnia jeżdżę obydwoma autami więc mam idealne porównanie id8 i id7. G20 LCI widziałem wielokrotnie będąc w aso i dla mnie przód jest ok aczkolwiek wolę przedlift bo polift wygląda jak bez m pakietu a dyfuzor tył to dramat w lci.

Co do zegarów chodzi mi o to że w przedlifcie możesz sobie ustawić na środku asystenta pasa lub nawigację a przy obrotomierzu np spalanie, radio itd. W LCI mozesz tylko ustawić coś w środkowej części i tylko jedną opcję to duży minus w użyteczności.

Opublikowano
Wookie ja to oceniam z autopsji. Mamy zarówno M340i pre lci jak i M3 LCI. Często nawet jednego dnia jeżdżę obydwoma autami więc mam idealne porównanie id8 i id7. G20 LCI widziałem wielokrotnie będąc w aso i dla mnie przód jest ok aczkolwiek wolę przedlift bo polift wygląda jak bez m pakietu a dyfuzor tył to dramat w lci.

Co do zegarów chodzi mi o to że w przedlifcie możesz sobie ustawić na środku asystenta pasa lub nawigację a przy obrotomierzu np spalanie, radio itd. W LCI mozesz tylko ustawić coś w środkowej części i tylko jedną opcję to duży minus w użyteczności.

 

No tak, ale masz za to możliwość otwarcia kilku okien na raz na prawym ekranie, które do tego możesz w każdej chwili przesunąć palcem na następne tam ustawione.


Co do tylnego "dyfuzora' który oczywiście żadnym dyfuzorem nie jest, to ten nowy ma swój sens i zamyka całość nowego wyglądu, wg mnie pasuje i wygląda bardziej agresywnie.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, ja do tego wątku zaglądam żeby o opóźnieniach poczytać :D

Racja. Te posty powinny być przeniesione do wątku o G20 LCI. Nawet nie zwróciłem uwagi że.to nie ten temat :cool2:

Opublikowano
Panowie, ja do tego wątku zaglądam żeby o opóźnieniach poczytać :D

Racja. Te posty powinny być przeniesione do wątku o G20 LCI. Nawet nie zwróciłem uwagi że.to nie ten temat :cool2:

 

Już się zamykamy! :-) Zwłaszcza, że już odebraliśmy. Ale pewnie przez to, że tak długo czekaliśmy, wchodzimy tu, od czasu do czasu, z przyzwyczajenia :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
Jeśliby kogoś to interesowało: zamówienie z przełomu czerwca/maja 2022 - produkcja zaplanowana na 17-23 października, zamówienie przeskoczyło na 31-06 listopada więc niebawem może dam znać, czy będzie kontynuacja wypadania auta z produkcji,czy może jednak dojdzie do realizacji. Auto produkowane w Niemczech, transport podobno około 2 tyg do salonu.
Opublikowano
Jeżeli zamówienie z czerwca tego roku, to i tak bardzo szybko już masz jakieś ruchy związane z produkcją, patrząc na to ile inni musieli czekać. Sprawdź czy przypadkiem cokolwiek z twojej konfiguracji nie jest na restrykcjach. Bo dealer może cię o tym nie informować i będą ci przesuwać produkcję. A może się okazać, że restrykcja to coś, bez czego w sumie się obejdziesz.
Opublikowano
Patrząc na to co tu jest napisane i po info z salonu dochodzę do pewnej wizji. Dożyliśmy czasów gdy wychodzi jakiś model samochodu i następnie czas oczekiwania jest tak długi, że w międzyczasie wychodzi LCI i wszystkie zamówienia przechodzą w LCI. Model orginalny pre LCI istnieć będzie jedynie w prospektach i obrazkach w internecie. Zaś jakieś pojedyncze sztuki pre LCI staną sie rarytasami kolekcjonerskimi sprzedawanymi za miliony.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze początkiem 21 było normalnie. Ja czekałem niecałe 4 miesiące. Potem się wszystko wyłożyło i niestety wielu nieuczciwych dealerów to wykorzystało. Patrząc przez pryzmat choćby opinii na tym forum okazuje się, że są miejsca gdzie zmiana preLCI na LCI przebiegła sprawnie i szybko.

Jedyny wniosek z tego to piętnowanie przynajmniej na forum nieuczciwych praktyk dealerów oszustów, jednocześnie promowanie tych podchodzących fair. Oczywiście jest to marzenie ściętej głowy, być może jednak rynek w jakimś stopniu to zweryfikuje, choć wątpię, bo zbyt wielu jest nieświadomych sytuacji jaka obecnie ma miejsce na rynku.


Istnieje też możliwość, że fakt, iż BMW wypuszcza na rynek kolejne modele, które estetyką znacząco odbiegają od konkurencji in minus, to o za jakiś czas to BMW będzie musiało zmienić podejście, jak to miało miejsce podczas ery Pana Chrisa Bangle i Jego wybitnie pięknej serii 7.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśliby kogoś to interesowało: zamówienie z przełomu czerwca/maja 2022 - produkcja zaplanowana na 17-23 października, zamówienie przeskoczyło na 31-06 listopada więc niebawem może dam znać, czy będzie kontynuacja wypadania auta z produkcji,czy może jednak dojdzie do realizacji. Auto produkowane w Niemczech, transport podobno około 2 tyg do salonu.

 

Bardzo szybko życzę powodzenia jaka wersja?

 

Istnieje też możliwość, że fakt, iż BMW wypuszcza na rynek kolejne modele, które estetyką znacząco odbiegają od konkurencji in minus, to o za jakiś czas to BMW będzie musiało zmienić podejście, jak to miało miejsce podczas ery Pana Chrisa Bangle i Jego wybitnie pięknej serii 7.

 

Mam nadzieję że szybko zwolnią aktualnego stylisę bo to jest naprawdę dramat wszystkie kolejne modele wyglądają tragicznie i kompletnie nie spójnie.

Wszyscy światowi styliści łapią się za głowy co bmw wypuszcza.

M3 Kupiłem ze względu na właściwości i korzystną w stosunku do konkurencji cenę. Jeżeli chodzi o przód kompletnie mi się nie podoba i nie przyzwyczaję się do tego. Psuje mi całkowicie odbiór tego samochodu zaraz za tabletem w kolejce.

BMW uważa że to stylistyczny sukces bo sprzedaż jest bardzo duża ale sprzedaż jest duża nie ze względu na wygląd tylko właśnie na właściwości i bardzo korzystną cenę. Teraz jeszcze napęd awd i wersja touring więc myślę że sprzedaż tej m3 będzie rekordowa.

Mimo wszystko wszędzie w internecie nawet wśród ludzi którzy kupili ten samochód wygląd przodu jest wciąż krytykowany. Obawiam się że jak BMW sprawdzi statystyki sprzedaży to stylista może czuć się bezpieczny.

Seria 7 jeżeli chodzi o stylistykę zewnętrzną to jest po prostu katastrofa większa niż projekt Chrisa Bangla.

Opublikowano
Jeśliby kogoś to interesowało: zamówienie z przełomu czerwca/maja 2022 - produkcja zaplanowana na 17-23 października, zamówienie przeskoczyło na 31-06 listopada więc niebawem może dam znać, czy będzie kontynuacja wypadania auta z produkcji,czy może jednak dojdzie do realizacji. Auto produkowane w Niemczech, transport podobno około 2 tyg do salonu.

 

Bardzo szybko życzę powodzenia jaka wersja?

 

Istnieje też możliwość, że fakt, iż BMW wypuszcza na rynek kolejne modele, które estetyką znacząco odbiegają od konkurencji in minus, to o za jakiś czas to BMW będzie musiało zmienić podejście, jak to miało miejsce podczas ery Pana Chrisa Bangle i Jego wybitnie pięknej serii 7.

 

Mam nadzieję że szybko zwolnią aktualnego stylisę bo to jest naprawdę dramat wszystkie kolejne modele wyglądają tragicznie i kompletnie nie spójnie.

Wszyscy światowi styliści łapią się za głowy co bmw wypuszcza.

M3 Kupiłem ze względu na właściwości i korzystną w stosunku do konkurencji cenę. Jeżeli chodzi o przód kompletnie mi się nie podoba i nie przyzwyczaję się do tego. Psuje mi całkowicie odbiór tego samochodu zaraz za tabletem w kolejce.

BMW uważa że to stylistyczny sukces bo sprzedaż jest bardzo duża ale sprzedaż jest duża nie ze względu na wygląd tylko właśnie na właściwości i bardzo korzystną cenę. Teraz jeszcze napęd awd i wersja touring więc myślę że sprzedaż tej m3 będzie rekordowa.

Mimo wszystko wszędzie w internecie nawet wśród ludzi którzy kupili ten samochód wygląd przodu jest wciąż krytykowany. Obawiam się że jak BMW sprawdzi statystyki sprzedaży to stylista może czuć się bezpieczny.

Seria 7 jeżeli chodzi o stylistykę zewnętrzną to jest po prostu katastrofa większa niż projekt Chrisa Bangla.

 

Zgadzam się, bmw jeżeli chodzi o właściwości jezdne nie ma właściwie konkurencji, sam zacząłem się łamać czy może nie zrezygnować z zamówienia i nie wziąć kałdi ze stocku, jeździłem A6 i jeździłem wcześniej A4, żadne z nich nie dorasta pod względem prowadzenia do BMW, dodatkowo ten fatalny lag w skrzyni biegów. Poza tym to bardzo porządne auta, elegancko wykończone, niezawodność podobna albo i nawet lepsza niż w BMW. Co do nowej 7er, to BMW chyba przyjęło strategię, że olać Europę i tak najwięcej 7er sprzedaje się w Chinach, więć samochód ma być monstrualny, ma szokować i prowokować do komentarzy, jeżeli to drugie i trzecie jest powodowane jego ryjem to już nikt w to nie będzie wnikał i tak się sprzeda ;)

Opublikowano
Jeśliby kogoś to interesowało: zamówienie z przełomu czerwca/maja 2022 - produkcja zaplanowana na 17-23 października, zamówienie przeskoczyło na 31-06 listopada więc niebawem może dam znać, czy będzie kontynuacja wypadania auta z produkcji,czy może jednak dojdzie do realizacji. Auto produkowane w Niemczech, transport podobno około 2 tyg do salonu.

 

Bardzo szybko życzę powodzenia jaka wersja?


Nie dziekuje! 320i xdrive mpak

Opublikowano

Gratulacje! A czym się kierowałeś wybierając diesla? Pytam poważnie.

Masz pełen konfig jaki zamawiałeś, czy coś wypadło?

Opublikowano

Diesla wybrałem bo lubię, a reszta argumentów była już na tym forum wielokrotnie wymieniana.

Rok temu miałem swoją wymarzoną konfigurację , ale w międzyczasie była zmiana na LCI. Handlowiec przerobił speckę według swojego gustu na LCI, pozmieniał kolor, wyposażenie itd.

Miałem tego auta nie odbierać, ale ostatecznie dogadaliśmy się z dealerem. Po pierwszych 400km wrażenia mega pozytywne. Przesiadłem się z 520xd G31 i nie żałuję, gabarytowo trójka skrojona jak dla mnie na miarę, no i ten silnik wymiata.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.