Skocz do zawartości

opóźnienie w odbiorze.


pawel629

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Zamówienie 17.01.2022, odbiór 20.05.222 ;)

Wytrwałości:)

IMG-20220520-182204.jpg

 

Pięknie się prezentuje :cool2:

Natomiast o wytrwałości nie ma co wspominać, gdy czekasz 4 miesiące na auto ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówienie 17.01.2022, odbiór 20.05.222 ;)

Wytrwałości:)

IMG-20220520-182204.jpg

 

Po pierwsze gratulacje!!! Po drugie,, wytrwałości,,... Odebrales auto wcześniej w tych ciężkich czasach niż ja jak ten cały cyrk się zaczął. Twoje 4 miechy do moich 5 szczesciarzu. :mrgreen:

Ładnie się prezentuję!!! Będzie Pan zadowolony. ,, Bijemy,, się z żoną od roku kto dziś prowadzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Panowie. Niebawem pójdzie ceramika to wrzucę jakąś sesję foto ;)

Auto prowadzi się rewelacyjnie. Sztywne i całkiem ładnie się zbiera. Kolor portimao przyciąga wzrok i naprawdę robi mega robotę.


A wytrwałości chciałem życzyć tym którzy tyle czekają, aby się nie poddawali bo warto. Ja szczerze mówiąc nie wiem kiedy ten czas zleciał ;)

Bez-tytu-u.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ceramika

 

I co chwilę będzie „ojej, ceramika się zatkała”. Trzeba się umówić, oddać auto na cały dzień na odetkanie ceramiki (nabijanie w butelkę) za 1000 zł ;D No i to obchodzenie się jak z jajkiem przy myciu na myjniach… Że wam się chce z tym pierniczyć tyle… podziwiam.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokładnie, ja wole 2x w roku nałożyć dobry wosk

Ja polecam powłoki Gyeon np cancoat. Koszt aplikacji wraz z korektą typu one step w okolicy 1000zł i trzyma się pięknie przez rok. Żadne ceramiki po 3000zł nie mają sensu. Lepiej odnowić sobie coś takiego co rok i przy okazji usunąć drobne zarysowania, które przez ten czas powstały. Przy ceramice też powstaną nie wierzcie w bajki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ja wole 2x w roku nałożyć dobry wosk

Ja polecam powłoki Gyeon np cancoat. Koszt aplikacji wraz z korektą typu one step w okolicy 1000zł i trzyma się pięknie przez rok. Żadne ceramiki po 3000zł nie mają sensu. Lepiej odnowić sobie coś takiego co rok i przy okazji usunąć drobne zarysowania, które przez ten czas powstały. Przy ceramice też powstaną nie wierzcie w bajki.

 

Juz kiedys pisalem - raz zrobilem ceramike bo nowy samochod, bo drogi, bo rysy, bo paznokcie Małżonki... Nigdy więcej, wywalone pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie Panowie, a tak wracając do głównego nurtu dyskusji. Jak sprawy się miały w kontekście premier odświeżonych wersji serii 5 oraz x3 - ta ostatnio była przecież tak niedawno? Czy dominowało anulowanie umów przez salony i nakłanianie do podpisania nowych na Lifty (sytuacja tomson84) czy po prostu przez jakiś czas te dwie wersje były produkowane jednocześnie (mało ekonomicznie ale uczciwie) powiedzmy przez kilka następnych miesięcy? Przecież takie sytuacje jak nasza dzieje się raz na jakiś czas przy transformacji danej serii. Za każdym razem towarzyszy temu taki ból dupy klientów i nieuczciwość sprzedawcy?


Może ktoś się wypowie?


PS: autko z góry cudne, gratuluje i zazdroszczę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziś wskoczył w końcu status 150, więc zakładam że w ciągu miesiąca uda się odebrać auto :D

 

Gratuluję. A jaki miałeś wcześniej status? I na który tydzień masz produkcję?


No i czy masz w tym M340 lasery, head up? Sprawdzam na ile mam szanse też zaraz dostać 150, bo mam 23 tydzień

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie Panowie, a tak wracając do głównego nurtu dyskusji. Jak sprawy się miały w kontekście premier odświeżonych wersji serii 5 oraz x3 - ta ostatnio była przecież tak niedawno? Czy dominowało anulowanie umów przez salony i nakłanianie do podpisania nowych na Lifty (sytuacja tomson84) czy po prostu przez jakiś czas te dwie wersje były produkowane jednocześnie (mało ekonomicznie ale uczciwie) powiedzmy przez kilka następnych miesięcy? Przecież takie sytuacje jak nasza dzieje się raz na jakiś czas przy transformacji danej serii. Za każdym razem towarzyszy temu taki ból dupy klientów i nieuczciwość sprzedawcy?


Może ktoś się wypowie?


PS: autko z góry cudne, gratuluje i zazdroszczę :)

 

Już kiedyś o tym pisałem i wydaje mi się że w przypadku G20 dochodzi spory zator z zamówieniami które nie były na bieżąco dostarczane. Tak dużej ilość zamówionych i nie dostarczonych aut przy lifcie innych modeli raczej nie było.

Wydaje mi się że temat powinien być ogarnięty już dawno i G20LCI powinno być wprowadzone do produkcji w okresie w którym fabryka ogarnie wyprodukowanie PreLCI zamówionych przez klientów. Rozmowy o zmianie na LCI powinny być prowadzone z osobami które zamówiły powiedzmy w tym roku i było już wiadomo że się nie załapią na model przed liftem, a jednocześnie ich ceny zakupowe były wyższe.

Natomiast nie wyobrażam sobie żeby teraz przeliczali auta osobą które zamawiały w połowie zeszłego roku przy dużo korzystniejszych cenach. Te osoby powinny mieć priorytet w produkcji i dostać auta przez liftem w wcześnie ustalonych cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie Panowie, a tak wracając do głównego nurtu dyskusji. Jak sprawy się miały w kontekście premier odświeżonych wersji serii 5 oraz x3 - ta ostatnio była przecież tak niedawno? Czy dominowało anulowanie umów przez salony i nakłanianie do podpisania nowych na Lifty (sytuacja tomson84) czy po prostu przez jakiś czas te dwie wersje były produkowane jednocześnie (mało ekonomicznie ale uczciwie) powiedzmy przez kilka następnych miesięcy? Przecież takie sytuacje jak nasza dzieje się raz na jakiś czas przy transformacji danej serii. Za każdym razem towarzyszy temu taki ból dupy klientów i nieuczciwość sprzedawcy?


Może ktoś się wypowie?


PS: autko z góry cudne, gratuluje i zazdroszczę :)

 

Już kiedyś o tym pisałem i wydaje mi się że w przypadku G20 dochodzi spory zator z zamówieniami które nie były na bieżąco dostarczane. Tak dużej ilość zamówionych i nie dostarczonych aut przy lifcie innych modeli raczej nie było.

Wydaje mi się że temat powinien być ogarnięty już dawno i G20LCI powinno być wprowadzone do produkcji w okresie w którym fabryka ogarnie wyprodukowanie PreLCI zamówionych przez klientów. Rozmowy o zmianie na LCI powinny być prowadzone z osobami które zamówiły powiedzmy w tym roku i było już wiadomo że się nie załapią na model przed liftem, a jednocześnie ich ceny zakupowe były wyższe.

Natomiast nie wyobrażam sobie żeby teraz przeliczali auta osobą które zamawiały w połowie zeszłego roku przy dużo korzystniejszych cenach. Te osoby powinny mieć priorytet w produkcji i dostać auta przez liftem w wcześnie ustalonych cenach.

 

Mam info od mojego handlowca, a oni mają już wgląd w handlowy konfigurator wersji LCI, że nowa wersja nie jest wcale droższa. Wynika to z cięć kosztów, choćby przez wprowadzenie tego wielkiego ekranu i usunięciu wielu przycisków a co za tym idzie wielu wiązek kablowych. Także ponoć cena bazowa modelu jest niemal identyczna.

A dopłąty, o czym już pisano, wynikają z podwyższenia standardu i niedostępnych w LCI wersji najuboższych.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowa wersja nie jest wcale droższa

 

Większej bzdury nie słyszałem. Wersja LCI jest droższa o ok. 20 tyś zł uwzględniając dodatki które aktualnie są w standardzie wyposażenia.

Oczywiście że BMW usunęło z oferty "bieda-wersje" których wogóle być nie powinno, ale to była jedyna droga aby sprzedać w ub. roku 26 tyś aut w Polsce.


Podwyżki cen wersji pre-LCI które miały miejsce od początku roku, były niczym innym jak przygotowaniem rynku do nowych cen modelu LCI.


Dla porównania wklejam cenniki pre-LCI (zrzuty pochodzą z ofert ze stycznia 2022 roku):


320dx.jpg

320ix.jpg

330d.jpg

330e.jpg

330i.jpg

Edytowane przez bigdario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam info od mojego handlowca, a oni mają już wgląd w handlowy konfigurator wersji LCI, że nowa wersja nie jest wcale droższa. Wynika to z cięć kosztów, choćby przez wprowadzenie tego wielkiego ekranu i usunięciu wielu przycisków a co za tym idzie wielu wiązek kablowych. Także ponoć cena bazowa modelu jest niemal identyczna.

A dopłąty, o czym już pisano, wynikają z podwyższenia standardu i niedostępnych w LCI wersji najuboższych.

 

To nie jest prawda. W porówaniu do sierpnia 2021, moja konfiguracja jest droższa o 13 100, a w wersji po liftingu brakuje sterowania gestami (1400zł), reflektorów przeciwgmielnych (700zł) i reflektorów laserowych (do których przed liftingiem było jakieś 4600 dopłaty, jeśli dobrze pamietam). Nie jest to jakaś bieda wersja, bo miałem lasery, hud, aktywny tempomat, live cockpit professional.


Ale jeśli by to porównywać do cen z kwietnia 2022, to różnica rzeczywiśnie nie jest aż tak duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam info od mojego handlowca, a oni mają już wgląd w handlowy konfigurator wersji LCI, że nowa wersja nie jest wcale droższa. Wynika to z cięć kosztów, choćby przez wprowadzenie tego wielkiego ekranu i usunięciu wielu przycisków a co za tym idzie wielu wiązek kablowych. Także ponoć cena bazowa modelu jest niemal identyczna.

A dopłąty, o czym już pisano, wynikają z podwyższenia standardu i niedostępnych w LCI wersji najuboższych.

 

To nie jest prawda. W porówaniu do sierpnia 2021, moja konfiguracja jest droższa o 13 100, a w wersji po liftingu brakuje sterowania gestami (1400zł), reflektorów przeciwgmielnych (700zł) i reflektorów laserowych (do których przed liftingiem było jakieś 4600 dopłaty, jeśli dobrze pamietam). Nie jest to jakaś bieda wersja, bo miałem lasery, hud, aktywny tempomat, live cockpit professional.


Ale jeśli by to porównywać do cen z kwietnia 2022, to różnica rzeczywiśnie nie jest aż tak duża.


Wiadomo, że chodzi o porównanie ostatniego cennika wersji przedlift. W M340I, która z założenia ma w wersji podstawowej wszystkie elementy, które w wersjach słabszych w LCI podwyższają cenę ponoć cena jest niemal ta sama

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowa wersja nie jest wcale droższa

 

Większej bzdury nie słyszałem. Wersja LCI jest droższa o ok. 20 tyś zł uwzględniając dodatki które aktualnie są w standardzie wyposażenia.

Oczywiście że BMW usunęło z oferty "bieda-wersje" których wogóle być nie powinno, ale to była jedyna droga aby sprzedać w ub. roku 26 tyś aut w Polsce.


Podwyżki cen wersji pre-LCI które miały miejsce od początku roku, były niczym innym jak przygotowaniem rynku do nowych cen modelu LCI.


Dla porównania wklejam cenniki pre-LCI (zrzuty pochodzą z ofert ze stycznia 2022 roku):


320dx.jpg

320ix.jpg

330d.jpg

330e.jpg

330i.jpg

 

Po pierwsze podwyżki są wszędzie, niezależnie czy ktoś wprowadza nowy model czy nie. Po drugie należy porównywać cenę ostatnich preLCI i LCI uwzględniając oczywiście w pre LCI dodatkowe wyposażenie, potrzebne do wyrównania do nowego standardu. No i nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że to bzdura, skoro na razie nie można sobie skonfigurować LCI, bo na str konfiguratora nie ma :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że to bzdura, skoro na razie nie można sobie skonfigurować LCI, bo na str konfiguratora nie ma

 

Jest, tylko ukryty:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configure/G20

 

No i po wybraniu M340i cena podstawy 300k. Nie wiem nawet czy preLCI nie była wyższa, choć porównuje z moją G21 a w tym nowym są tylko sedany na razie

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój konfig m340i wychodzi o jakieś 3 tys zł więcej w konfiguratorze LCI (pamietajmy o braku brak laserów co pomniejsza różnicę w cenie) w porównaniu do przedlifta. Mimo to, nie ma tragedii. Niektóre opcje wyposażenia są nawet tańsze ( harman kardon i odpowiednik koloru oxide grey). Największa zwyżka ceny jest obecnie w postaci braku rabatu na zamawiane auto ;)
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój konfig m340i wychodzi o jakieś 3 tys zł więcej w konfiguratorze LCI (pamietajmy o braku brak laserów co pomniejsza różnicę w cenie) w porównaniu do przedlifta. Mimo to, nie ma tragedii. Niektóre opcje wyposażenia są nawet tańsze ( harman kardon i odpowiednik koloru oxide grey). Największa zwyżka ceny jest obecnie w postaci braku rabatu na zamawiane auto ;)

 

Ale ja nie pisałem o w pełni skonfigurowanym aucie, tylko o cenie bazowej. Zakładam, że producent i tak sobie wszystko odbije na wyposażeniu :-) No i rabaty oczywiście, ale te już są słabe od października.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.