Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj już to chyba tak nie działa. Sprzedaje właśnie Civika X przedlifta, trzyma cene jak złoto :P

Świat spalinowych silników dobiega końca więc spalinówki będą trzymać cenę.


Popyt napędza podaż, im mnie spalinówek na rynku tym więcej chętnych na ich zakup. Przy czasie życia i koszcie wymiany baterii rynek wtórny przestanie istnieć.


Takie moje zdanie. A ja z premedytacją zamawiałem w lutym żeby się załapać na preLCI :)

Jak BMW mogło odejść od klasyki i usunąć prawie wszystkie fizyczne przyciski - koszmar.


W teorii nowa X3 ma takie jak w aktualnej 3er zegary, plus trudno by było wrzucić do tego kokpitu z i4 klasyczne zegary (te podstawowe z 3er), a domyślam się, że jakaś cześć zamówionych aut ma je w konfigu. Może tylko zewnętrzny lift, a z opcji wyleci np tapicerka alcantara (info od sprzedawcy z Auto Fus, że wylatuje alcantara z BMW)?

Nowe i7? No bez jaj - to już nie jest BMW :( kiedyś pewnie sam coś takiego kupię bo nie będzie wyjścia ale będę się bronił tak długo jak się tylko da.


Zresztą zrezygnowałem z C AMG na rzecz BMW M340i między innymi ze wzgledu na full dotyk w Mercedesie vs. fizyczne przyciski w BMW :)

 


Tyle, że jeszcze nikt nie wie, jak faktycznie będzie wyglądał lift i czy zmienią się zegary na takie z i4 :-) Wszystko, o czym się mówi, to jedynie spekulacje, więc nie wiem, kto ci naopowiadał tych historii. A porównując z poprzednimi modelami, lifty zazwyczaj wprowadzały jedynie kosmetyczne zmiany. Przypuszczam, że zmienią się lekko przetłoczenia na karoserii i reflektory. Co do środka, to raczej mało prawdopodobne, bo to już za duża ingerencja. Także może się również okazać, że ten lift będzie korzyścią :-) Sam oczywiście wolałbym, żebym mój 23 tydzień się potwierdził i wskoczył wreszcie VIN, ale jak mi się przesunie na polift raczej nie będę płakał. (ktoś tu też pisał, że ma być opcja wyboru jeśli chodzi o zegary - ale mogło to też dotyczyć wyboru miedzy gorszymi zegarami a live cockpit pro, który i tak mam domyślnie w M340)


A co do ładowarki indukcyjnej, której nie mogłeś domówić, to polecam moje rozwiązanie. Też nie mogłem jej wybrać we wrześniu, więc kupiłem na amazon dedykowany zamiennik, który wchodzi w miejsce oryginału i ma jeszcze wyłącznik ON/OFF, którego fabryczne nie mają. A to ważne, bo wszyscy użytkownicy oryginalnych narzekają, że grzeją telefony i to do tego stopnia, że czasem aż carplay przestaje działać :-)



Także tym sposobem od stycznia mam łądowarkę do mojego M340 a auta nadal brak :-) :-)

 

Pojawiły się już zdjęcia po lifta z zewnątrz tylko wersja L na rynek chiński. Na grupie FB royal cars są.

 

W teorii w nowej X3 są zegary Live Cockpit Pro z g20, plus wydaje mi się ze do kokpitu i4 trudno by było wrzucić te klasyczne zegary z 3er (bez dopłaty), które napewno są jeszcze w konfigach zamówionych aut. Równie dobrze lifting może skończyć się na redesignie przodu, a w srodku wyleci np jakiś rodzaj tapicerki (wg handlowca z Auto Fus wylatuje tapicerka Alcantara).

Opublikowano

 


Tyle, że jeszcze nikt nie wie, jak faktycznie będzie wyglądał lift i czy zmienią się zegary na takie z i4 :-) Wszystko, o czym się mówi, to jedynie spekulacje, więc nie wiem, kto ci naopowiadał tych historii. A porównując z poprzednimi modelami, lifty zazwyczaj wprowadzały jedynie kosmetyczne zmiany. Przypuszczam, że zmienią się lekko przetłoczenia na karoserii i reflektory. Co do środka, to raczej mało prawdopodobne, bo to już za duża ingerencja. Także może się również okazać, że ten lift będzie korzyścią :-) Sam oczywiście wolałbym, żebym mój 23 tydzień się potwierdził i wskoczył wreszcie VIN, ale jak mi się przesunie na polift raczej nie będę płakał. (ktoś tu też pisał, że ma być opcja wyboru jeśli chodzi o zegary - ale mogło to też dotyczyć wyboru miedzy gorszymi zegarami a live cockpit pro, który i tak mam domyślnie w M340)


A co do ładowarki indukcyjnej, której nie mogłeś domówić, to polecam moje rozwiązanie. Też nie mogłem jej wybrać we wrześniu, więc kupiłem na amazon dedykowany zamiennik, który wchodzi w miejsce oryginału i ma jeszcze wyłącznik ON/OFF, którego fabryczne nie mają. A to ważne, bo wszyscy użytkownicy oryginalnych narzekają, że grzeją telefony i to do tego stopnia, że czasem aż carplay przestaje działać :-)



Także tym sposobem od stycznia mam łądowarkę do mojego M340 a auta nadal brak :-) :-)

 

Pojawiły się już zdjęcia po lifta z zewnątrz tylko wersja L na rynek chiński. Na grupie FB royal cars są.

 

W teorii w nowej X3 są zegary Live Cockpit Pro z g20, plus wydaje mi się ze do kokpitu i4 trudno by było wrzucić te klasyczne zegary z 3er (bez dopłaty), które napewno są jeszcze w konfigach zamówionych aut. Równie dobrze lifting może skończyć się na redesignie przodu, a w srodku wyleci np jakiś rodzaj tapicerki (wg handlowca z Auto Fus wylatuje tapicerka Alcantara).



A to akurat słabo, bo alkantara użytkowo bije na głowę każdą skórę. Całkowicie świadomie wybrałem w M340 domyślną półskórę z alkantarą, bo to znacznie wygodniejsze. W lecie brak mokrych pleców i zero problemu z utrzymaniem. A dodatkowo bardziej sportowy charakter niż jakakolwiek skóra. Skóra dodaje na pewno ekskluzywności, ale miałem ją już w poprzednim aucie i nie było to praktyczne, w gorące dni przy kursowaniu po mieście z częstym wysiadaniem i wsiadaniem, masakra. No i raz na miesiąc kremowanko :-) W jeszcze aktualnej F31 mam alkantarkę i nie ma takich problemów, do tego trzymanie w zakrętach lepsze :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
U mnie ostatnio był 112 i 18 tydzień potem spadło na 105 i dzisiaj info od handlowca iż znowu 112 i 23 tydzień.

Czerwiec jest ostatnim miesiącem produkcji przed lifta,

Chyba też już bym wolał wskoczyć na lift bo zawsze to świeższe auto i cena powinna też dłużej się utrzymać, co myślicie?

 

Dzisiaj już to chyba tak nie działa. Sprzedaje właśnie Civika X przedlifta, trzyma cene jak złoto :P

Świat spalinowych silników dobiega końca więc spalinówki będą trzymać cenę.


Popyt napędza podaż, im mnie spalinówek na rynku tym więcej chętnych na ich zakup. Przy czasie życia i koszcie wymiany baterii rynek wtórny przestanie istnieć.


Takie moje zdanie. A ja z premedytacją zamawiałem w lutym żeby się załapać na preLCI :)

Jak BMW mogło odejść od klasyki i usunąć prawie wszystkie fizyczne przyciski - koszmar.


Nowe i7? No bez jaj - to już nie jest BMW :( kiedyś pewnie sam coś takiego kupię bo nie będzie wyjścia ale będę się bronił tak długo jak się tylko da.


Zresztą zrezygnowałem z C AMG na rzecz BMW M340i między innymi ze wzgledu na full dotyk w Mercedesie vs. fizyczne przyciski w BMW :)

 


Tyle, że jeszcze nikt nie wie, jak faktycznie będzie wyglądał lift i czy zmienią się zegary na takie z i4 :-) Wszystko, o czym się mówi, to jedynie spekulacje, więc nie wiem, kto ci naopowiadał tych historii. A porównując z poprzednimi modelami, lifty zazwyczaj wprowadzały jedynie kosmetyczne zmiany. Przypuszczam, że zmienią się lekko przetłoczenia na karoserii i reflektory. Co do środka, to raczej mało prawdopodobne, bo to już za duża ingerencja. Także może się również okazać, że ten lift będzie korzyścią :-) Sam oczywiście wolałbym, żebym mój 23 tydzień się potwierdził i wskoczył wreszcie VIN, ale jak mi się przesunie na polift raczej nie będę płakał. (ktoś tu też pisał, że ma być opcja wyboru jeśli chodzi o zegary - ale mogło to też dotyczyć wyboru miedzy gorszymi zegarami a live cockpit pro, który i tak mam domyślnie w M340)


A co do ładowarki indukcyjnej, której nie mogłeś domówić, to polecam moje rozwiązanie. Też nie mogłem jej wybrać we wrześniu, więc kupiłem na amazon dedykowany zamiennik, który wchodzi w miejsce oryginału i ma jeszcze wyłącznik ON/OFF, którego fabryczne nie mają. A to ważne, bo wszyscy użytkownicy oryginalnych narzekają, że grzeją telefony i to do tego stopnia, że czasem aż carplay przestaje działać :-)



Także tym sposobem od stycznia mam łądowarkę do mojego M340 a auta nadal brak :-) :-)

 

Po pierwsze przecieki/zdjęcia z testów LCI na którym ewidentnie widać ekrany iDrive8


Po drugie wg. dealera (wiemy że to daje stosunkowo niską pewność informacji) informacja potwierdzona przez BMW Polska


Po trzecie "Co do środka, to raczej mało prawdopodobne, bo to już za duża ingerencja." - wydaje mi się że dużo mniej prawdopodobne jest to że ma być opcja wyboru - gdyby jedyną zmianą był ekran to się zgodzę ale zmiana wydaje się być dużo większa (praktycznie brak fizycznych przycisków w wersji z iDrive8) więc różnica pomiędzy preLCI i LCI ogromna (jeśli wejdzie iDrive8) i wydaje mi się że wybór/opcja przy tak dużej różnicy jest mało prawdopodobna.


Dla mnie ładowarka indukcyjna miała największe znaczenie w kontekście ładowania kluczyka z wyświetlaczem :(

Opublikowano
Pojawiły się już zdjęcia po lifta z zewnątrz tylko wersja L na rynek chiński. Na grupie FB royal cars są.

 


Ja pier.... zdjęcia lci z tyłu to tragedia, te wloty są koszmarne....dyfuzor i wydechy też... mam nadzieję, że na EU to inaczej wygląda....

 

Wiem że wątek nie od tego (chociaż opóźnienie w odbiorze może równać się przejściu zamówienia na LCI więc by się łapało) ale...


Możecie wrzucić tutaj te fotki LCI? :P

Opublikowano
LCI M340 (i lub d) z dodatkami m-performance:

attachment.php?attachmentid=2809521&d=1644517957

attachment.php?attachmentid=2809524&d=1644517957

attachment.php?attachmentid=2809527&d=1644517957

attachment.php?attachmentid=2809531&d=1644517998

attachment.php?attachmentid=2809533&d=1644517998


Wnętrzne z testów na Nürburgringu

G20%20M340i%20LCI%2023.jpg?w=1269&h=517&fit=clip&crop=edges

G20%20M340i%20LCI%2014.jpg?w=1269&h=517&fit=clip&crop=edges

Zdjęcie gdzieś z testów w Chinach

attachment.php?attachmentid=2700000&stc=1&d=1632080735


src bimmerpost: https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1843439

 

Chyba daliście się nabrać. Brak dźwigni automatycznej skrzyni biegów świadczy o tym, że to zdjęcia i3 :-) Mówię o tych zdjęciach środka z Chin.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
Kolejna zmiana / 155 :lol: :8)

Czyli jednak po 150 jeszcze może być dalsza część cyrku :D

 

Jakiego cyrku? 155 to produkcja zakończona.


Gratulacje!!

Opublikowano
Kolejna zmiana / 155 :lol: :8)

Czyli jednak po 150 jeszcze może być dalsza część cyrku :D

 

Jakiego cyrku? 155 to produkcja zakończona.


Gratulacje!!

 

Dokładnie, tylko się cieszyć :-)


Moja ciąża samochodowa, jak to nazywa moja żona, nadal trwa :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano


Chyba daliście się nabrać. Brak dźwigni automatycznej skrzyni biegów świadczy o tym, że to zdjęcia i3 :-) Mówię o tych zdjęciach środka z Chin.

 

Handlowiec mnie miesiąc temu uprzedzał, że właśnie tak będzie wyglądać "przełącznik zmiany biegów", więc myślę ze to legitne

Opublikowano


Chyba daliście się nabrać. Brak dźwigni automatycznej skrzyni biegów świadczy o tym, że to zdjęcia i3 :-) Mówię o tych zdjęciach środka z Chin.

 

Handlowiec mnie miesiąc temu uprzedzał, że właśnie tak będzie wyglądać "przełącznik zmiany biegów", więc myślę ze to legitne

 

W wielu modelach wprowadzają ten przełącznik, unifikacja między modelami jest raczej w interesie producenta, mniej różnych części = szybszy i tańszy proces produkcyjny.


Nowe BMW 2 też ma ten przełącznik

Opublikowano

LCI to niby tylko facelift ale pamiętajmy że to wprowadzenie modelu na kolejne około 3 lata produkcji. Przy obecnych zmianach na rynku motoryzacyjnym i problemach z produkcją każda optymalizacja kosztów i procesu jest na wagę złota.


Ekran iDrive8 i usunięcie przycisków fizycznych to wbrew pozorom też cięcie kosztów.


Problemy z wiązkami elektrycznymi których do jednego auta wchodzi kilka KILOMETRÓW trzeba jakoś ograniczyć.

Po co ciągnąć osobne wiązki do każdego przycisku jak można tym sterować za pomocą ekranu do którego dochodzi mniej kabli? Sama klima to kilka przycisków, system a’la radio z 8 programowalnymi przyciskami to kolejne wiązki, a każde auto współczesne już ma ekran dotykowy do którego idą wiązki i nie zmienia się ich ilość niezależnie od tego ile opcji się na niego przeniesie.

Opublikowano

Cześć,

Mniej wiecej w polowie kwietnia dostalem informacje o nadaniu numeru VIN i statusie 150, 330ix.

Auto wyprodukowalo sie 25.04, a 5.05 już miało status 193 czyli Kleszczów.

Od tej pory auto nadal status 193 i jeszcze nie zjechało do dealera.

Trochę długo, tym bardziej, że właśnie 5.05 handlowiec zlecił transport z Kleszczowa.


Tutaj pytanie do osob, ktore juz odebraly samochod - po ilu dniach od statusu 193 (Kleszczów) zjechały wam samochody do dealera? Ktos dlugo czekal?


Pozdrawiam

Opublikowano
Cześć,

Mniej wiecej w polowie kwietnia dostalem informacje o nadaniu numeru VIN i statusie 150, 330ix.

Auto wyprodukowalo sie 25.04, a 5.05 już miało status 193 czyli Kleszczów.

Od tej pory auto nadal status 193 i jeszcze nie zjechało do dealera.

Trochę długo, tym bardziej, że właśnie 5.05 handlowiec zlecił transport z Kleszczowa.


Tutaj pytanie do osob, ktore juz odebraly samochod - po ilu dniach od statusu 193 (Kleszczów) zjechały wam samochody do dealera? Ktos dlugo czekal?


Pozdrawiam

 

Tu przywołuję temat, który sprzedał mi mój handlowiec. Przez wojnę na Ukrainie wyjechała większość kierowców i przez to na linii Kleszczów - Dealer są takie opóźnienia.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
Nowy leak z Chin

attachment.php?attachmentid=2882784&stc=1&d=1652468701

attachment.php?attachmentid=2882532&d=1652437386


Niestety pokrywa się z designem w camo i według mnie wygląda to źle :? ...

src: https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1922511



Nie uważam, żeby było jakoś rażąco źle. Wiekszość ludzi ma awersje do zmian, poczekam, jak będzie na żywo. Mimo to, to zwykly M Pakiet w 330i. Ciekawe jak bedzie wyglądała M340i?

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
Cześć,

Mniej wiecej w polowie kwietnia dostalem informacje o nadaniu numeru VIN i statusie 150, 330ix.

Auto wyprodukowalo sie 25.04, a 5.05 już miało status 193 czyli Kleszczów.

Od tej pory auto nadal status 193 i jeszcze nie zjechało do dealera.

Trochę długo, tym bardziej, że właśnie 5.05 handlowiec zlecił transport z Kleszczowa.


Tutaj pytanie do osob, ktore juz odebraly samochod - po ilu dniach od statusu 193 (Kleszczów) zjechały wam samochody do dealera? Ktos dlugo czekal?


Pozdrawiam

 

Tu przywołuję temat, który sprzedał mi mój handlowiec. Przez wojnę na Ukrainie wyjechała większość kierowców i przez to na linii Kleszczów - Dealer są takie opóźnienia.

 

U mnie to samo tłumaczenie. :D

Opublikowano
Cześć,

Mniej wiecej w polowie kwietnia dostalem informacje o nadaniu numeru VIN i statusie 150, 330ix.

Auto wyprodukowalo sie 25.04, a 5.05 już miało status 193 czyli Kleszczów.

Od tej pory auto nadal status 193 i jeszcze nie zjechało do dealera.

Trochę długo, tym bardziej, że właśnie 5.05 handlowiec zlecił transport z Kleszczowa.


Tutaj pytanie do osob, ktore juz odebraly samochod - po ilu dniach od statusu 193 (Kleszczów) zjechały wam samochody do dealera? Ktos dlugo czekal?


Pozdrawiam

 

Tu przywołuję temat, który sprzedał mi mój handlowiec. Przez wojnę na Ukrainie wyjechała większość kierowców i przez to na linii Kleszczów - Dealer są takie opóźnienia.

 

U mnie to samo tłumaczenie. :D

 

Znając temat od strony pracodawcy, nie da się temu zaprzeczyć, masa Ukrainców wyjechało, a wśród nich było sporo kierowców.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
Cześć,

Mniej wiecej w polowie kwietnia dostalem informacje o nadaniu numeru VIN i statusie 150, 330ix.

Auto wyprodukowalo sie 25.04, a 5.05 już miało status 193 czyli Kleszczów.

Od tej pory auto nadal status 193 i jeszcze nie zjechało do dealera.

Trochę długo, tym bardziej, że właśnie 5.05 handlowiec zlecił transport z Kleszczowa.


Tutaj pytanie do osob, ktore juz odebraly samochod - po ilu dniach od statusu 193 (Kleszczów) zjechały wam samochody do dealera? Ktos dlugo czekal?


Pozdrawiam

 

Tu przywołuję temat, który sprzedał mi mój handlowiec. Przez wojnę na Ukrainie wyjechała większość kierowców i przez to na linii Kleszczów - Dealer są takie opóźnienia.

 

U mnie to samo tłumaczenie. :D

 

Powiedz ze sobie zamówisz lawetę żeby ci przywieźli - ciekawe co powiedzą :mrgreen:

Opublikowano

Obyś nie wykrakał, rodzicielka zdecydowała się na nowa X3, czas oczekiwania 8 miesięcy, bez żadnych wypasów(20i), konfig wrzucę na zdjęciu.


a0c4fdee192bf42dmed.jpg

Opublikowano

Dla tych co im co chwilę auto spada na status 105 (np mi) i nie wiedzą dlaczego... To chyba najbardziej prawdziwe/rozsądne uzasadnienie jakie do tej pory przeczytałem. Wychodzi na to, że dealerzy nie nadążają za tym co się dzieje w fabrykach:

 

Obecnie nie ma chyba czegoś takiego jak „wiążąca data produkcji”.

Nawet jak auto ma już status 112 i wyznaczoną konkretną datę produkcji, wcale nie jest to wiążące.


Tak było choćby w moim wypadku, gdzie od stycznia auto miało już 112 i produkcję ustaloną na 14.02, ale w Walentynki zamiast się produkować spadło do statusu 105 w oczekiwaniu na kolejny slot (prawdopodobnie dopiero w czerwcu).

Okazało się że akurat 14.02 brakowało jakiegoś wyposażenia (nie udało mi się dojść co konkretnie wpadło w restrykcje) i wszystkie auta z tym wyposażeniem spadły do 105, a na ich miejscu wyprodukowały się inne, które w konfiguracji nie miały tego restrykcyjnego wyposażenia.


Najgorsze jest to, że w takim wypadku auto nie czeka priorytetowo na slot produkcyjny, tylko wypada na koniec kolejki i znowu swoje musi odczekać…

 

źródło w/w posta:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=203&t=355599&start=525

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.