Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja slyszalem ze to wlasnie oczekiwanie na dotykowe i ich montaz wszystko opoznia.

 

ten VIN ktory kolega podal pod mdecoder.com ma opcje: S6UY ENTF. TOUCHFUNKTION CONTROL DISPLAY, czyli brak ekranu dotykowego... Nie czeka na jego zamontowanie bo ma juz zamontowany. Czeka na instalacje softu do obslugi tego ekranu. Tak przynajmniej mysle... (disclaimer) :)

Opublikowano
Tak, pewnie w tym przypadku jest. Ja mam auto z 3/11 i nie mam ten opcji w mdecoder. Powiedzieli mi ze czeka na ten ekran i na poczatku grudnia bedzie…
Opublikowano
Słowo-klucz: "nowohomologowane". 3 w każdej postaci ma homologacje. Pewnie LCI będzie musiało już to mieć, żeby dostać homologacje...

 

Współczuję przyszłym właścicielom LCI xD Coś tak czułem żeby nie czekać na LCI tylko zamawiać... Te nowe zakrzywione ekrany są brzydkie a to że zmienią lekko zderzaki to pff.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słowo-klucz: "nowohomologowane". 3 w każdej postaci ma homologacje. Pewnie LCI będzie musiało już to mieć, żeby dostać homologacje...

 

Współczuję przyszłym właścicielom LCI xD Coś tak czułem żeby nie czekać na LCI tylko zamawiać... Te nowe zakrzywione ekrany są brzydkie a to że zmienią lekko zderzaki to pff.

Zmienią zderzaki też na minus. Tył straci wloty na rzecz dziwnego dyfuzora jak w 4gc i przód też straci boczne duże wloty charakterystyczne dla m pakietu na rzecz takich małych piździdeł podobnych do obecnej wersji bez m pakietu.

Opublikowano
Co do zderzaków to fakt, może to nie wyjść na plus, ale w kwestii ekranu może jestem osamotniony, ale mi się ten nowy ekran Idrive 8 podoba jak cholera :D




https://www.youtube.com/watch?v=TlBtdmIKHVY

 

No nie wiem, wygląda to świetnie w samochodach elektrycznych typu iX. W benzynowych samochodach taki duży tablet wywołuje we mnie mieszane uczucia ))

Bardziej to przypomina design Benza imho.

Opublikowano

Wolałbym odebrać LCI byle nie był wybrakowany, tak jak to co sie produkuje obecnie.


Tak wiem że niektórym moje zdanie się nie podoba, ale to co się obecnie produkuje, to takie poor premium. Dla mnie silnik i właściwości jezdne to nie wszystko, zwłaszcza jeżeli samochód kosztuje ponad 200k. Ciekawe czy dilerzy będą rozważać / proponować klientom zmianę na LCI w wyniku braku możliwości wyprodukowania pełnowartościowego egzemplarza G20 przed LCI.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wolałbym odebrać LCI byle nie był wybrakowany, tak jak to co sie produkuje obecnie.


Tak wiem że niektórym moje zdanie się nie podoba, ale to co się obecnie produkuje, to takie poor premium. Dla mnie silnik i właściwości jezdne to nie wszystko, zwłaszcza jeżeli samochód kosztuje ponad 200k. Ciekawe czy dilerzy będą rozważać / proponować klientom zmianę na LCI w wyniku braku możliwości wyprodukowania pełnowartościowego egzemplarza G20 przed LCI.

Nie wydaje mi się żeby LCI coś w tej kwestii zmieniało jak nie ma części to lift tego nie zmieni.

Opublikowano
Wolałbym odebrać LCI byle nie był wybrakowany, tak jak to co sie produkuje obecnie.


Tak wiem że niektórym moje zdanie się nie podoba, ale to co się obecnie produkuje, to takie poor premium. Dla mnie silnik i właściwości jezdne to nie wszystko, zwłaszcza jeżeli samochód kosztuje ponad 200k. Ciekawe czy dilerzy będą rozważać / proponować klientom zmianę na LCI w wyniku braku możliwości wyprodukowania pełnowartościowego egzemplarza G20 przed LCI.

Nie wydaje mi się żeby LCI coś w tej kwestii zmieniało jak nie ma części to lift tego nie zmieni.

 

Chyba że chomikują części dla LCI :)

Opublikowano
Wolałbym odebrać LCI byle nie był wybrakowany, tak jak to co sie produkuje obecnie.


Tak wiem że niektórym moje zdanie się nie podoba, ale to co się obecnie produkuje, to takie poor premium. Dla mnie silnik i właściwości jezdne to nie wszystko, zwłaszcza jeżeli samochód kosztuje ponad 200k. Ciekawe czy dilerzy będą rozważać / proponować klientom zmianę na LCI w wyniku braku możliwości wyprodukowania pełnowartościowego egzemplarza G20 przed LCI.

Nie wydaje mi się żeby LCI coś w tej kwestii zmieniało jak nie ma części to lift tego nie zmieni.

 

Chyba że chomikują części dla LCI :)

 


Mogą też zmienić dostawców niektórych komponentów, nie opłaca się im tego robić dla modelu, który za pół roku przestanie być produkowany ale być może warto dla modelu po liftingu, który będzie produkowany przez około 3 kolejne lata.

Opublikowano


Tak wiem że niektórym moje zdanie się nie podoba, ale to co się obecnie produkuje, to takie poor premium. Dla mnie silnik i właściwości jezdne to nie wszystko, zwłaszcza jeżeli samochód kosztuje ponad 200k. Ciekawe czy dilerzy będą rozważać / proponować klientom zmianę na LCI w wyniku braku możliwości wyprodukowania pełnowartościowego egzemplarza G20 przed LCI.

Nie wydaje mi się żeby LCI coś w tej kwestii zmieniało jak nie ma części to lift tego nie zmieni.

 

Chyba że chomikują części dla LCI :)

 


Raczej problem braku dostępu części będzie dotyczył i modelu LCI tym bardziej, że jakieś rewolucji podczas liftingu sie nie ma co spodziewać. A wręcz jeśli zastosują bardziej rozbudowaną elektronikę to jeszcze w tej kwestii może być gorzej.

Co do propozycji przejścia na model po LCI to pewnie takie propozycje pojawią się za 3-4 miesiące tylko pewnie bedą wiązały się z nową konfigurację, pewnie w nowych cenach i rabatach.

Jeśli niektóre osoby już teraz dostają informację, że jeśli nie akceptują okrojonej konfiguracji to zamówienie będzie anulowane, to przy przejściu na LCI raczej lepiej nie będzie.

Opublikowano

Hej, Otrzymałem następujące wyjasnienie od handlowca: "Państwa samochód czeka na produkcji na brakujące komponenty – planowo powinien już być, natomiast nadal jest na statusie 155(czyli kontrola jakości).


Mamy informacje z BMW, że brakuje jeszcze komponentów, natomiast liczę, że zaraz się to ruszy, samochód jest na statusie 155 od 2 listopada, co oznacza, że lada dzień powinien jechać."


Pozostaje trzymać kciuki.

Opublikowano

Cześć wszystkim,

Piszę tutaj ponieważ już sam nie wiem co myśleć o obecnej sytuacji z zamówieniem.


W czerwcu zamówiłem BMW G20 330i xDrive bogato wyposażone, ale bez krytycznych restrykcji, takich jak na przykład HK, kamery 360, aktywny tempomat…

Auto miało się produkować w ostatnim tygodniu września przechodzącym w pierwszy tydzień października. Już we wrześniu okazało się, że produkcja została przełożona na listopad, a następnie na początek grudnia. Jeszcze pod koniec listopada auto miało status 112, ale niestety wypadło na status 105 bez przydzielonej produkcji.

Kilka dni temu dostał status 111 na produkcję przełom stycznia i lutego, ale dzisiaj znowu wypadł na status 105…

Jestem w ciągłym kontakcie z handlowcem, reanimują to zamówienie jak mogą, ale nie jest to kwestia restrykcji tylko cięć produkcyjnych. W tym momencie nikt nie jest w stanie stwierdzić kiedy to auto się wyprodukuje, ja też oczywiście jestem świadomy obecnej sytuacji, ale najgorsza jest ta niewiadoma.

Dlatego piszę tu z nadzieją, że może ktoś z Was miał albo ma podobną sytuację i powie po jakim czasie w konću się doczekał produkcji?

Jeszcze gdyby stanęło na marcu to do przełknięcia, ale później zegar tyka, a latem wchodzi lifting, na który na pewno bym się nie zdecydował…


Dajcie znać ile razy Wam też wypadała produkcja i ogólnie jakieś przydatne info jeśli macie :)


PS. Handlowiec powiedział, że BMW podpisało ostatnio umowę BEZPOŚREDNIO z jakimś dostawcą półprzewodników i mają dostawać w najbliższym czasie większe dostawy podzespołów. Może to jakieś światełko w tunelu?


Miłego wieczoru!

Opublikowano
Zamówienie z początku sierpnia (318i bez restrykcji) - pierwotnie termin odbioru na połowę grudnia

Dziś dostałem info o planowanej produkcji na 5 tydz 2022 :mrgreen:

 

zamówienie 20 września 318i bez restrykcji -pierwotny termin 2 tydzień listopada

W tym tygodniu info od handlowca produkcja 29.11.2021 status 150 nie miałem opcji z restrykcjami , w tej chwili ekran dotykowy żadnych problemów. VIN jest ale żadnej dekoder nie dekoduje w tym momencie



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

z ciekawości jak u Ciebie - wyprodukowało się bez problemów ?

Opublikowano
Mi dzis wskoczyło na status 150 choć termin produkcji miał byc 1 tydzien 2022 :>

Zazdroszcze!

A z kiedy zamówienie?

 

Początek sierpnia

Opublikowano
Zamówienie z początku sierpnia (318i bez restrykcji) - pierwotnie termin odbioru na połowę grudnia

Dziś dostałem info o planowanej produkcji na 5 tydz 2022 :mrgreen:

 

zamówienie 20 września 318i bez restrykcji -pierwotny termin 2 tydzień listopada

W tym tygodniu info od handlowca produkcja 29.11.2021 status 150 nie miałem opcji z restrykcjami , w tej chwili ekran dotykowy żadnych problemów. VIN jest ale żadnej dekoder nie dekoduje w tym momencie



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

z ciekawości jak u Ciebie - wyprodukowało się bez problemów ?

Status 190 - odbiór pod choinkę !

Trochę boję się pisać po tym co koledzy opisują …

Opublikowano

Jak to was pocieszy to ja swoją m340i touring zamówiłem i opłaciłem zaliczke 15 września a 16 września już było w produkcji.

Auto było gotowe 29 września. Odebrałem już zarejestrowane pod koniec października. W sumie najdłużej czekałem na transport i rejestracje :)

Z restrykcji kazali tylko wyrzucić kamery 360, a tak to jest wszystko h&k, lasery, otwieranie nogą itp (bez lędzwi pasażera i digital key).


Nie wiem czy to fart, czy ogarnięty salon ale ogólnie jestem bardzo zadowolony :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.