Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sukces!

BMW 220i Gran Coupe status 150 z produkcją 46/11 :)


Po usunięciu aktywnego tempomatu i adaptacyjnych LED'ów, które były w restrykcjach. Uff...

Nie wiem czy jest się z czego cieszyć odbierać takiego golasa... :mrgreen:

 

Oryginalna konfiguracja na 205 tys. zł, więc przy "dwójce" to nie aż taki golas :) Ale jak dla mnie to zdecydowanie jest się z czego cieszyć, bo jestem od ponad miesiąca bez auta i nie jest lekko :) Przynajmniej touchscreena mi nie usuwają :mrgreen:

Jakby mi kazali rezygnować z adaptacyjnych ledow to bym anulował zamówienie, tym bardziej że skoda ma. :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dajcie gościowi się nacieszyć swoją 2er , byle żeby szpila wbić w obcym szczęściu :wink: :mrgreen:
Opublikowano
dajcie gościowi się nacieszyć swoją 2er , byle żeby szpila wbić w obcym szczęściu :wink: :mrgreen:

 

Dokładnie. Ja dopiero teraz zimową porą gdy jest ciemno już o 17 ogarnąłem że wgl światła mijania używam, a tak to cały czas na dziennych ledach się jeździ. Wgl to nie lubię jeździć gdy jest ciemno. Także pocieszę kolegę chyba tym że jak dla mnie to przednie lampy kompletnie nie mają znaczenia. Bylebym tylko był dobrze widoczny dla innych i gitara. Ale z drugiej strony laserki fajny ficzer mają - asystent świateł który wycina auta z naprzeciwka żeby ich nie oślepiać ;D

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano

Jakby mi kazali rezygnować z adaptacyjnych ledow to bym anulował zamówienie, tym bardziej że skoda ma. :lol:

 

Aż tak zależy Ci na doświetlaniu skrętów i wycinaniu innych kierowców, że przesunąłbyś odbiór auta o x miesięcy do przodu z totalną niewiadomą co jeszcze może wypaść? Przypominam, że ja co najwyżej jeżdżę Solarisem teraz :)


Mnie trochę boli brak aktywnego tempomatu, ale jakoś ostatnie 3 lata jeździłem w "jedynce" bez i przynajmniej więcej mam jazdy w jeździe - no i też po prostu nie wiem co tracę, jak z taką funkcją nigdy w życiu nie śmigałem.


Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Solaris nie jest taki zły, ja osobiście czasem preferuje tramwaj, metro niż auto, szczególnie w tygodniu kiedy wszystko stoi i jednak szybciej poruszać się komunikacja miejska.

Jak ja składałem zamowienie (czerwiec) to HK był w restrykcjach do końca października a datę produkcji mialem wyznaczona na początek listopada i stwierdziłem ze auta bez HK nie wezmę.


Adaptacyjny tempomat przydaje się w korkach na ECO kiedy co chwile ruszasz/hamujesz, dla mnie fajne i chyba tez bym nie odpuścił, ale drugi kierowca wcale tego nie używa.


W moim przypadku byłem gotowy albo jeździć dobrze wyposażonym autem (w końcu płacimy niemałe pieniadze) albo Solarisem, nie lubię kompromisów. :mrgreen:


Tak czy siak, gratuluje statusu 150. :D

Opublikowano (edytowane)


Aż tak zależy Ci na doświetlaniu skrętów i wycinaniu innych kierowców, że przesunąłbyś odbiór auta o x miesięcy do przodu z totalną niewiadomą co jeszcze może wypaść? Przypominam, że ja co najwyżej jeżdżę Solarisem teraz :)


Pzdr

 

To jest kwestia ustalenia priorytetów. Ja osobiście gdybym miał zrezygnować z tempomatu aktywnego czy HK, nie mówiąc już o dotykowym wyświetlaczu, wolałbym czekać nawet kilka miesięcy.


Gdybym nie miał czym jeździć, to albo jeździłbym taxi albo wynajął coś krótkoterminowo, chociaż podejrzewam, że taxi na dojazdy w mieście do pracy, wyszła by taniej i pewnie porównywalnie lub niewiele drożej niż miesięczna rata za samochód.

Edytowane przez Diav
Opublikowano

Ja asystentów w ogóle nie używam. Parkowanie szybciej wychodzi jak parkujesz sam. Cofanie do tyłu z zapamiętaniem bez sensu bo i tak trzeba patrzeć w lusterka a kręcić kierownicą chyba każdy potrafi.

Tempomat adaptacyjny fajny, ale kilka razy chyba nie problem nacisnąć hamulec i gaz. Przy obecnym zatłoczeniu na drogach szybkich wygodniej w ogóle tego nie używać.

Chyba po to się kupuje BMW żeby samemu go prowadzić a nie wsiadać codziennie do robota na kołach który zrobi za Ciebie wszystko.

Z rzeczy ważnych to na pewno wykrywanie kolizji, bocznych z tyłu oraz pieszych, to tak to jest ważne.

Jakby te wszystkie wspomagacze były w standardzie to ok, niech sobie będą, ale żeby się zabijać za nie i płacić spore pieniądze to przegięcie w przypadku BMW.

Lepiej te kwoty przenaczyć na naprawę przydatne rzeczy jak laser, lepsze opony, lepsze audio, fajny lakier /indyvidual/

Kończąc swoje wywody.


Masz BMW ciesz się jazdą. Nie rób z niego bezdusznego robota.

Opublikowano

Dotykowy wyswietlacz to duza wtopa mimo ze nie korzystam bo kontroler idrive jest genialny.


Kazdy ma inne oczekiwania.

Dla mnie audio hifi jest wystarczajace, choc nie sluchalem HK.

Rozszerzone ledy sa super i to chyba najlepsza rzecz jaka dodalem do konfiguracji a pierwotnie zamowilem z podstawowymi.

Na ta chwile brakuje mi jedynie acc/stop&go. Warto dorzucic jesli jest taka mozliwosc. Retrofit raczej nie wchodzi w gre.

Brak podparcia ledzwiowego i regulacji szerokosci oparcia do tej pory mi nie przeszkadzał. Zobaczymy co bedzie dalej.


Cyfrowe zegary na poczatku mi sie nie podobaly ale juz sie przyzwyczaiłem. Choc wolabym analogowo-cyfrowe jak w audi, porsche czy alfa-romeo - w szczegolnosci w nocy.

Caly dzien patrze na ekran i bylaby to jakas odmiana.

Opublikowano
Dotykowy wyswietlacz to duza wtopa mimo ze nie korzystam bo kontroler idrive jest genialny.


Kazdy ma inne oczekiwania.

Dla mnie audio hifi jest wystarczajace, choc nie sluchalem HK.

Rozszerzone ledy sa super i to chyba najlepsza rzecz jaka dodalem do konfiguracji a pierwotnie zamowilem z podstawowymi.

Na ta chwile brakuje mi jedynie acc/stop&go. Warto dorzucic jesli jest taka mozliwosc. Retrofit raczej nie wchodzi w gre.

Brak podparcia ledzwiowego i regulacji szerokosci oparcia do tej pory mi nie przeszkadzał. Zobaczymy co bedzie dalej.


Cyfrowe zegary na poczatku mi sie nie podobaly ale juz sie przyzwyczaiłem. Choc wolabym analogowo-cyfrowe jak w audi, porsche czy alfa-romeo - w szczegolnosci w nocy.

Caly dzien patrze na ekran i bylaby to jakas odmiana.

 

https://www.bimmer-tech.net/blog/item/39-harman-kardon-vs-hi-fi-vs-standard-audio-for-bmw ja też uważam że HiFi jest wystarczające, szczególnie po tym artykule doszedłem do wniosku że HK to dla znaczka się kupuje :)

 

Another small step above the HiFi (S676A) option audio system is the S674A Harman Kardon system. Why only a small one? You might have been under the impression that Harman Kardon systems are pretty high up in BMW’s audio system hierarchy with their heaps of power and unpleasantly loud volume levels. But, here is the caveat - the Harman Kardon system present in 3, 4, 5 and 7 Series, X5 BMWs and others (listed under option S688A) is completely different to the S674A Harman Kardon option system which can be found in MINIs, 2-Series BMWs and i3s.


The amplifier used in S674A Harman Kardon vehicles is more like the one used in option S676A HiFi BMWs, featuring the same power levels and amount of channels. It’s more or less just like the HiFi system, but with slightly different speakers and coding in the head unit.

 


Ja z drugiej strony nie chciałem zamówić BMW bez systemów. Mam wszystko zaczynając od pakietu innowacji po kamery 360, dociskanie pasów, asystentów professional itp. i pomimo zamówienia m340i - czyli frajdy z jazdy nie wyobrażam sobie nowoczesnego auta bez tego. Często w tych opcjach są przemycane dodatkowe kamery, czujniki itp

Opublikowano

https://www.bimmer-tech.net/blog/item/39-harman-kardon-vs-hi-fi-vs-standard-audio-for-bmw ja też uważam że HiFi jest wystarczające, szczególnie po tym artykule doszedłem do wniosku że HK to dla znaczka się kupuje :)

 

Warto posłuchać obu systemów, żeby nie opierać swojego zdania o artykuł z bloga :)

Harman Kardon w trójce ma dedykowany wzmacniacz i 6 głośników więcej. Mówimy tutaj o 205 watach w HiFi i 464 w Harman Kardon.

Rozumiem, że komuś HiFi może wystarczyć, ale nie opowiadajmy głupot.

Opublikowano

https://www.bimmer-tech.net/blog/item/39-harman-kardon-vs-hi-fi-vs-standard-audio-for-bmw ja też uważam że HiFi jest wystarczające, szczególnie po tym artykule doszedłem do wniosku że HK to dla znaczka się kupuje :)

 

Warto posłuchać obu systemów, żeby nie opierać swojego zdania o artykuł z bloga :)

Harman Kardon w trójce ma dedykowany wzmacniacz i 6 głośników więcej. Mówimy tutaj o 205 watach w HiFi i 464 w Harman Kardon.

Rozumiem, że komuś HiFi może wystarczyć, ale nie opowiadajmy głupot.

 

Na pewno HK ma inne głośniki a także inne okablowanie /sporo grubsze/. Przede wszystkim posiada dźwięk przestrzenny czego HiFi nie posiada. Dopłata 2500 zł do HiFi jest śmieszna. Na pewno warto HK posiadać jeśli słucha się muzyki dla słuchania muzyki a nie pitu pitu w tle.

Opublikowano

Warto posłuchać obu systemów, żeby nie opierać swojego zdania o artykuł z bloga :)

Harman Kardon w trójce ma dedykowany wzmacniacz i 6 głośników więcej. Mówimy tutaj o 205 watach w HiFi i 464 w Harman Kardon.

Rozumiem, że komuś HiFi może wystarczyć, ale nie opowiadajmy głupot.

 


Zgadzam się z przedmówcą HK montowane w G20 ma 9 kanałowy 464 watowy wzmacniacz oraz 16 głośników. Miałem okazję posłuchać zarówno Hi-Fi jak i HK, jeżeli ktoś nie słyszy różnicy no cóż, niech wybiera Hi-Fi. Dla mnie różnica jest zauważalna i warta dopłaty tych 2,5k różnicy pomiędzy Hi-Fi a HK. Swoje wrażenia z odsłuchu opisywałem już wcześniej w wątku Hi-Fi vs HK.


Kiedy podejmowałem decyzję o wyborze samochodu miałem okazję odsłuchać różnych konfguracji HK przygotowanych dla różnych marek, m.in. Volvo oraz Volkswagena. Z całej trójki, w mojej ocenie najlepiej grało to w Volvo S90, zaraz za nim BMW g20 i daleko na końcu z dość spłaszczonym brzmieniem HK w Arteonie. HK w S90 gra pięknie, dynamicznie, przestrzennie z pięknie odseparowanymi pasmami, bardzo czysto brzmią wysokie tony, bas nie przytłacza i to pomimo, że HK jest w S90 wyborem ze średniej półki. Najwyżej jest Bowers & Wilkins za 20k, który chyba faktycznie wyznacza standardy nagłośnienia w tej klasie samochodów, miałem okazję posłuchać i gra fantastycznie, nie miałem natomiast okazji posłuchać Burmestera 3D w Mercedesie.

Opublikowano

Mam HK w Volvo XC60 - chyba najlepiej gra z moich dotychczasowych aut (nawet tych z HK ale innych marek). Nawet nie zastanawiałem się sekundy czy zamawiać teraz do M340i. Poza tym w HK można coś tam zakodować i odblokować (lepszy EQ, sceny z B&W z innych modeli itp).


Podzielam też zdanie o systemach asystujących - nie wyobrażam sobie bez tego trasy. Przyjemność jazdy przyjemnością jazdy (przecież to można wyłączyć), ale nawet posiadając M340i nie ma się cały czas przyjemności z 1000km trasy. A takie czasami robię. W Volvo mam Pilot Assist i na autostradzie jest to rozwiązanie absolutnie genialne. Po 10 godzinach jazdy nie czuć wogóle zmęczenia i znużenia. I można od czasu do czasu butelkę z napojem odkręcić dwoma rękoma... ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sukces!

BMW 220i Gran Coupe status 150 z produkcją 46/11 :)


Po usunięciu aktywnego tempomatu i adaptacyjnych LED'ów, które były w restrykcjach. Uff...

 

Żal tych adaptacyjnych ledów :?

Lepiej świecą zdecydowanie i przede wszystkim co kluczowe są skrętne, one nie tyle doświetlają zakręt ci go oświetlają.


Każdy z nas mógłby zrezygnować z czegoś innego, czego ktoś inny nie byłby w stanie odpuścić. Kwestia gustu.

Tylko z tego premium pozostaje coraz mniej :mad2:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Ja nie zrezygnowałem z niczego i też się wyprodukowała. Straszyli HK, kamerami, klapą itd.

Mam HUD, HK, kamery 360, systemy profesional klapę z otwieraniem nogą, lasery itd.

Bez pytania usunęli tylko ładowarkę indukcyjną ale to jest takie dziadostwo, że wcale mnie to nie boli.

Jakby usunęli mi cokolwiek z zamówienia to bym zrezygnował.

ccb688b0e5f9.jpg

Opublikowano
Zamawiana w Bydgoszczy w połowie maja. Przyszła już ponad tydzień temu ale jeszcze nie odebrana bo akcja techniczna jest na jakiś czujnik i przed wydaniem muszą go wymienić.
Opublikowano
Nie zapominajcie, że tu chodzi M340. Która mimo zapewnień handlowców że nie ma priorytetu to jednak wiem że ma. Ma tak jak wszystkie M-ki.
Opublikowano
Nie zapominajcie, że tu chodzi M340. Która mimo zapewnień handlowców że nie ma priorytetu to jednak wiem że ma. Ma tak jak wszystkie M-ki.

 

Zależy których handlowców - mój właśnie zapewniał że M340 ma i mniej restrykcji i priorytet w produkcji... Pożyjemy - zobaczymy... :)

Opublikowano

Mam wrażenie ze montują auta dość losowo, z części, które zostały po autach wycofanych z zamówienia lub przesuniętych. Nie wiem do końca jak wyglada ten algorytm, ale auto zamówione w kwietniu z produkcja lipiec /sierpień zostało przesunięte na listopad. Potem na polowe września, a teraz na styczeń. Mimo rezygnacji z kamer 360 i dopasowaniu konfiguracji przez BMW Polska…. Ale w sposób zgodny z moja wizja, kosmetycznie, oprócz kamer…

Generalnie szyja z tego co maja.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Ciężko jest w tym wszystkim znaleźć jakąś logikę. Wychodzi na to, że w niektórych przypadkach produkują auto zgodnie z konfiguracją, w innych próbują jak mogą wymusić rezygnację z komponentów podlegających restrykcjom. Czy wybór konkretnego salonu ma jakikolwiek wpływ na prawdopodobieństwo otrzymania zamówionej konfiguracji bez zmian? W praktyce bowiem okazuje się, że to właśnie w zależności od salonu mniejszą lub większą wagę przykłada się do rezygnowania z opcji objętych restrykcjami. Nie chciałbym złożyć zamówienia i po długim okresie czekania rozminąć się z oczekiwaniami (a jak już któryś z przedmówców wspomniał, zamawia się własną konfigurację po to, żeby ją dostosować do potrzeb, a nie dostać to, co jest dostępne). Ma ktoś z Was głębsze przemyślenia w tym kontekście?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.