Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fotele M są twarde (twarde gąbki). Tak samo jest w F80 czy G80 warto pamiętać o tym przy konfiguracji. Mi to przeszkadza w codziennej jeździe, uważam że to zbędny zabieg. W poprzednich M3 tak nie było. W moim C63 W204 fotel jest mocno kubełkowy ale miękki dzięki czemu mniej odczuwamy twarde zawieszenie.

Przy fotelach M w G20 nie możemy też wybrać skóry merino więc dla mnie są skreślone.

Opublikowano
Fotele M są twarde (twarde gąbki). Tak samo jest w F80 czy G80 warto pamiętać o tym przy konfiguracji. Mi to przeszkadza w codziennej jeździe, uważam że to zbędny zabieg. W poprzednich M3 tak nie było. W moim C63 W204 fotel jest mocno kubełkowy ale miękki dzięki czemu mniej odczuwamy twarde zawieszenie.

Przy fotelach M w G20 nie możemy też wybrać skóry merino więc dla mnie są skreślone.

 

Moze mamy inna mase wlasna, albo inny tyłek :mrgreen: . Fakt wzialem opcjonalne fotele M w ciemno, ale dorwałem autko z nimi i procz boczków twardszych uwazam ze sa bardziej komfortowe :8)


Co do skory merino fakt, to jest minus, ale z drugiej strony mozna znalezc sporo komentarzy, ze merino jest delikatna skora i trzeba o nia bardziej dbać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fotele M są twarde (twarde gąbki). Tak samo jest w F80 czy G80 warto pamiętać o tym przy konfiguracji. Mi to przeszkadza w codziennej jeździe, uważam że to zbędny zabieg. W poprzednich M3 tak nie było. W moim C63 W204 fotel jest mocno kubełkowy ale miękki dzięki czemu mniej odczuwamy twarde zawieszenie.

Przy fotelach M w G20 nie możemy też wybrać skóry merino więc dla mnie są skreślone.

 

Moze mamy inna mase wlasna, albo inny tyłek :mrgreen: . Fakt wzialem opcjonalne fotele M w ciemno, ale dorwałem autko z nimi i procz boczków twardszych uwazam ze sa bardziej komfortowe :8)


Co do skory merino fakt, to jest minus, ale z drugiej strony mozna znalezc sporo komentarzy, ze merino jest delikatna skora i trzeba o nia bardziej dbać

 

Porównywałem dwa fotele w autach obok siebie i fotel M był sporo sztywniejszy choć trochę mniej niż mój w F80.

Vernasca jakością mi nie odpowiada wiele osób na bimmer post wrzucało też zdjęcia uszkodzeń po małych przebiegach. Merino mam już kilka lat w różnych autach i jakość jest bdb choć też są różne np ivory w X5 jest matowe i szorstkie brudzi się szybko a silverstone merino w M3 jest pólmatowa i lekko śliska nie brudzi się praktycznie wcale mimo że jest biała.

Opublikowano

U mnie po 40k km przebiegu przyznano w ramach gwarancji wymianę skór fotela kierowcy na nowe ( full leather merino ) - wizualnie zużycie lica skóry jak po przebiegu 1.000.000 km - auto F85 X5M.

Faktem jest , że trwałość skór merino jest bardzo zależna od wybarwienia.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Faktem jest , że trwałość skór merino jest bardzo zależna od wybarwienia.

Też mam takie wrażenie. Ivory Merino w G05 a Silverstone w M3 to całkiem inne wykończenie.

W G20 ivory jest matowe i szorstkie jak w X5 za to tartufo wygląda jak w M3 dlatego mimo,że kolorystycznie wolę ivory to tartufo wydaje mi się bardziej trwałe i praktyczne.

W X5 zawsze boczek szybko się zużywa przy wsiadaniu i wysiadaniu jednak 40tyś km to za ssybko.

Opublikowano

Przy 20k km przelotu już było słabo i reklamowałem, ale gwarant kręcił nosem. Przy 40k km przelotu już nikt nie dyskutował.


--==maly==-- , tutaj nie chodzi o sam boczek - najgorzej wygląda środek siedziska, przy przeszyciach, na zagięciach całkowicie starte lico . W M3/M4 masz płaskie siedzisko i tutaj ten problem nie występuje.

Może później cyknę fotkę i wrzucę.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano
Gdyby ktoś byl chętny na odbiór 330d xdrive na przełomie maja/czerwca to mogę odstąpić swoje zamówienie. Szczegóły na PW.
Opublikowano

Dziś dotarło moje auto do dealera .

Lędźwi brak w obu fotelach ,regulacja szerokości tylko u kierowcy :cry:

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano
Dziś dotarło moje auto do dealera .

Lędźwi brak w obu fotelach ,regulacja szerokości tylko u kierowcy :cry:

 

Masakra... I to w M340i ?

Opublikowano
Dziś dotarło moje auto do dealera .

Lędźwi brak w obu fotelach ,regulacja szerokości tylko u kierowcy :cry:

 

Masakra... I to w M340i ?

Tak

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano

Przy moim zamówieniu niby są pewni że szerokość oparć będzie przy obu fotelach a podparcie lędźwiowe tylko u kierowcy, mogłem sobie nagrać tą rozmowę albo poprosić to na piśmie....

Wątpię aby tak było u mnie w przypadku 330d skoro nawet w M340i robię sobie tak grube szopki :(

Opublikowano
Przy moim zamówieniu niby są pewni że szerokość oparć będzie przy obu fotelach a podparcie lędźwiowe tylko u kierowcy, mogłem sobie nagrać tą rozmowę albo poprosić to na piśmie....

Wątpię aby tak było u mnie w przypadku 330d skoro nawet w M340i robię sobie tak grube szopki :(

Trzymamy kciuki abyś dostał według mnie to chyba jakaś loteria Oraz „traktowanie” polskiego klienta .

ja teraz myśle nad zadośćuczynieniem o ile coś takiego wchodzi w grę :|

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano
Jeśli w zamówieniu miałeś tą opcje i w międzyczasie nie podpisałeś zgody na ich usunięcie, to możesz żądać doprowadzenia pojazdu do zgodności z umową lub odstąpić od tej umowy. Oczywiście możesz też negocjować warunki ugodowego rozwiązania.
Opublikowano
Miałem ta opcje ,rezygnować z auta nie zamierzam pozostaje wytargowanie jakiegoś rabatu .
89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano (edytowane)
Miałem ta opcje ,rezygnować z auta nie zamierzam pozostaje wytargowanie jakiegoś rabatu .

 

Domyślam się że miałeś fotele sportowe a nie "M" , standardowe alcantara/sensatec czy w skórze ?

Edytowane przez Maciek71
Opublikowano
Miałem ta opcje ,rezygnować z auta nie zamierzam pozostaje wytargowanie jakiegoś rabatu .

 

Domyślam się że miałeś fotele sportowe a nie "M" , standardowe alkantara/sensatek czy w skórze ?

Tak mam standardowe fotele sportowe alcantara/sensatec.

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano

Do końca tygodnia przyjedzie moje auto, jest problem z dokumentami, dealer powiedział że to kwestia 2 tygodni.

Poparcia lędźwiowego nie ma, chciałem doinstalować w fotelu kierowcy i na razie nie można zamówić części objętych restrykcjami i nie wiadomo kiedy to się zmieni, trzeba czekać

Opublikowano

Cześć,


Moje G21 zamówione pod koniec grudnia. Jest już u dealera i czekam na odbiór. Oryginalnie było zamówione:


6C3 Pakiet Connected Professional

6U2 BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym (czyli tradycyjne analogowe zegary)


A na stronie bimmer.vin pokazuje się:


06U3 BMW Live operating area Professional ( i jak rozumiem to jest to w pełni cyfrowy ekran).


Dla mnie osobiście to nie jest dobra wiadomość bo wolę jednak analogowe tarcze. Ale poczekam do dnia odbioru żeby potwierdzić czy rzeczywiście jest ta zmiana. I czy wypadło / wpadło coś innego z listy wyposażenia.

Opublikowano

Dla kogoś kto lubi analogowe zegary to raczej kiepska wiadomość, ale widać że mieć ich nie będziesz :D

Ja też wolę analogowe, dlatego nie zamawiałem nawet małej nawigacji, to może się uda.

Opublikowano

G21 M340i Touring - zamówione w pierwszym tyg. lutego miało być do odebrania w czerwcu - niestety produkcja na maj nie potwierdzona - znalazłem coś innego wiec odstąpię zamówiona konfiguracje .

Minerał Grey, pakiet inowacji , hak , panoramic roof. Pamięć w fotelach , H&k, koła czarne 19 cali, full shadow line , przednie światła shadow line , szyby przyciemniane , szyby o zwiększonej izolacyjności akustycznej , tapicerka , alkantara-skóra , czerwone zaciski , systemy assystujace profesional ,

Kamera tylko cofania . Bez opcji 360 stopni.

Opublikowano
Do końca tygodnia przyjedzie moje auto, jest problem z dokumentami, dealer powiedział że to kwestia 2 tygodni.

Poparcia lędźwiowego nie ma, chciałem doinstalować w fotelu kierowcy i na razie nie można zamówić części objętych restrykcjami i nie wiadomo kiedy to się zmieni, trzeba czekać

 

W sensie, dealer nie jest już w stanie domówić dodatkowo czesci w postaci silniczka do regulacji ledzwiowej i do regulacji szerokosci oparcia, aby móc to zamontowac, gdy auto juz przyjedzie do dealera?

Opublikowano
Do końca tygodnia przyjedzie moje auto, jest problem z dokumentami, dealer powiedział że to kwestia 2 tygodni.

Poparcia lędźwiowego nie ma, chciałem doinstalować w fotelu kierowcy i na razie nie można zamówić części objętych restrykcjami i nie wiadomo kiedy to się zmieni, trzeba czekać

 

W sensie, dealer nie jest już w stanie domówić dodatkowo czesci w postaci silniczka do regulacji ledzwiowej i do regulacji szerokosci oparcia, aby móc to zamontowac, gdy auto juz przyjedzie do dealera?

 

Tak.

Opublikowano
Hej. Moja przygoda z bmw powoli kończy się na aktywności w tym wątku :) Zamówienie z 31.12 nadal w czarnej d... bez perspektyw na szybką produkcję. Życzę wszystkim oczekującym, żeby mieli więcej szczęścia i cierpliwości niż ja :) Czuwaj!
Opublikowano
Hej. Moja przygoda z bmw powoli kończy się na aktywności w tym wątku :) Zamówienie z 31.12 nadal w czarnej d... bez perspektyw na szybką produkcję. Życzę wszystkim oczekującym, żeby mieli więcej szczęścia i cierpliwości niż ja :) Czuwaj!

Chyba żartujesz, dalej nie masz dary produkcji?? :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.