Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taką propozycję. Krajowa, 9 lat u jednego właściciela od pół roku u drugiego ale sprzedaje bo kupuje mieszkanie. Twierdzi, że pedant. Wymienione poduchy pneumatyczne z tyłu.

3L 258KM Xdrive, 2011r, 233000km.

Pierwsza rej: 28.06.2011

SPS 74996


Oto zdjęcia:





received-330963281553270.jpg

received-327979381615502.jpg

received-3314454111966964.jpg

received-365786051465180.jpg

received-347483669784891.jpg

received-955565508272010.jpg

received-352039679511039.jpg

received-324579958807907.jpg

received-4170852672942297.jpg

received-627870667859523.jpg

received-862619624269634.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Witam. Mam taką propozycję. Krajowa, 9 lat u jednego właściciela od pół roku u drugiego ale sprzedaje bo kupuje mieszkanie.

Twierdzi, że pedant. Wymienione poduchy pneumatyczne z tyłu.

3L 258KM Xdrive, 2011r, 233000km.

Pierwsza rej: 28.06.2011

SPS74996

 

A to ciekawostka, bo ja widzę jednego właściciela od czerwca 2011 do maja 2020, drugi był właścicielem od maja 2020 do lipca 2020, a trzeci jest w posiadaniu auta od lipca 2020 i... ... i nie zarejestrował auta.

TAKŻE TO TRZECIA RĘKA SPRZEDAJE TO AUTO.

Także tego... - to najprawdopodobniej handlarz, bo od dwóch miesięcy nie zarejestrował...

Szkoda, że nie trafiłeś na nią w tym maju lub w lipcu...

Byłoby taniej i przezroczyściej.

No i jaka kwota na fakturze / umowie...


Auto zanosi się na ciekawe, w najpewniejszej i ciekawej wersji silnikowej...


www_HistoriaPojazdu.gov.pl

Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

RAPORT O POJEŹDZIE

BMW, 5K, 530D XDRIVE

SAMOCHÓD OSOBOWY, KOMBI

2993 cm³, olej napędowy

Rok produkcji: 2011

VIN: WBAMW91020C701895

Polisa OC: aktualna

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 222 563 km

Status rejestracji: zarejestrowany

Informacje, Oś czasu


Dane techniczne

Pojemność silnika: 2993 cm³

Moc silnika: 190 kW

Paliwo: olej napędowy

Emisja CO₂: 154 g/km

Średnie zużycie paliwa na 100km: 5 l

Liczba miejsc ogółem: 5

Liczba miejsc siedzących: 5

Masa własna pojazdu: 1865 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 2000 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 2520 kg

Liczba osi: 2

Rozstaw osi: 2968 mm

Rozstaw kół (średni): 1613 mm

Dokumenty


Data wydania aktualnego dokumentu: 21.07.2020

Typ dokumentu: Dowód rejestracyjny

Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu

Data wydania karty pojazdu: 29.04.2011

Świadectwo homologacji Numer: e1*2007/46*0455*02


Kategoria: M1

Wersja: 5B

Wariant: MW91

Typ: 5K


Informacje, Oś czasu

Dane zagraniczne

2011 Rok produkcji


27.06.2011 Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 22.05.2020)

Właściciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie


28.06.2011 Pierwsza rejestracja w Polsce


14.05.2014 Okresowe badanie techniczne (ważne do 14.05.2016)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SI/004

Odczytany stan drogomierza: 74 546 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


16.05.2016 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2017)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SK/022/P

Odczytany stan drogomierza: 132 480 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


16.05.2017 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2018)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SK/035/P

Odczytany stan drogomierza: 160 702 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


16.05.2018 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2019)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SD/005/P

Odczytany stan drogomierza: 196 220 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


16.05.2019 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2020)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SD/010/P

Odczytany stan drogomierza: 220 589 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


22.05.2020 Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie


23.05.2020 Okresowe badanie techniczne (ważne do 23.05.2021)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SPS/006

Odczytany stan drogomierza: 222 563 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


20.07.2020 Nabycie pojazdu


16.09.2020 13:08:42 Wygenerowanie raportu

Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

Polisa OC: aktualna

Data ważności polisy: 01.04.2021

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 222 563 km

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0

 

Oto zdjęcia:

xuJ9RtL.jpg

LavZWYT.jpg

TJcOVwf.jpg

lYfFgFe.jpg

CIaIS6n.jpg

GaBHz8b.jpg

g 9bCOSvM.jpg

h 2JctbUI.jpg

i ztlSDgQ.jpg

j rcnQL8g.jpg

k 95ziK4P.jpg

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Do wykonania dwie akcje serwisowe w tym jedna super pilna czyli chłodnica EGR


VIN:WBAMW91020C701895 / Seria: 5' F11 / Opis sprzedaży: 530dX / Nadwozie:Touring

Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:MW91 / Skrzynia biegów:MW91 / Układ kierowniczy:Samochód do ruchu prawostronnego

Data produkcji:04.27.2011 / Lakier: 475 / Tapicerka: FPAT

Dane dot. pojazdu

Nazwa Wartość

Drzwi 5

Silnik N57T

Pojemność 3

Moc (kW) 190

Napęd ALLR

Lakier 475 black-sapphire metallic

Tapicerka FPAT Fabric/leather "Tudor/anthracite"


Wyposażenie

Kod Opis

Wyposażenie seryjne

01CC Auto start/stop function

01CD Brake Energy Regeneration

04AT Listwy wewn., wysoki połysk, czarne

0548 Licznik kilometrów

0851 Wersja językowa, niemiecki

Opcje

01CA Selekcja COP ważnych pojazdów

01CB Zakres CO2

0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

0255 Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

0258 Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

02K2 Obr. BMW, st. le., szprycha V 328

02PA Zabezpieczenie śrub kół

02TB Sportowa automatyczna skrzynia biegów

0302 Instalacja alarmowa

03AG Kamera jazdy wstecz

03AT Reling dachowy, aluminium satynowane

0423 Dywaniki podłogowe Velours

0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

0481 Fotel sportowy

0488 Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

04UR Oświetlenie wnętrza dookoła

04UY Torba na narty i snowboard

0502 Spryskiwacze reflektorów

0508 Park Distance Control (PDC)

0522 Światło ksenonowe

0534 Klimatyzacja automatyczna

0536 Urządzenie ogrzewania dodatkowego

0571 Silniejsze zasilanie prądem

05AC Asystent świateł drogowych

0609 System nawigacji Professional

0644 Instalacja tel. kom. z Bluetooth

0696 Zmieniarka DVD

0698 Area-Code 2 do DVD

06FL Złącze USB-/Audio

06NF Złącze muzyki do smartfona

06VC Sterowanie Combox

06WA Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem

0761 Ind. oszklenie przeciwsłon.

07NH Technika serwisowa BMW

0877 Brak obsługi krzyżowej

0879 Literatura pokładowa, niemiecki

08KA Termin wym.oleju 24 miesiące/30 000 km

08TF Aktywna ochrona pieszych

08TL Dummy-SALAPA

08TN Św.do jazdy dz.ustaw.przez m.świateł

08V5 Tabliczka informacyjna

Opublikowano
Witam. Mam taką propozycję. Krajowa, 9 lat u jednego właściciela od pół roku u drugiego ale sprzedaje bo kupuje mieszkanie.

Twierdzi, że pedant. Wymienione poduchy pneumatyczne z tyłu.

3L 258KM Xdrive, 2011r, 233000km.

Pierwsza rej: 28.06.2011

SPS74996

 

A to ciekawostka, bo ja widzę jednego właściciela od czerwca 2011 do maja 2020, drugi był właścicielem od maja 2020 do lipca 2020, a trzeci jest w posiadaniu auta od lipca 2020 i... ... i nie zarejestrował auta.

TAKŻE TO TRZECIA RĘKA SPRZEDAJE TO AUTO.

Także tego... - to najprawdopodobniej handlarz, bo od dwóch miesięcy nie zarejestrował...

Szkoda, że nie trafiłeś na nią w tym maju lub w lipcu...

Byłoby taniej i przezroczyściej.

No i jaka kwota na fakturze / umowie...


Auto zanosi się na ciekawe, w najpewniejszej i ciekawej wersji silnikowej...


www_HistoriaPojazdu.gov.pl

Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

RAPORT O POJEŹDZIE

BMW, 5K, 530D XDRIVE

SAMOCHÓD OSOBOWY, KOMBI

2993 cm³, olej napędowy

Rok produkcji: 2011

VIN: WBAMW91020C701895

Polisa OC: aktualna

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 222 563 km

Status rejestracji: zarejestrowany

Informacje, Oś czasu


Dane techniczne

Pojemność silnika: 2993 cm³

Moc silnika: 190 kW

Paliwo: olej napędowy

Emisja CO₂: 154 g/km

Średnie zużycie paliwa na 100km: 5 l

Liczba miejsc ogółem: 5

Liczba miejsc siedzących: 5

Masa własna pojazdu: 1865 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 2000 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 2520 kg

Liczba osi: 2

Rozstaw osi: 2968 mm

Rozstaw kół (średni): 1613 mm

Dokumenty


Data wydania aktualnego dokumentu: 21.07.2020

Typ dokumentu: Dowód rejestracyjny

Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu

Data wydania karty pojazdu: 29.04.2011

Świadectwo homologacji Numer: e1*2007/46*0455*02


Kategoria: M1

Wersja: 5B

Wariant: MW91

Typ: 5K


Informacje, Oś czasu

Dane zagraniczne

2011 Rok produkcji


27.06.2011 Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 22.05.2020)

Właściciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie


28.06.2011 Pierwsza rejestracja w Polsce


14.05.2014 Okresowe badanie techniczne (ważne do 14.05.2016)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SI/004

Odczytany stan drogomierza: 74 546 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


16.05.2016 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2017)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SK/022/P

Odczytany stan drogomierza: 132 480 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


16.05.2017 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2018)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SK/035/P

Odczytany stan drogomierza: 160 702 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


16.05.2018 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2019)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SD/005/P

Odczytany stan drogomierza: 196 220 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


16.05.2019 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2020)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SD/010/P

Odczytany stan drogomierza: 220 589 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


22.05.2020 Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie


23.05.2020 Okresowe badanie techniczne (ważne do 23.05.2021)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SPS/006

Odczytany stan drogomierza: 222 563 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


20.07.2020 Nabycie pojazdu


16.09.2020 13:08:42 Wygenerowanie raportu

Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

Polisa OC: aktualna

Data ważności polisy: 01.04.2021

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 222 563 km

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0

 

Oto zdjęcia:

xuJ9RtL.jpg

LavZWYT.jpg

TJcOVwf.jpg

lYfFgFe.jpg

CIaIS6n.jpg

GaBHz8b.jpg

g 9bCOSvM.jpg

h 2JctbUI.jpg

i ztlSDgQ.jpg

j rcnQL8g.jpg

k 95ziK4P.jpg

 



On jest drugim właścicielem, tylko auto przerejestrował po 2 miesiącach. W historii nie ma trzeciej zmiany właściciela.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do wykonania dwie akcje serwisowe w tym jedna super pilna czyli chłodnica EGR

VIN:WBAMW91020C701895 a

Panowie gdzie można sprawdzić czy auto powinno przejść akcję serwisową?

Jeśli Kruk Ci napisał, że auto podlega PILNEJ akcji serwisowej, to nie pytaj gdzie sprawdzić, tylko ja zrób.

W ASO BMW oczywiście...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Tak, tak. Tylko chciałbym wiedzieć na przyszłość gdzie takie coś można sprawdzić. No i jaka jest ta druga oprócz chlodniczki akcja serwisowa.



Do wykonania dwie akcje serwisowe w tym jedna super pilna czyli chłodnica EGR

VIN:WBAMW91020C701895 a

Panowie gdzie można sprawdzić czy auto powinno przejść akcję serwisową?

Jeśli Kruk Ci napisał, że auto podlega PILNEJ akcji serwisowej, to nie pytaj gdzie sprawdzić, tylko ja zrób.

W ASO BMW oczywiście...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jaki koszt tylnych amorków tutaj będzie? I jakiej firmy najlepiej wybrać?

No i kwestia rozrządu - wymienić na już? Nic nie słychać, chodzi cichutko.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki koszt tylnych amorków tutaj będzie? I jakiej firmy najlepiej wybrać?

No i kwestia rozrządu - wymienić na już? Nic nie słychać, chodzi cichutko.

NA wymianę w BMW tylko amortyzatory Sachs'a.

Bilstein dość szybko cieknie, a Kayaba ma na tyle inną charakterystykę, że dobry kierowca, który czuje BMW - odczuwa różnicę...

Mówię serio.


Także Sachs.


Na temat cen się nie wypowiadam, bo to temat rzeka.

Ale kupujemy oryginalnego Sachsa i pamiętamy o zakupie i wymianie kompletu amortyzatorów, odbojów i osłon.

Wymieniamy kompletami na oś, lub na całe auto...


Jeśli chodzi o 3.0d z pojedynczym turbo - w osobówkach typu seria 3, 4 i 5 - to JA uważam, że kłopoty z rozrządem są w nich przesadzone.

Szczególnie w autach trasowych.

Z łańcuchem rozrządu w nich to jest tak jak u lekarza - jak cichy - to jeździć, obserwować, olej wymieniać co 15 tys. zalewając niepodrobiony olej 5W40.

I "szansa" na kłopoty niewielka.


Co innego w autach typu X3, X5, X6 oraz z bi- tri-turbo...

Tam łańcuch ma dużo bardziej przegwizdane...

Nie wspomnę o maniakach cięcia kosztów jeżdżących na olejach ze śmiesznych źródeł, czy miłośnikach oleju 5W30.

Ci (często nieświadomie) proszą się o awarie...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Jaki koszt tylnych amorków tutaj będzie? I jakiej firmy najlepiej wybrać?

No i kwestia rozrządu - wymienić na już? Nic nie słychać, chodzi cichutko.

NA wymianę w BMW tylko amortyzatory Sachs'a.

Bilstein dość szybko cieknie, a Kayaba ma na tyle inną charakterystykę, że dobry kierowca, który czuje BMW - odczuwa różnicę...

Mówię serio.


Także Sachs.


Na temat cen się nie wypowiadam, bo to temat rzeka.

Ale kupujemy oryginalnego Sachsa i pamiętamy o zakupie i wymianie kompletu amortyzatorów, odbojów i osłon.

Wymieniamy kompletami na oś, lub na całe auto...


Jeśli chodzi o 3.0d z pojedynczym turbo - w osobówkach typu seria 3, 4 i 5 - to JA uważam, że kłopoty z rozrządem są w nich przesadzone.

Szczególnie w autach trasowych.

Z łańcuchem rozrządu w nich to jest tak jak u lekarza - jak cichy - to jeździć, obserwować, olej wymieniać co 15 tys. zalewając niepodrobiony olej 5W40.

I "szansa" na kłopoty niewielka.


Co innego w autach typu X3, X5, X6 oraz z bi- tri-turbo...

Tam łańcuch ma dużo bardziej przegwizdane...

Nie wspomnę o maniakach cięcia kosztów jeżdżących na olejach ze śmiesznych źródeł, czy miłośnikach oleju 5W30.

Ci (często nieświadomie) proszą się o awarie...

 

Dlaczego 5W40 a nie 30? Jakaś konkretna firma?


A co do amorów to ma znaczenie pneumatyka lub Xdrive?

  • Moderatorzy
Opublikowano

A tu są zwykłe czy VDC amory z tyłu?

VDC już nie są produkowane, więc regenerowane tylko zostaną.

OE zwykłe 1150 zł sztuka, oczywiście osprzęt trzeba doliczyć.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.