Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich zainteresowanych i chcących pomóc.


Opiszę swój problem od samego początku, w poniedziałek auto straciło klimatyzację mimo iż miesiąc temu klimatyzacja przeszła kompletny przegląd, zamiast chłodnego powietrza leci bardzo gorące. Następnie we wtorek rano podczas odpalania autem dziwnie bujnęło(jakby przerwało na ułamek sekundy prace natomiast nie zgasło), następnie podczas powrotu z pracy, jadąc autem, a dokładnie stojąc na światłach auto zgasło, wyświetliły się następujące błędy:


-DBC failure!Drive moderately

-Drive control system!Drive moderately

-Start assistant inactive!

-Fuel pump!


Następnie auto już nie odpaliło, rozrusznik kręci ale auto nie zapala. Dziś przystąpiłem do zbadania auta, rzeczy które sprawdziłem to:


-naładowany i sprawdzony akumulator, jest OK!

-sprawdzone bezpieczniki za schowkiem i w bagażniku, wszystkie OK!(w komorze silnika nie znalazłem żadnej skrzynki z bezpiecznikami)

-wymontowana kanapa i podczas włączenia zapłonu pompa daje oznaki życia, słychać ze pracuje.

-zdjęty żółty waż paliwa przy silniku, podczas demontażu poleciało jedynie kilka kropelek paliwa, natomiast po włączeniu zapłonu paliwo poleciało pełnym strumieniem, następnie po zgaszeniu zapłonu strumień natychmiastowo ustaje.



Opisałem swój problem jak tylko mogłem, dodam ze przebywam za granica i w mojej okolicy mechanicy nie cieszą się dobrymi opiniami wiec w pierwszej kolejności próbuje ogarnąć auto samodzielnie.


Z góry dziękuje za wszelka pomoc!

  • Lubię to 1
Opublikowano

Dodam ze podłączałem komputer Delphi pod OBD, pokazało bardzo dużo błędów których tak naprawdę nie ma, oraz błąd związany z pompa paliwa:


EKPS (Sterowanie pompy paliwowej EKPS) - Diagnostyka(1 kod usterek)

CED4 - Nieznany kod usterki.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, dalej szukam pomocy.


Zakupiłem nowy sterownik pompy paliwa EKP oraz niebieski sterownik DDE. Wymieniłem

obydwa jednak problem nie zniknął. Zacząłem grzebać dalej, wyjąłem znajdującą się przy komputerze obudowę w której znajduje się 5 bezpieczników, powierzyłem się i okazało się ze jeden jest spalony. Wpialem nowe bezpieczniki, podłączyłem akumulator, włączyłem zapłon i wszystkie bledy zniknęły, auto kręci już rozrusznikiem jak powinno natomiast nie odpala.


Czy ktoś pomoże w temacie? Czy to możliwe ze zapowietrzył się układ paliwowy podczas gdy sprawdzałem czy w wężu od paliwa przy silniku jest ropa? Zdjąłem wtedy ten przewód i zakręciłem rozrusznikiem w celu sprawdzenia czy poleci z niego ropa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.