Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mój problem polega na tym, że jakoś 3 miesiące temu zaczęła gwizdać mi turbina. Nie było innych efektów do wczoraj bo auto zaczęło ostro dymić na czarno ale też wczoraj zmieniałem filtry i olej, wlałem 10w40 bo nie miałem pojęcia jaki był poprzedni, czy te dymienie może być objawem zepsutej turbiny czy raczej tego, że był jakiś inny olej i teraz jest inny.


Następne pytanie to jaki jest koszt wymienienia podpory wału chodzi o robociznę, oraz ile wziąłby mechanik za wymiane oleju, wszystkich filtrów i paska od alternatora i wspomagania.

Auto tak jak w tytule bmw e46 136 km 1998r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moc spadła? Może to nie turbina a nieszczelność w dolocie. Sprawdź błędy.

Serwis olejowo-filtrowy to ok 400,-

Pasek w zależności jaki kasz wentylator to 100-150,-

Wymiana podpory to ok 200,-

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.