Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie mam kiedy foty zrobic, ciagle zapominam. Na razie walcze z trzeszczeniem z tylu jak jest samochod nagrzany. To chyba ta koncowka tylnej polki, ten kawalek plastiku przy tylnej szybie
Opublikowano
Apple właśnie zapowiedziało lossless i Dolby Atmos od czerwca, w końcu będzie można na co dzień usłyszeć różnice pomiędzy systemami z tytułu wątku :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Super news :cool2:

Konkurencja nie chcac byc w tyle - podazy ta sama sciezka.

Przy tak szybkim internecie jaki mamy obecnie to jedyna rozsadna decyzja :cool2: :cool2:

.

Opublikowano
Jeśli tak Was to jara to w międzyczasie do testów polecam Radio Paradise - jest w CarPlay i od dawna obsługuje bezstratny format FLAC.
Opublikowano

Co do zestawy HK to mialem ostatnio okazje jezdzic dwoma autami z takowym. Pierwsze to seria 5 a drugie to Volvo V60CC.

I ja nie wiem jak to jest ze w Volvo ten system brzmi tak dobrze a w BMW jedynie przecietnie...

Opublikowano

Masz przynajmniej trzy powody / pytania dlaczego są te różnice między BMW a Volvo:

1. czy w obu markach jest ten sam sprzęt HK

2. konkretne ustawienia w danym egzemplarzu

3. geometria i materiały wpływające na akustykę wnętrza


NA pewno to co powyżej ma duże znacznie i wynika z tego, że w którymś miejscu w Volvo ma lepiej dobrany cały system, bo tutaj ma znaczenie pakiet a nie tylko czy jest wrzucony HK, Bang Olufsen czy inna marka.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ma, znajduje się w bagażniku, jeśli chcesz wiedzieć dokładnie gdzie to popatrz na schemat na realoem.
Opublikowano
Generalnie clou programu dla HK to opcja Surround, która wykorzystuje amplituner Logic 7, umiejętnie rozbijając dźwięk na poszczególne pasma i tworząc poczucie przestrzenności, które mocno angażuje głośniki z tyłu. Nie jest to zwykłe puszczenie sygnału do tyłu, ale skierowanie tam tylko niektórych instrumentów. Jeśli komuś ten efekt bycia otoczym dźwiękiem się podoba, to będzie z HK zadowolony. Ustawiamy go jak poniżej, w opcji na +1 lub na +2:

02f1a5fd1bbc3.jpg


Do tego reszta ustawień:

Bass & Treble = Flat

Balance = Centered

Fader = -1 w stronę przodu


100Hz +3

200Hz -4

500Hz 0

1kHz +1

2kHz +1

5kHz +2

10kHz +3

 


Te plus do Hz to od poziomu zdefiniowanego w systemie?

Opublikowano

Wiem, że może nie tutaj ... ale podziele się moją opinią :


Harman w F44 M235i vs mój Burmester w CLS53AMG to ... totalne G... Aż nie mogę się nadziwić jak słabo ten HK gra w stosunku do tego Burmestera. Oczywiście nie mam tej topowej wersji w Mercedesie tylko to "oczko" wyżej... HK w tym F44 brzmi po prostu słabo. Jeżeli HK brzmi słabo to aż nie mogę sobie wyobraźić jak gra HiFi...


Tak wiem, że inna klasa auta jest i powinienem porównywać taką 5tkę z HK, ale tak się chciałem podzielić.

Opublikowano
Od kliku dni cieszę się z mojej nowej G20 z nagłośnieniem Harman Kardon i podzielę się moją SUBIEKTYWNĄ opinią. Po krótkiej zabawie z korektorem z efektów jestem zadowolony i uważam, że warto było wydać na ten dodatek pieniądze. Wydaje mi się, że trudno jest oczekiwać żeby system grał tak samo dobrze jak w furze 500k albo lepiej (tam pewnie dopłata jest odpowiednio większa). Moim powtarzam SUBIKETYWYM zdaniem HK w G20 jest warte wydania tych ok 4k pln.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@F1le pamiętasz ile kosztowała dopłata z podstawowego systemu do Burmester w CLS53AMG ?
Opublikowano
To sa podobne kwoty - pare tysiecy. Ten „nizszy” burmester to odpowiednik HK, zaś wyższy to jak B&O.
Opublikowano
@F1le pamiętasz ile kosztowała dopłata z podstawowego systemu do Burmester w CLS53AMG ?

@Krakus Nie wiem jak w Polsce, ale u mnie kolo 4800 EUR za ten z wyzszej polki (Burmester high end 3D).. Podstawowy Burmester jest wliczony w cene.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
osobiście bardzo mnie ciekawi porównanie audio w G20 do C klasy , zwłaszcza w tej średniej konfiguracji
Opublikowano
HK nie jest audiofilskim rozwiązaniem, jest takim minimum które powinno być montowane w BMW, samo audio jest mocno średniaste i pewnie za połowe ceny można kupić coś podobnego na rynku ALE wszystko poniżej jest żenujące, i wiem bo sam wziąłem Hifi gdyz po zaznaczeniu wszystkch innych opcji na audio został mini budżet. Gra to gorzej niż audio w Golfie 6 żony, podejrzewam że opcja poniżej Hifi ma sens jeśli jedyne czego słuchamy to r6 :twisted:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
żenujące, i wiem bo sam wziąłem Hifi gdyz po zaznaczeniu wszystkch innych opcji na audio został mini budżet. Gra to gorzej niż audio w Golfie 6 żony,

ale mówimy o HiFi w G20 ? pytam bo jedyne porównanie mojego HiFi mam z systemem audio w Tiguanie - ten średni system , odpowiednik HiFi- i muszę powiedzieć że HiFi BMW zdecydowanie lepiej gra . cos czuję ze po odbiorze auta z odświeżona ceramiką , znajdę się dziś w firmie car audio a potem może jazda próbna MB C , taki chytry plan na wolny dzień :wink:

Opublikowano

Panowie tak się składa ,że poprzednie moje auto to był Mercedes C i miałem w nim system audio Burmester . Obecnie mam G20 330i i Harmon Kardon. Z wykształecenia jestem muzykiem i troche inaczej odbieram systemy audio. Uważam, że Burmester i HK po odpowiednim ustawieniu parametrów pozwalają na dobrą jakość słuchanej muzyki. Oczywiście zakładam, że odtwarzane utwory sa odpowiedniej jakości .

W Burmesterze po wyłącznieu efektu surround słuchanie muzyki nie daje żadnej frajdy i jest słabe , w HK jest akceptowalne . Subwoofer troche lepszy w Burmester . Jeśli ktos lubi jeżdzić z otwartymi oknami i muzyką bum bum na głośno to Burmester daje więcej czadu .

Co do ceny to dopłata w Mercedesie był 4100 zł .

Ale w ogólnym spojrzeniu z mojego punktu widzenia troche wyzej oceniam HK .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.